Aikuisen elämää

21 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4611
Käyttäjä ekaenkeli aloittanut aikaan 26.12.2011 klo 04:09 kohteessa Aikuisen elämää

Taas heräsin painajaisiin n. 3h unien jälkeen, unilääkitys on aika raskas ja silti kävi näin. Olen traumatisoitunut monista asioista ja kärsin pelko/ahdistustiloista sekä unettomuudesta. Olen pitkällä sairaslomassa nyt, jolle ei loppua näy. Pelkkä eläminen on raskasta saati sitten työssä tai koulussa käyminen. Painajaisissa pahinta on se kun herää hiestä märkänä…

Käyttäjä aloittanut aikaan 15.12.2011 klo 14:19 kohteessa Aikuisen elämää

Voisitko ajatella, että viettäisit baarijoulun? Et ehkä joisi viinaa tai joisit, jos siltä tuntuisi. Olisit muiden seurassa ja kuuntelisit musiikkia. Jos olet uskovainen, ajatteletko, että baarijoulu on syntistä?

:/

1
Käyttäjä mw- aloittanut aikaan 21.12.2011 klo 18:54 kohteessa Aikuisen elämää

Sain keskeytyneen keskenmenon 11+3 jonka otin tosi rankasti koska lapsi oli todella toivottu en tiedä enää mitä teen halutaa todella paljon lasta mulla oli taas kuukautiset myöhässä yli viikon mut tänään mulla on tullu vertapyyhkieesä en siis kunnolla vuoda jos en ole raskaana niin miksi en vuoda kunnolla! oon itkeny…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 21.12.2011 klo 20:33 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Tänään multa lipsahti mun pelko, josta tuli terapiassa kerrottua. Reilu puoli vuotta olen lasten kanssa asunut täällä keskustassa. Keväällä ajattelin, että ihanaa on, kun on paljon lenkkimahdollisuuksia. Mullepa iski jarru päälle😋ELKO. En uskaltanut lähteä lenkille yksin. Ja niin on edelleen. Mulla ei ole ongelmaa mennä kauppaan tai töihin. Mutta…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 20.12.2011 klo 11:16 kohteessa Aikuisen elämää

Toivotan kaikille tukinetin käyttäjille hyvää ja leppoisaa joulua! Jouluna ei voi olla aina yhtä ihmeellistä kun postikortissa, mutta toivottavasti joulunne sujuu ilman riitoja, kyyneliä ja muuta ikävää. Siis ainakin siedettävää joulua! Ja kannattaa muistaa, että nyt on pimeys syvimmillään ja talvipäivän tasauksen jälkeen lähdetään kulkemaan kohti lisääntyvää valoa. Valon ja…

Käyttäjä Leijonamieli aloittanut aikaan 22.12.2011 klo 18:20 kohteessa Aikuisen elämää

En ole koskaan ollut jouluihminen. Ennen tein vuorotyötä ja olin mielelläni kaikki joulut töissä. Silloin ei tarvinnut joulua viettää tai edes miettiä sitä ollenkaan. Nyt muutaman vuoden olen ollut joulut vapaalla ja joka vuosi näyttää tapahtuvan sama juttu. Muutamaa viikkoa ennen joulua sukulaiset alkavat kysellä mitä teen jouluna? Kenen luokse…

Käyttäjä käsityöläinen aloittanut aikaan 07.12.2011 klo 19:19 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muita, ketkä nukkuu huonosti? Itse olen n. 2 kk nukkunut vain 3 tuntia yössä ja nyt alkaa kärsivällisyys loppua. Olen todella väsynyt ja kärttyinen enkä jaksa tehdä mitään. Mainitsin asiasta lääkärilleni, mutta hän ohitti asian kommentoimatta sitä mitenkään. En saanut minkäänlaista apua. Olen kertonut ongelmastani myös ystävilleni, mutta…

Käyttäjä aikuisenalku aloittanut aikaan 18.12.2011 klo 16:55 kohteessa Aikuisen elämää

En oikein tiedä minkalaisista ongelmista ja tilanteista tänne saa kirjoittaa, mutta toivon, että melkein minkä tyyppisen ongelman vain tänne saa kirjoittaa.. Olen 25-vuotias nainen. Opiskelen tällä hetkellä ja olen muutenkin sosiaalisesti aivan kunnossa.. Minulla on ystäviä ja kavereita, tykkään käydä ystävieni kanssa ulkona ja tehdä asioita. Mutta jokin mättää.. Olen…

Käyttäjä Erakko22 aloittanut aikaan 18.12.2011 klo 19:50 kohteessa Aikuisen elämää

Pakko purkaa pahaa oloa. Tämä päivä on mennyt vain itkemiseen, enkä enää tiedä mitä tekisin. Tuntuu etten saa otetta elämästä. Kaikki unelmat on kadonnut ja kaikki rakkaat asiat alkavat hajota käsiin. Toissapäivänä sain ajatuksen ja vihdoinkin löyty taas unelma, jonka perässä pääsisin eteenpäin. Innostus loppui lyhyen kun puolisoni tyrmäsi ajatuksen…

Käyttäjä Etsijä aloittanut aikaan 10.12.2011 klo 14:45 kohteessa Aikuisen elämää

Eilen tuli Teemalta mielenkiintoinen ohjelma nimeltä Hulluuden historia. Siinä käsiteltiin suomalaista mielenterveyshoidon historiaa. Mieleeni jäi erityisesti sellainen väittämä, että jo ennen lääkehoidon kehittymistä 1950-luvulla sekä nykyäänkin naisten on arvioitu hyötyvän käsillään tekemisestä. Eli käsitöiden tekeminen näyttäisi vähentävän hieman ahdistusta ainakin naisilla. Onko teillä samankaltaisia kokemuksia? Oman kokemukseni mukaan käsityöt ovat…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: