Aikuisen elämää

5 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Koppelo  aloittanut aikaan 05.10.2011 klo 12:57 kohteessa Aikuisen elämää

Jokaisella on varmasti joku runo tai teksti joka tuo lohdutusta tai hyvän olon. (Netistä löydetty) Jos olet joutunut ikään kuin eksyksiin elämässäsi, umpikujaan tai kuolleeseen tilaan. Haluaisin kertoa sinulle, että elämä voittaa aina. … … … Se joskus koettelee ja kasvaa niin kovalla otteella, että voi jopa usko mennä siihen,…

Käyttäjä orinok3 aloittanut aikaan 06.12.2011 klo 13:31 kohteessa Aikuisen elämää

Tätä on varmaan ruodittu täällä ihan tuhannesti. Haluaisin vaan kuulla muiden kokemuksia ystävien löytämisestä ja saamisesta aikuisiällä, mielenterveyden ongelmien varjostaessa kaikkea. Itselläni tuntuu olevan hirvittävä ihmiskato viimeisen 4 vuoden aikana omassa elämässäni, ja motivaatiota löytää uusia ihmisiä on kuitenkin kovasti. Ja aloittaa esim. uusia harrastuksia itse sekä pojan kanssa (joka…

Käyttäjä jonda aloittanut aikaan 27.11.2011 klo 19:05 kohteessa Aikuisen elämää

Minä olen kolmekymppinen nainen, joka on jo vuosia toivonut lasta. Masennus ja itkuisuus ovat jokapäiväisiä vieraita, ja tuntuu, etten oikein pysty ajattelemaankaan elämääni ilman, että purskahdan hysteeriseen itkuun. Olenko käynyt lääkärillä asian kanssa? En. Miksi? Siksi, ettei lapsettomuuteni johdu todennäköisesti fyysisistä syistä. Oikeaa syytä en edes pysty kuvittemaan kertovani lääkärille,…

Käyttäjä Edda aloittanut aikaan 08.10.2011 klo 14:07 kohteessa Aikuisen elämää

Siinä tuo lyhykäisyydessään tulikin. Vaikeaa alkaa purkamaan elämäänsä niin, että se toiset ymmärtäisi, mutta koitetaan. Nyt kun olen kolmekymppinen, tunnen olevani yhtä yksin kun aikoinaan koulukiusattuna ala-asteella. Perheessäni oli pienestä asti väkivaltaa, hyväksikäyttöä, henkistä väkivaltaa ja nöyryyttämistä. Olin koulukiusattu kaikki kouluvuoteni ja sen jälkeen kun siirryin ammatillisiin opintoihin, minut suljettiin…

Käyttäjä murtunut mieli2 aloittanut aikaan 01.12.2011 klo 08:17 kohteessa Aikuisen elämää

mun tuli tarve kirjoittaa vaikken tiedä pystynkö mitä järkevästi nyt ilmaisemaan. välillä tuntuu että kaikki sanat on sanottu.. masennus vaan jatkuu ja jatkuu, eikä millään jaksaisi sitä enää!! Koko elämäni on ollut vaikeaa, olen tavallaan elänyt siihen ettei mikään voi onnistua, kaikki menee vaikeimman kautta. olen elänyt lapsuuteni perheessä jossa…

Käyttäjä Hauras aloittanut aikaan 01.12.2011 klo 20:39 kohteessa Aikuisen elämää

Elän vanhempieni elämää. En pysty nauttimaan omasta elämästäni, koska olen kokoajan huolissani vanhemmistani. Välillä tuntuu, etteivät vanhempani edes anna mahdollisuutta omaan elämään. Aina tulee jotain… Kun heillä on paha olla, minulla on paha olla. Olen lähes koko ikäni elänyt pelossa ja huolissani. Koskaan ei voinut tietää kauanko hyvä olo kestää,…

Käyttäjä aloittanut aikaan 19.07.2011 klo 19:41 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt on niin paha olo, että haluan vähän selvitellä ajatuksiani ja purkaa pahaa oloani tänne. Olen 34-v. mies, ja minusta tuntuu, että elämäni on mennyt ihan pieleen. Olen kärsinyt jonkinlaisesta masentuneisuudesta jo n. 16 vuotta enkä sitä ennenkään ollut erityisen iloinen tai tyytyväinen heppu. Tuntuu, että olen aika pitkälti tuuliajolla…

Käyttäjä pala lasia aloittanut aikaan 16.11.2011 klo 19:29 kohteessa Aikuisen elämää

Paha päivä ja paha hetki menossa ja terapia on 3 viikon katkolla. Vaikka kuinka yritän olla positiivinen, iloinen ja pirteä, en vaan jaksa! Haluaisin käpertyä peiton alle ja vain nukkua. Unikaan ei tule ilman lääkitystä. Juuri tällä hetkellä mulla ei ole halua yrittää. Kuitenkin mun on revittävä itseni yöksi töihin…

Käyttäjä tylsistynyt85 aloittanut aikaan 18.11.2011 klo 20:00 kohteessa Aikuisen elämää

Olen huolissani siitä, etten osaa oikein puhua monenkaan ihmisen kanssa mistään mitään. Jännitän sellaisten kavereidenkin näkemistä, joita ei näe kovin usein, kun puheenaiheet täytyy teennäisesti keksiä. Samoin miesystävän kanssa tulee hetkiä etten tiedä mista puhuisi. Tämä aiheuttaa isoa stressiä ja olenkin alkanut välttelemään tilanteita, joissa em. hetkiä tulee. En ole…

Käyttäjä rajatapa aloittanut aikaan 20.11.2011 klo 20:07 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jokseenkin hyvin laiskasti kirjoitellut tänne, mulla ei ole ollut mitään järin kummallista sanottavaa ihmisten ongelmiin. Olen risteyksessä, työelämä jokseenin hatarin eväin, tai työkyvyttömyyseläke. Olen sairastanut helvetin vaikean psykoosin 2007 enkä vieläkään ole täysin toipunut, viimeksi kuulin ääniä kaksi päivää sitten. Miten skitsofreenikko toipuu tai palaa enää työelämään? Mä en…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: