Aikuisen elämää

7 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Karhunvatukka aloittanut aikaan 28.11.2011 klo 17:55 kohteessa Aikuisen elämää

Tietomurtoja alkaa tupsahdella huolestuttavan usein. Onhan tukinetin suojaus sieltä paremmasta päästä? Eihän täällä mitään valtiosalaisuuksia kirjoitella, mutta henkilökohtaisia ja usein hyvin kipeitäkin asioita.

Käyttäjä kaamos47 aloittanut aikaan 27.11.2011 klo 16:43 kohteessa Aikuisen elämää

Romahdin noin 5 vuotta sitten ja vieläkään en uskalla tunnustaa edes itselleni ehkä juuri niitä todellisia syitä. Samaan aikaan minua syrjittiin työpaikalla. Nyt kun toipuminen työuupumuksesta on kestänyt näinkin kauan, minulla on herännyt ajatuksia asian todellisista taustoista, jotka olen tietoisesti pyrkinyt sivuuttamaan. Tämä siksi, että siihen liittyy vahvasti puolisoni ja…

Käyttäjä äiti1108 aloittanut aikaan 22.11.2011 klo 11:00 kohteessa Aikuisen elämää

Moi! Vuodesta 2002 alkaen olen sairastanut sos.fobiaa/paniikkikohtauksia, aloitin cipralex 20mg ja olo kyllä helpotti ja sain itseni liikkeelle ihmisten ilmoille. Pitkään aikaan ei ollut mitään isompaa ongelmaa sairauden takia, mutta nyt on taas alkanut oireilemaan pahasti, liekkö stressi, työttömyys, rahahuolet tehneet tehtävänsä ja nyt en millään haluaisi lähteä minnekään, varsinkaan…

Käyttäjä Pauliina31 aloittanut aikaan 25.11.2011 klo 12:33 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 31-vuotias nainen Helsingistä. Sairastan kaksisuuntaista mielialahäiriötä, itse maanis-depressiivisuus kuvaa mielestäni paremmin sairautta. Minulla oli kesällä mania-jakso, ja nyt olen sairaslomalla mania-jakson jälkeisen masennuksen takia. En voi syödä masennus-lääkkeitä, koska minulle voi tulla mania niistä. Sairauden lisäksi minulla on normaali aikoinakin sosiaalisten tilanteiden pelkoja. Minulla se ilmenee pään jännittämisenä lähinnä.…

Käyttäjä lummme aloittanut aikaan 23.11.2011 klo 14:34 kohteessa Aikuisen elämää

Muutin keväällä 2010 poikaystäväni kanssa yhteen kunnolla, olinha hän nurkissa jo pitkää pyöriny. No suhde ei saanu mitään onnellista jatkoa, vaan poikaystäväni jäi kii pettämisestä jota oli jatkunut yli puoli vuotta. Herra muutti kesäksi pois asunnosta ja minä jäi siihen hetkeksi töiden takia, no kesä loppu ja työt loppu ja…

Käyttäjä Asleep aloittanut aikaan 22.11.2011 klo 10:26 kohteessa Aikuisen elämää

Mä olen tosi tyhmä. (Positiivista joo.) Poistin / tuhosin pari päivää sitten lääkkeeni ja reseptini jostain impulsiivisestä syystä. Nyt on olo aika ankea, mutta pärjäilen. Tosi ristiriitaiset fiilikset. Lääkkeet oikeasti auttoivat minua. Mutta toisaalta alkoi kyllästyttämään kun olo oli liian hyvä… ja kuitenkin ei niin hyvä, että elämää saisi oikeasti…

Käyttäjä neilikka2 aloittanut aikaan 21.11.2011 klo 15:35 kohteessa Aikuisen elämää

Olen huomannut itsestäni sen että on vaikea luottaa asioihin ja välillä jopa itseeni 😞 En osaa luottaa että asiat järjestyy, vaan asiat pyörii mielessä ja sitten itku pääsee kun niitä vatkaan. Monta kertaa saatan jäädä vatkaamaan jotakin asiaa mielessä sen takia kun mietin mitä muut ajattelee minusta ☹️ esimerkkinä jos…

Käyttäjä jones5 aloittanut aikaan 23.11.2011 klo 04:11 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tallahetkella Thaimaassa,taalla on myos toinenkin suomalainen.Taman toisen suomalaisen asiat eivat todellakaan ole hyvin.Han saattaa kuolla tanne,johtuen osin omasta syystaan.Han on pilannut terveytensa taysin alkoholilla.Epailen etta hanen maksansa on jo tuhoutunut,silla kaikki oireet viittaavat siihen.Han ei pysty kavelemaan ja makailee jonkinlaisella lavetintapaisella paikallisen temppelin alueella.Kaikista pahinta tassa on se etta…

Käyttäjä AnMarie aloittanut aikaan 21.11.2011 klo 18:44 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt oli pakko kirjoittaa tänne, jos vaikka vähä sais oloa kevyemmäksi.. Olen 27v naimisissa oleva äiti-ihminen. Sairastuin masennukseen 15 vuotiaana ja siitä lähtien mennyt enemmän matalalentoa kuin korkealla.. akuuttina ongelmana tällähetkellä on agressiivisuus.. Hillittömät raivarit seuraa päivittäin elämääni ja monet keittiön kaapinovet on korjattu. Raivarit ei oo kovin pitkäkestoisia, mutta…

Käyttäjä lalaa aloittanut aikaan 16.11.2011 klo 13:59 kohteessa Aikuisen elämää

Olen käynyt lukemassa täällä kirjoituksia aina välillä, mutta tänään on minun vuoroni. Sairastin pari vuotta masennusta nuorempana ja siitä selvittyäni vannoin, ettei niin tule tapahtumaan enään koskaan. No kuinkas sitten kävikään? En ole aikoihin jaksanut mitään, en ole nähnyt vapaa-ajalllani ketään, en oikein halua edes käydä kaupassa. En saa hoidettua…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: