pelot ja tuntemukset!!

pelot ja tuntemukset!!

Käyttäjä piitu2 aloittanut aikaan 04.01.2012 klo 02:29 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä piitu2 kirjoittanut 04.01.2012 klo 02:29

olen elänyt jo monta kuukautta erinlaisten pelkojen kanssa esim.. kuolema sairastuminen tai läheisen kuolema.. (joka on valitettavasti käynyt toteen) ☹️ luulen sairastavani luulosairautta mutta en ole aivan varma 🙄 minulla on todettu rasvamaksa ja refluksia.. joten olen aika varma joka ilta etten enää aamulla herääkkään 😳 joka aamu silti herään… kun ajattelen että mitä minulle seuraavaksi tulee (aivokasvain, keuhkosyöpä tai jokin muu) olen aivan varma että minulla on kaikki oireet ja kuolen heti.. haluaisin lisää selvyyttä mikä mahaani vaivaa en pysty nukkumaan koska kivut on niin kovat, ja aina kun menen lääkäriin niin lisää lääkkeitä eikä tutkita paremmin meillä päin arvauskeskus 😀 aika tosi asia… minulla on kuollut elämäni aikana 4 ystävää ja läheistä. nyt tunnen syyllisyyttää siitä etten ollut tarpeeksi tekemississä enkä ollut aina tarpeeksi huolissani kaverini huumeiden käytöstä.. onko minun vika 😭 ei ole ei tiedän sen mutta ajatukset pyörivät silti päässä.. olen omien ajatuksien vanki ☹️ olen aika varma masennuksestani ja ahdituksesta mutta en saa puhuttua lääkärissä mistään.. aina etukäteen suunnittelen mitä sanon mutta ikinä en saa sanaa suustani 😑❓ parhaan ystäväni isä kuoli parisen vuotta sitten hän oli minullekkin kui oma isä.. enkä vieläkään ole päässyt yli siitä 😭 joka ilta toivon edes pientä yhteyden ottoa yläkerrasta 😳 ehkä se vielä tulee olisin halunnut vielä viimisen kerran hyvästellä ja halata <3 <3 mis you <3 uih miten selviän näiden ajatuksien ja pelkojen kanssa 😑❓

Käyttäjä Jones53 kirjoittanut 04.01.2012 klo 12:10

``olen aika varma masennuksestani ja ahdituksesta mutta en saa puhuttua lääkärissä mistään.. aina etukäteen suunnittelen mitä sanon mutta ikinä en saa sanaa suustani ``

En diagnoosia rupea tekemään, mutta saattaapa nuo ajatuksesi olla oikeansuuntaisia ja niihin on kyllä apua saatavissa, kunhan sitä osaa pyytää. Pelisilmää omaava lääkäri saattaisi osata noitakin asioita kysellä, mutta kyllä sinun on itse se saatava nyt kerrottua. Eipä minunkaan ollut aikoinaan helppoa avautua lääkärille, mutta kun olo oli tarpeeksi paha niin ei ollut muutakaan mahdollisuutta. Ja näin jälkeenpäin ajatellen ihmettelen sitä kynnystä mikä suun avaamisessa oli. Kyllä ammatti-ihmiset ovat nähneet ja kuulleet kaikenlaisia tarinoita, ei heillä pasmat mene sekaisin vaikka ongelmistasi kerrotkin. Kirjoita asiat vaikka ennakkoon lapulle, ja jos et saa sanottua niin tyrkkää lappu lääkärille, siitä se lähtee.