Aikuisen elämää

7 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä uni88 aloittanut aikaan 21.11.2011 klo 20:47 kohteessa Aikuisen elämää

Inhottavaa kun kukaan ei sano mitä pitäisi tehdä tai minne mennä tai mihin ryhtyä… peruskoulusta jäin äitiyslomalle, selkeä missio. Äitiysloman jälkeen sossu ja työkkäri pakotti kouluttautumaan. Noh viimekeväänä valmistuin ja sain töitä 🙂 kaikki hyvin tähän asti! Kunnes sairastuin krooniseen niveltulehdukseen. Sairaus ei oikein istu työhöni joka on seisoma työtä.…

Käyttäjä Tweek aloittanut aikaan 21.11.2011 klo 11:54 kohteessa Aikuisen elämää

Minkälaisia kokemuksia teillä on Xanorista? Onko se vahvempi kuin esim Opamox? Luin, että se voisi auttaa myös masennusoireisiin..

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 16.11.2011 klo 09:05 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen epävarma sen suhteen, miten selviydyn. Olen ollut pari viikkoa sairaalassa, nyt kotilomalla ja koneen ääresssä… Olen vaikeasti masentunut ja ahdistunut. Lääkitystä, jota oli purettu pois, on taas jouduttu ottamaan takaisin käyttöön. Tunteet ovat latistuneet, myös ne itsetuhoiset. Silti: Haluaisin edelleen vahingoittaa itseäni ja – oikeasti kuollakin, luovuttaa -.…

Käyttäjä Human aloittanut aikaan 21.11.2011 klo 23:09 kohteessa Aikuisen elämää

Jos menee työterveyslääkärille valittamaan ahdistustaan, niin miten rehellinen kannattaa oikeasti olla? Jos mulla on itsemurha-ajatuksia, niin onko sitä viisasta mainita vai tuleeko siitä ongelmia?

Käyttäjä Rikkimennyt aloittanut aikaan 15.09.2011 klo 21:33 kohteessa Aikuisen elämää

En nyt tiedä oikein mistä aloittaisin,ajatukset jotenki sekaisin.🤔 Olen avoliitossa elelevä nainen ja nuoruudesta lähtien ollut toistuvia masennuskausia.Ongelmani on myös itseluottamuksen puute,vaikeus luottaa ihmisiin ja enkä kunnolla kai vieläkään luota kumppaniini.Pari vuotta sitten tutustuimme olimme molemmat tosi yksinäisiä.Meillä oli etäsuhde ja tapailtiin usein,mutta erottiinkin mun aloitteesta koska en saanut tarpeeksi…

Käyttäjä apatia aloittanut aikaan 18.11.2011 klo 18:35 kohteessa Aikuisen elämää

Väsyttää. En ole viikon aikana saanut tehtyä muuta kuin nukuttua liki 20 tuntia vuorokaudessa. Se on pelottavaa, mutta toisaalta käpertyminen peiton alle on lohduttavaa. Eipähän hetkeen tarvitse miettiä tätäkään maailmaa. Mieliala on todella matalalla ja kuolema kiehtoo taas liikaa. Miten jaksaisin eteenpäin? 😯🗯️

Käyttäjä Alone85 aloittanut aikaan 26.09.2009 klo 16:33 kohteessa Aikuisen elämää

Millaista siellä on? Onko henkilökunta mukavaa jne.? Mitä sinne tarvitaan mukaan? Olen itse menossa viikon kuluessa sinne mm. masennuksen takia.

Käyttäjä Amend aloittanut aikaan 19.11.2011 klo 19:19 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä enää mitä tehdä. Auttakaa jos tulee ajatuksia. Masennusta sairastettu vuosikausia. Lääkitys ollut myöskin vuosikausia. Terapiassa käyty. Kuntoutus ei tunnu etenevän, ei sitten millään. Itsetuhoisia ajatuksia on paljon, todella paljon. En kertakaikkiaan näe elämääni mahdollisena jatkuvan, en jaksa taistella. Jos ei lääkitys tehoa, ei juttelu tehoa, mitä enää on…

Käyttäjä tyttökuun sillalta aloittanut aikaan 14.11.2011 klo 14:46 kohteessa Aikuisen elämää

TILANTEENI EI OLE PARANTUNUT OLEN YHÄ TOIMEEN TULON VARASSA .LÄÄKÄRI LAITTO INTTERVALLI JAKSOLLE JOSSA KÄVIN OLIN 4 PV.YKSITYISLAITOS.HOITO EI VASTANNUT TARPEITA EI TERAPIAA EIKÄ LÄÄKE SEURANTAA.AIVAN KUN KOTONA OLISI OLLUT EIKÖ ENÄÄN PYSIATRISESSA SAIRAALASSA TEHDÄ INTTERVALLI JAKSOA.PERUS SAIRAUTEENI ALKAVAT VAAN PAHETUA KUN MASENNUS PAHENEE.SITTEN VIELLÄ SOSSU AHDISTELEE KUN JOUTUU MAKSAAN…

Käyttäjä Tweek aloittanut aikaan 16.11.2011 klo 16:06 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä aihe tuli juuri ajankohtaiseksi kun sain kuulla psykiatrilta, että kaikki masennuslääkkeet, mitä olen syönyt kahden ja puolen vuoden aikana voivat aiheuttaa painon nousua. Minulle ei koskaan kerrottu asiasta. Masennukseni syy liittyy painoon. Juuri diagnosoitiin määrittämätön sukupuoli-identiteetin häiriö ja koen itseni neutraaliksi ja sen saavuttamiseksi pitäisi laihtua. Lääkäri ei vissiin…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: