Pikavippi kierre.

Pikavippi kierre.

Käyttäjä Edams aloittanut aikaan 15.09.2011 klo 14:28 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Edams kirjoittanut 15.09.2011 klo 14:28

Olen 21-vuotias nuori naisen alku. Ja olen pahasti pikavippi kierteessä ja haluan siitä eroon ja pian. Minulla on vain 1500e velkaa ja olen pahasti kusessa ja parisuhteeni kärsiitä myös. ☹️

En tiedä miksi en pääse siitä eroon vaikka kuinka yrittäisin, en halua, että parisuhteeni kärsii, koska tarvitsen miestäni, sillä rakastan häntä tosi paljon😍

Olen ollut jo melkein vuoden kierteessä ja tarvitsen apua?!! Onko joku vippikierteen ryhmää olemassa vai mistä saisin apua, että saisin ne hoidettuu pois ja unohdettuu vipit. Sekä tämä kierre pilaa minun ELÄMÄNI täysin! 😭

Käyttäjä repukka kirjoittanut 15.09.2011 klo 20:27

En osaa muuta sanoa kuin että tuo ei ole iso summa. Onko sinulla vanhempia, jotka voisivat auttaa? Avun pyytäminen ei ole varmaankaan kovin helppoa, mutta kannustan siihen silti, koska omin voimin voipi olla hankalaa ja raskasta yrittää päästä tuosta irti.

Käyttäjä ElämänValo kirjoittanut 15.09.2011 klo 21:20

En osaa hokkuspokkus ratkaisua ehdottaa. Toisaalta jos edes yrität päästä epätoivoisesti eroon veloista, niin se vaatii sinnikkyyttä. Vaikka sitten mainoksia jakamalla tai puhelinmyyntiä...

Ikävä kertoa, että jos luottotiedot menee, niin ne vaikuttavat yllättävän moneen asiaan.
- Harva vuokranantaja vuokraa luottotietottomalle PÄÄKAUPUNKISEUDULLA
- Et saa MITÄÄN lainaa
- Et saa vakuutuksia
- Et saa EHKä sähkösopimusta vuokrakämppään ilman järjestelyjä.

Koita saada vaikka vanhempasi kuittaamaan kierre ja maksat hiljakseen heille takaisin, niin ei mene korkoja...