päivä joka minä verta vuota

päivä joka minä verta vuota

Käyttäjä lapinkero aloittanut aikaan 06.12.2011 klo 01:57 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 06.12.2011 klo 01:57

päivä joka minä verta vuota

itselleni teen pahaa 😐

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 15.12.2011 klo 10:30

olen mieletön miksi ??
tahdon voimas puuttuu en mahda mitään itselleni tyhmyttää oon kuin teini kun he viiltelee ja satuttuu itseänsä
en pääse eroon myös pesemättömyys jatkuu kuukaudesta toiseen
kuka olen edes ihminen ???

mitä se auttaa kun kirjoittan tänne en tieeä ??????

olen kuin se tyttö kuka veti rantensa auki ja huusi kukaan ei välitä hänestä nousi penkkille
ja huusi torilla keskellä toria

niin paha olla ei ollut mitään enään tehtävissä hänellä ei tulut mistään apua
hänelle
täällä voi muut ajatella miksi kirjonta tänne motivi mistä syystä juuri tänne
sinä vammainen ihmine et kuullu tännkään
mutta anteeksi

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 19.12.2011 klo 10:53

Likaisuus vaan jatkuu edelleen viikosta toiseen viime pesusta on kaksi kuukautta jo taas ei hyvä ei normaallia

mutta arka et vastannut vielä kysymykseeni sinä toivotin minulle siunausta ja rukoillet ??tämä jäi minua painamaan edelleen painaa mieltä ?

Käyttäjä Animi kirjoittanut 19.12.2011 klo 21:27

hei lapinkero,
viestisi riipaisevat.
Kuulen että sinulla on äärettömän vaikeaa.
Minäkin toivon, että saisit konkreettista apua, eli puhua jollekkin ihmiselle kuten psykiatri tai terapeutti.
Minä puhun sinusta Jeesukselle, ja pyydän Häntä ympäröimään sinut sillä rauhalla ja turvalla jota Hänessä on, myös jouluna, syntymäpivänään.
siunaten Animi

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 20.12.2011 klo 18:54

Hei Lapinkero,

minäkin järkytyin viesteistäsi. Sinä tarvitset nyt välitöntä apua. En ikävä kyllä voi auttaa sinua henkilökohtaisesti, tuskin osasisinkaan, en edes tiedä paikkakuntaasi, mutta oletko kokeillut vaikkapa tätä:

http://www.mtkl.fi/liiton_toiminta/tietopalvelu_propelli/

tai jotain näistä auttavista puhelimista:

https://www.tukinet.net/palveluhaku/index.tmpl?haku=1&ryhma_id=1&free_text_value=

Tai soita vaikka numeroon 112 ja kerro itsestäsi. Älä epäröi hakea apua! Jokainen ihminen on tuen arvoinen. Jokainen elämä on arvokas. Itse uskon myös, että jokainen kiusaaja joutuu ennemmin tai myöhemmin itse kärsimään teoistaan, mutta sinä olet kärsinyt jo kylliksi. Tsemppiä! 🙂👍

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 21.12.2011 klo 04:29

Animi kirjoitti 19.12.2011 21:27

hei lapinkero,
viestisi riipaisevat.
Kuulen että sinulla on äärettömän vaikeaa.
Minäkin toivon, että saisit konkreettista apua, eli puhua jollekkin ihmiselle kuten psykiatri tai terapeutti.
Minä puhun sinusta Jeesukselle, ja pyydän Häntä ympäröimään sinut sillä rauhalla ja turvalla jota Hänessä on, myös jouluna, syntymäpivänään.
siunaten Animi

kiitos Animi kiitos

siis olet uskossa Jeesukseen !puhut siis hänelle minusta ???

