Aikuisen elämää

17 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä väsynyt5 aloittanut aikaan 25.08.2011 klo 17:16 kohteessa Aikuisen elämää

Minä loukkaannuin kysymyksestä kuuletko ääniä tai näetkö harhoja, vaikka se on varmasti taudinkuvaa määriteltäessä tarpeen. Entä te muut? Lähinnä masennusta potevat ihmiset, loukkaannutteko toisten arvosteluista tms. herkästi?😐

Käyttäjä tyttökuun sillalta aloittanut aikaan 06.09.2011 klo 12:01 kohteessa Aikuisen elämää

työkkäri hylkäsi työttömyys rahan kun sanoudun irti puhelin myynti työstä v 2009.perutelut sairauuteen josta lääkärin todistus.nyt en saa mistään tuloja .eläke hakemukset hylätty.sairastan diapeettestä ja vernpaine tautia. johon on lääkitys myös masennukseen on lääkkeet.intervalli hoito jaksoja en ol saannut 5 vuoteen ollenkaan jossa katsottaisi lääkitystä.hoidan itse itseä jos yritän puhua…

Käyttäjä Murgiainen aloittanut aikaan 07.09.2011 klo 23:18 kohteessa Aikuisen elämää

Minulle on tullut jonkinasteinen riippuvuus talousuutisten seuraamiseen. Ahdistun jos en heti aamulla herätessäni mene katsomaan Taloussanomien ja Kauppalehden verkkosivulta päivän ensimmäistä tuomionpäivän uutista. ”Potkut tuli – katso kenelle käy huonoiten”, ”Näin elintasosi laskee”, ”Nytkö synkkää? Odotappa ensi kevättä”, ”Totaaliromahdus jo ennen joulua?” Turhauttaa, kuinka olemme tehneet maailmasta ja sen taloudesta…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 07.09.2011 klo 21:46 kohteessa Aikuisen elämää

hei, haluan kertoa viimeaikaisesta elämästäni. On ollut joskus vakava masennut , 10 vuotta olin työtön, elänyt minimi-toimeentulolla ja tukitöillä jne. Tartuin 2000-luvun alkuvuosina oljenkorteen ja ryhdyin opiskelemaan. Tänä vuonna pääsin opiskelemaan pääsykokeiden kautta korkeakouluun , johon haki 600 ja 40 valittiin, minä myös. Pääsykokeisiin valmistauduin kesällä parvekeremontin keskellä ja juosten…

Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 04.09.2011 klo 17:25 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tainnut suurimman osan elämästäni potea sunnuntai ahdistusta. En tiedä syytä tai en löydä syytä.. Mutta sunnuntait ovat maailman kamalampia päiviä. Koen ahdistusta, levottomuutta, itkuisuutta, ärtyneisyyttä. Tuntuu että seinät kaatuu päälle. Missään ei ole hyvä olla.. olen fyysisesti että psyykkisesti sairas.. Ketään kohtalontoveria?!?

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 05.09.2011 klo 23:13 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kirjoitellut tänne, kun tuntuu, että maailma on välillä liian kova. Tänään juoksin. Juoksin koska tuntui että ei enää noteerata. Käännyin lenkkipolulta kuitenkin takaisin, mutta oli vähällä, että olisin juossut enemmän. Ei syömishäiriössä ole kyse loppujen lopuksi muuta kun siitä, että et saavuta niitä tavoitteita yhteiskunnassa, joita olet aiemmin saavuttanut.…

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 03.09.2011 klo 15:24 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä järkeä on elämässä, jossa ei ole läheisiä ihmisiä eikä mistään saa mitään iloa? Työkin tuntuu kuolettavan tylsältä ja työkaveri viljelee raivostuttavia piristy-käskyjään, jotka ovat kuin myrkkypistoksia. Pystyn olemaan töissä vain siksi, että pelkään niin paljon työttömyyttä. Pelko on aina ollut mun suurin toimeenpaneva voima. Mitä mieltä on pelkässä elämän…

Käyttäjä tyttökuun sillalta aloittanut aikaan 02.09.2011 klo 17:15 kohteessa Aikuisen elämää

nyt olen en saa mistää ansiota en edes työttömyys päivärahaa.millä elän jos sossukin hylkää toimeen tulon ..ja lääke hoito ei ole tarkastettu on jätetty oman onnen nojaan..☹️😞😯🗯️

Käyttäjä annah80 aloittanut aikaan 05.09.2011 klo 21:32 kohteessa Aikuisen elämää

On niin iso ikävä sinua, tarvitsisin sinut tänne edes hetkeksi ☹️ Väsyttää niin paljon. Kauniita unia

Käyttäjä enkelinsiipi62 aloittanut aikaan 18.05.2011 klo 22:28 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen joskus kirjoittanut tänne. Ja tilanne on vaan pahentunut. Suren edesmennyttä miestäni, joka kuoli syyskuussa. Vuodenajan vaihtuminen taas ahdistaa. Mitä teki vuosi sitten, kun mies vielä eli? On hirmuisen ikävä. Ja olen niin yksin. Ystävät monet ovat jättäneet miehen poismenon myötä. Kukaan ei käy. En ole töissä, olen vaan…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: