:/

:/

Käyttäjä mw- aloittanut aikaan 21.12.2011 klo 18:54 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä mw- kirjoittanut 21.12.2011 klo 18:54

Sain keskeytyneen keskenmenon 11+3 jonka otin tosi rankasti koska lapsi oli todella toivottu en tiedä enää mitä teen halutaa todella paljon lasta mulla oli taas kuukautiset myöhässä yli viikon mut tänään mulla on tullu vertapyyhkieesä en siis kunnolla vuoda jos en ole raskaana niin miksi en vuoda kunnolla! oon itkeny koko päivän kun meille ei taaskaan tule vauvaa olen ihan rikki ja avopuolisoni vaan hokee kyllä me vielä se vauva saadaan!

Käyttäjä AnMarie kirjoittanut 24.12.2011 klo 03:22

lapset on elämän lahja ja kantava voimavara tässä elämässä. Minulle itselle lapset on syy elää. Ymmärrän sinua todella hyvin. Maailmassa ei ole mitään niin ikävää kuin lapsen menettäminen. Uskon myös että luoja ottaa meiltä pois sen mikä ei tulisi tässä maailmassa saamaan kohtaloansa täytettyä, vaan lähettää hänet suoraan taivaan valtakuntaan. Nainen on uskomaton mekanismi, ja sinäkin olet sitä! Uskon että näillä asioilla on tarkoitus, joku suurempi voima vain tekee sen ja se tuntuu pahalta. Oliko tämä ensimmäinen keskenmeno? Ota neuvoni korvan taakse ja se oma kumppani kainaloon ja rakkauden voimalla elämää uhmaten eteenpäin! Toivon sinulle kaikkea hyvää! T. Viisi raskautta, kaksi ihanaa lasta.🌻🙂🌻