lääkäreiden on vaikea ymmärtää ja auttaa myös vaikeata minua
on niin paha olla ja huono vointinen en pysty edes puhumaan
olen ollut ensi avuissa mies vaan kierii tuskassa kukaan ei teidä missä mennään
on todella vaikea auttettava jatkuvat pakko liikeet sänky käy pieneksi
vielä puhumattomuus vaikeennuttaa tilanetta todella
kun on rajuja päällä
pitää vaan kestää olen myös itkun sekaisessa tilassa
tunnissa toiseen tekisi mieli huutaa kuin eläin haavoitettuna
en kestä
mä pelkään näitä oloja
myös likaisuus jatkuu ja itse tuho
tänään mulla loppuu sairasloma myös mulla on konrolli tänään lääkärillä
erikois ylesi lääkärillä
veren paineet voi nousta hetkessä huippu lukemiin ilman mitään syytä yh äkkiä
myös mennä vatsa ripulille yh äkkiä ripuli voi kestää viikkoja
ehkä on edessä suoliston tutkimus mutta mä pelkkään tätä tutkimusta
siksi että se on sellaiene intimi kun menin kerran urologille ennen tutkimusta
tuli erittäin huono olo makasin lattialla odotus huoneessa jo sieltä petissä lääkärin vastaan otolle
tätä oloa mä pelkkää jos se yh äkkiä siellä
mulla on vielä erittäin herkkä erektio seisoo tosi herkkästi tämä aiheuttaa häpeää
ja noloutta kun alkaa seisomaan mä en mahda sille mitään en halliise sitä
ei vaikuta ajatukset mitään erektio teki sen huonon olon silloin
koko tutkimuksen ajan seisoi oli nais lääkäri vielä noloa mutta en voinut mitään sille
hän löysi vasemasta kiveksestä skystan vaaraton kasvi aivan
vasen kives on paljon suurempi kuin oikia sen skystan vuoksi joskus se on kipeä
aika ajoin mutta vaaraton
sitä ei voi estää ajatuksella olen yrittänyt mutta turhaan
myös olen kuullut että suoliston tutkimus voi olla erittäin tuskallinen tulee kovat kivut
mitä on tehty minun tuttavillani he ovat kertoneet kuin suolisto räjähtäis
sellaista kipua ja tuskaa miten kestän kivut siellä ???

Käyttäjä arka kirjoittanut 21.12.2011 klo 13:44

Hei Lapinkero!

Minäkin rukoilen puolestasi. Toivon että paha olosi ja kipusi helpottaa ja saisit rauhan sydämeesi.
Jos sinut on määrättu suolentähystykseen eli gastroskopiaan, niin omasta kokemuksestani voin kertoa ettei ole paha tutkimus. Minulle annettiin esilääkkeenä rauhoittavaa ja itse letkun laitto ei sattunut varsinaisesti. Pienen hetken saattoi olla jotenkin täysi olo kun laittoi ilmaa sinne suoleen.
Toivottavasti sinut tutkitaan joka tavalla tarkasti ja sinulle löydetään hyvät apukeinot, sillä kirjoitustesi perusteella tarvitset kyllä apua ja pian. Olet joutunut kärsimään suuria tuskia ja toivon että ne saadaan sinulta pois.
Pidä huolta itsestäsi Lapinkero ja kirjoittele!

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 21.12.2011 klo 14:39

Kuulehan Lapinkero,

myös minä rukoilen puolestasi ja toivon, että kestäisit. Minulla on ollut joku tuttu suoliston tutkimuksessa ja onhan se epämiellyttävä, mutta kyllä sieltä tutkimuspöydältä on ylös noustu ja kyseinen henkilö on käynyt vielä ahkerasti tansseissakin, joten ei siihenkään ihan heti kuole.

Ei sinun tarvitse minun mielestäni yhtään hävetä sitä, jos alkaa tutkimuksissa seisomaan. Olet nuori ja sinulla on herkkä erektio, älä pelkää sellaista, se on fysiologinen asia eikä sinun tarvitse olla huolissasi. Sinua tutkivat ammattilaiset ymmärtävät kyllä ja osaavat suhtautua.

Oletko ollut yhteydessä kehenkään ammattiauttajaan? Kuulosti vähän siltä, että kaikki tuo kipu ja piina, jota sinulle on nuorena aiheutettu, on yhteydessä siihen, miksi nyt on vaikeaa peseytyä ja likaiset ihmiset saavat tietysti helpommin kaikenlaisia tulehduksia ym. vaivoja. Pitäisi nyt vaan yrittää peseytyä. Mutta kuten aiemmin sanoi, sinä tarvitset nyt monenlaista apua ja kokonaisvaltaista hoitoa.

