Ääliö ja Känniääliö!

Ääliö ja Känniääliö!

Käyttäjä Hemppaable aloittanut aikaan 09.01.2012 klo 18:11 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Hemppaable kirjoittanut 09.01.2012 klo 18:11

Heips!

Olen siis uusi täällä. Kerron aluksi vähän itsestäni; olen 21-vuotias nainen turusta, koulutukseltani työvälinevalmistaja, valmistuin keväällä 2010, siitä asti olen tehnyt monelaisia töitä, muttei vakipaikkaa ole löytynyt vaikka lupaavalta on muutamassa paikassa näyttänytkin. Tällä hetkellä olen ollut työttömänä pian 3kk. Erosin poikaystävästäni uuden vuoden päivänä erimielisyyksien ja molemmin puolisen väkivallan takia. Olemme edelleen ystäviä, mutta yhdessä emme voi ainakaan tällä hetkellä asua. Yritän puhua hänen kanssaan mikä meni pieleen, mikä minussa häntä ärsyttää ja olen kertonut hänelle mikä hänessä äsrsyttää minua! Tiedän itsestäni sen, että osaan olla todella inhottava, aggressiivinen, kärkäs, kova-ääninen, periksi antamaton jne jne… Hän on aika paljon samanlainen kuin minä, joten voitte kuvitella millaisia riita-tilanteita syntyy…

Tämän hetkinen oma tilanne on tämä: Alan turhautua, menettää toivon töiden ja elämän suhteen, masennun, ahdistun ja haluaisin vain olla poikaystäväni kanssa, mutta en voi pakottaa häntä mihinkään.

Yksi ongelmani on, että en siedä tippaakaan viinaa, saan jonkun ”juoppohulluus” kohtauksen ja olen hyvin väkivaltainen, pystyn kyllä olemaan ilman viinaa, mutta olen jo satuttanut lähisiäni viina päissäni, eivätkä he luota siihen, että voin olla ilman viinaa…

En oikein edes kunnolla tiedä mitä tähän kirjoittaisi, mutta tässä oli nyt vähän alkua…