päätös

päätös

Käyttäjä tyttökuun sillalta aloittanut aikaan 26.09.2011 klo 11:22 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä tyttökuun sillalta kirjoittanut 26.09.2011 klo 11:22

kävin tänään pskiatrilla mun tilanteeseen ei voida mitään eli toimeen tuloa ei ole ..tämä tilanne rasittaa mun henkistä ja fyysitä elämää–mikä tähän neuvoksi kaikki kojettu jo.😯🗯️☹️😞😑❓

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 27.09.2011 klo 12:17

Heippa
Kerrotko hieman enempi elämästäsi ????
Kyllä asiat järjestyy usko minua.
'Esim jokaiselle kuuluu perustoimeentulo jolla elää ja muut tuet ja avustukset.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä arka kirjoittanut 28.09.2011 klo 14:43

Jokin perustoimeentulo lyllä jokaiselle kuuluu niinkuin volvomies sanoi. Asia varmaan täytyy hoitaa sosiaalitoimen tai kelan kanssa. Vaikea sanoa enempää kun kerroit niin vähän itsestäsi mutta kirjoittele uudemman kerran niin jatketaan sitten juttua.

Käyttäjä tyttökuun sillalta kirjoittanut 30.09.2011 klo 21:40

joo eläke päätöksiin ei ollut pskiatrilla uutta lausuntoa antaa eli tilanteeni on että sostoimisto joutuu myötään toimeentukea kun mulla ei ole tuloja..😯🗯️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 01.10.2011 klo 13:40

Heippa
Joo ei se mitään kun saat sossusta rahat.
Pää asia että jostakin tulee niin sillä saa sen perustoimeentulon eihän se iso ole
mutta olethan muut avustukset osannut hakea.
Esim tarveharkintaiset avustukset esim pesukone rikki tai muut koneet vaatteet.
Mutta edelleen kerro hieman enempi elämästäsi niin yritän neuvoa ja auttaa sinua.
Onko sinulla ketään ystävää / kaveria ???
Kuinkas olet nyt jaksanut ???
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Ansku1966 kirjoittanut 01.10.2011 klo 14:08

Juu, tottakai sossu myöntää toimeentulotukea, jos ei muuta tuloa ole, ja myöntää silloinkin tukea, jos muut tulot ovat pienet, esim. työmarkkinatuki. Lisäksi sä voit hakea Kelasta asumistukea. Asioilla on tapana järjestyä 🙂👍 Voimia sinulle!!! 🌻🙂🌻

Käyttäjä tyttökuun sillalta kirjoittanut 02.10.2011 klo 14:55

HEI EN KÄYTÄ ALKOHOLIA ENKÄ TUPAKOI .SOS TOINISTO EI LUPAUTUNUT MAKSAAN MUN HAMMASHUOLTOA.OLEN OLLUT 2 POJAN YKSIN HUOLTAJA NYT POJAT TÄYSI IKÄSIÄ-TOINEN VIELLÄ ASUU KOTONA OPISKELEE.OLEN 15 V HUOLEHINUT LAPSITA YKSIN.😑❓☹️😯🗯️