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 22.12.2011 klo 06:29

Etsijä kirjoitti 21.12.2011 14:39

Kuulehan Lapinkero,

myös minä rukoilen puolestasi ja toivon, että kestäisit. Minulla on ollut joku tuttu suoliston tutkimuksessa ja onhan se epämiellyttävä, mutta kyllä sieltä tutkimuspöydältä on ylös noustu ja kyseinen henkilö on käynyt vielä ahkerasti tansseissakin, joten ei siihenkään ihan heti kuole.

Ei sinun tarvitse minun mielestäni yhtään hävetä sitä, jos alkaa tutkimuksissa seisomaan. Olet nuori ja sinulla on herkkä erektio, älä pelkää sellaista, se on fysiologinen asia eikä sinun tarvitse olla huolissasi. Sinua tutkivat ammattilaiset ymmärtävät kyllä ja osaavat suhtautua.

Oletko ollut yhteydessä kehenkään ammattiauttajaan? Kuulosti vähän siltä, että kaikki tuo kipu ja piina, jota sinulle on nuorena aiheutettu, on yhteydessä siihen, miksi nyt on vaikeaa peseytyä ja likaiset ihmiset saavat tietysti helpommin kaikenlaisia tulehduksia ym. vaivoja. Pitäisi nyt vaan yrittää peseytyä. Mutta kuten aiemmin sanoi, sinä tarvitset nyt monenlaista apua ja kokonaisvaltaista hoitoa.

mikä on kokonais valtasita hoitoa myös monenlasita hoitoa mitä se on
kertokaat???????

lääkärit vaan kirjoittaa sairaslomaa siihen se kaikki jää mutta tilanne jatkuu
samanlaäisena viikosta toiseen ???
pitää tehdä jotain mutta mitä ????
siinä se ongelm aonkin ?
aina vaan seurataan tilannetta muta ei tehdä mitään sen hyväksi asia on teidossa

Etsijä olekos myös USKOSSA??

KERRO VAAN REILUSTI ÄLÄ PELKKÄÄ?

MYÖS ARKA JA ANIMI ??
NÄMÄ JÄI MINUA PAINAMAAN OLETEKOS TE KAIKKI USKOVAISA? NYT EI SAA HÄVETÄ
REILUSTI VAAN TUNNUSTAA ?

Käyttäjä salainen55 kirjoittanut 22.12.2011 klo 08:15

Miten on jos menisit kirkon perheneuvontakeskukseen, tai täältä netistä näet muitakin paikkoja joihin voi mennä jos on vähävarainen. Tai jos olet varakas niin rahallahan saa hoitoa.
Sinä taidat tarvita nyt ihan kokonaisvaltaista apua ja hoitoa, et vain nettikeskustelua, mutta hyvä että kerroit jotain niin saat hyviä neuvoja joita kannattaa kokeilla.
Sinulla on rakastava isä ja muitakin rakastavia lähimmäisiä ollut,jotka ovat pitäneet sinusta huolta, nyt sinun pitäisi alkaa pitämään itse itsestäsi huolta eli hakeutua hoitoon.

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 23.12.2011 klo 04:45

salainen55 kirjoitti 22.12.2011 8:15

Miten on jos menisit kirkon perheneuvontakeskukseen, tai täältä netistä näet muitakin paikkoja joihin voi mennä jos on vähävarainen. Tai jos olet varakas niin rahallahan saa hoitoa.
Sinä taidat tarvita nyt ihan kokonaisvaltaista apua ja hoitoa, et vain nettikeskustelua, mutta hyvä että kerroit jotain niin saat hyviä neuvoja joita kannattaa kokeilla.
Sinulla on rakastava isä ja muitakin rakastavia lähimmäisiä ollut,jotka ovat pitäneet sinusta huolta, nyt sinun pitäisi alkaa pitämään itse itsestäsi huolta eli hakeutua hoitoon.

olen jo hoidossa lääkäreiden seuraava aika on vasta maaliskuussa spyliatrilla
liian pitkä aika ikävä kyllä
noin kolme kuukautta ja tilanne on päällä
eivät ota vakavasti
pitkät aika välit käyneillä mitä hyötyä siitä on en ymmärrä ei mitään
kun potilas tarvii viikottain jopa käyntiä
siis ihminen saa puhua mitä vaan ja tehdä itselensä mitä vaan kukaan ei ota kantaa
kaikkissa paikoissa säästetään kaikki maksaa liikaa pitä säästää joka paikkassa
kaikki mielisairaallat lopetaan vähitellen
kaikki ulos vaan kävelemään
saavat olla oman onnensa seppiä ei ihme että itse murhat lisääntyy päivä päivältä
kun ei saa hoitoa mistään
yheiskunta on rakennettu pitää olla tulosta tulosta ja tulosta pitää olla katetta
jos ei tule tulosta saa lähteä kävelmään siis potkut
vahvat vaan pärjää heikot sortuu elon tiellä nyt on viidakon laki voimassa
armoa ei tunneta sääli on sairautta
ei armoa ei mitään elämä on tosi raakaa ja kovaa
vahvat pärjää tulosta on saatava rahaa kateetta
ihmiset vedetään loppuun aika vaan pahenee koko ajan
mistä saa kokonais valtaista hoitoa
en mä yhtään ihmettele niitä koulu ampujia kun paineeet kasvaa kyllä jossa vaiheessa tapahtuu räjädys
miksi he tekivät niin mikä oli motivi heillä?
mä ymmärrän heitä hyvin itse olen ollut vastaavassa tilanteessa mukana
mä tiedän mitä se on

aika missä elämme nyt

1. Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
2. Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3. rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
4. pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5. heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
6. Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7. jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.

Käyttäjä arka kirjoittanut 23.12.2011 klo 16:37

Hei Lapinkero!

Kyselit tuossa aiemmin olenko uskossa. Olenhan minä. Siksi minä rukoilen mm. sinun puolesta.
Toivottavasti saat viettää mukavan joulun. Mikäli osaan jotain sinun viesteistäsi päätellä, tuntuu että sinulla on niin vaikeaa (kivut ja peseytymisen vsaikeus) että tuntuisi että sairaala olisi oikea paikka sinulle. Pitkään joudut seuraavaakin psykiatrin aikaa odottelemaan. Miten pärjäät?
Onko sinulla läheisiä seuranasi, vai oletko yksinäinen? Jatkettiinkosinun sairauslomaasi?
Tarvitsisit paljon hoivaa nyt.
Voimia sinulle ja siunausta!

Käyttäjä lapinkero kirjoittanut 24.12.2011 klo 02:15

todella hienoa että olet elävässä uskossa JEESUKSEEN !! ARKA
kyllähän mä pärjään kuin jäitä polttelis

sairasloma jatkettiin

kaikki ihmiset pelkkää minua

ikävä kyllä meillä ei käy ketään kylässä

yksin voi olla joukkossakin

Käyttäjä arka kirjoittanut 24.12.2011 klo 11:52

Hei!
Mukavaa ja rauhallista joulunviettoa sinulle. Itse vietän joulun kokoonpanolla perhe plus anoppi. En ole mikään hyvä ruuanlaittaja ,joten saa nähdä mitä tuosta kinkustakin tuli. Laatikot ostin valmiina.
Ei pidä ottaa joulusta mitään paineita vaan levätä ja rentoutua. Saitten pikkuhiljaa alkaa uusi vuosikin. Minä niin toivon että se olisi helpompi kuin tämä nykyinen on ollut. Samaa toivon sinullekin. Hyvä, että sait jatkoa sairaslomalle. Minulla alkais työt helmikuun alussa. Jännittää miten jaksan. No sitten sen näkee.

Käyttäjä Etsijä kirjoittanut 01.01.2012 klo 21:45

Hei,

Sinusta ei ole kuulunut mitään viikkoon. Miten jaksat? Oletko sairaalassa vai kotona? Onko joulusta, Jeesuksen syntymäpäiväjuhlasta, ollut Sinulle mitään lohtua? Kirjoittele kuulumisiasi, jos voimia löytyy. Kaikkea hyvää Sinulle!