Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Ei voi ymmärtää.... aloittanut aikaan 04.01.2010 klo 17:40 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Haluaisin kuulla kuinka selvisitte läheisen masennuksesta/itsemurhan yrityksestä🤔 Mieheni yritti reilu kuukausi sitten itsemurhaa ja on nyt psykiatrisella hoidossa toistaiseksi. Minulla ajatukset menevät laidasta laitaan,toisinaan tekisi mieli lopettaa koko suhde,olen niin vihainen hänelle ja toisinaan olen vihainen itselleni,kun edes ajattelen tuollaista😳 Meillä on kaksi-vuotias lapsi,joka kaipaa ja tarvitsee isäänsä ja…

Käyttäjä Maruska aloittanut aikaan 01.05.2012 klo 18:00 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 38-vuotias sinkkunainen, ja huomaan ahdistuvani kaikista juhlapyhistä ihan valtavasti. Minulla on kyllä muutama ystävä, joten aivan yksinäinen en ole, mutta usein tietenkin juuri juhlapyhinä ystävät ovat perheidensä kanssa tai muuten tavoittamattomissa. Jo monta viikkoa ennen juhlapäivää alan ahdistua siitä, miten päivän viettäisin, ja varsinaisena juhlapäivänä on ahdistus huipussaan. Tavallisina…

Käyttäjä polunkävijätär aloittanut aikaan 02.05.2012 klo 14:23 kohteessa Aikuisen elämää

On sillai aika ikävää joutua aina vippaamaan samalle henkilölle. Tämä henkilö käy kyllä työssä, mutta hänen ansionsa ovat välillä tosi alhaiset. Sosiaalitoimistosta ei voi pyytää mielellään rahaa, koska se on niin ikävää. Ruokajonoon ei voi mennä, koska niin huonosti ei mene etteikö raha riittäisi ruokaan. Vippaaja ei matkustele, ei osta…

Käyttäjä jeanna aloittanut aikaan 14.03.2012 klo 21:07 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa. Kirjoitin tänne kun en kehtaa kenellekkään asiasta kertoa ja yksin on raskasta yrittää miettiä ja saada tolkkua näihin asioihin. Olen 20-vuotias nainen minulla on 1,5vuotias tytär ja olen ollut puolisenvuotta pikavippien kierteessä. En muista kuinka tämä sai edes alkunsa, mutta nyt on pikavippejä eri firmoilta varmaankin n.1000e edestä eikä…

Käyttäjä knainen aloittanut aikaan 02.04.2012 klo 11:14 kohteessa Aikuisen elämää

Olen kohta kolmekymmentä vuotias nainen ja olen jo monien vuosien aikana miettinyt että olenko kokenut lapsena hyväksikäyttöä/insestiä…. Miten saan tietää onko se oikeasti tapahtunut vai onko se ollut lapsen mielikuvitusta? Jo joskus teini ikäisenä asia tuli mieleeni kun minulle oli tullut jotain mielikuvia tapahtuneista, en niitä kuitenkaan ole missään käsitellyt.…

Käyttäjä catwoman aloittanut aikaan 29.04.2012 klo 01:11 kohteessa Aikuisen elämää

Kerron omasta kihlatustani eli lauantaina ihmettelin kihlattuni käytöstä emme asu siis yhes , mesessä kirjoiteltiin ja huomio kiinnittyi kirjoitus virheisiin ja sit ajattelin et soitan hänelle . Soitin hänelle ja kuulin äänestä et kaikki ei oo hyvin kunse oli sellaista ns.”sönkötystä” mieheni ei juo kun ollu t juomatta piakkoin 3v.…

Käyttäjä Merccu aloittanut aikaan 26.04.2012 klo 16:54 kohteessa Aikuisen elämää

Olen juuri aloittanut työharjoittelun sellaisella alalla, josta ei juurikaan ole käytännön kokemusta. Ongelmaksi on muodostunut oma vaativuuteni, mikä juontaa juurensa lapsuuden ympyröistä. Harjoittelupaikassa on kolme työpistettä ja jotenkin tulen heti kättelyssä vaatineeksi täydellistä osaamista jokaisessa pisteessä. Virheitä olen kyllä tullut jo tehneeksi runsaastikin, mutta oppimistakin on tapahtunut. Virheistä kyllä nousen,…

Käyttäjä Nannana aloittanut aikaan 28.04.2012 klo 19:48 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on yläasteikäisestä asti ollut ongelmana se, että minulla tuntuu olevan aina tyhjä pää, niin että ei ole seurassa mitään sanottavaa. Tyhjä pää minulla on yksin ollessanikin. Minusta saa varmasti helposti kuvan, että en ole kauhean fiksu, vaikka tutkimuksissa minut on todettu lahjakkaaksi. Minun on vaikea keskittyä siihen, mitä minulle…

Käyttäjä NannaMaria aloittanut aikaan 22.04.2012 klo 23:57 kohteessa Aikuisen elämää

Olen pian 24-vuotias nuori nainen. Kärsin joka päivä kuolemanpelosta, vanha elämä, onnellinen elämä tuntuu niin kaukaiselta,vaikka siitä ei olekkaan kuin puoli vuotta, kun olin terve, urheilin,ilman että pelkäsin saavani sydänkohtauksen. Nykyään pelkkä pieni hengästyminen saa minut ajattelemaan,että nyt mä kuolen. Osa syynää pelkoihin on myös jatkuva sairastelu,pian saan tietää onko…

Käyttäjä ElämänValo aloittanut aikaan 21.04.2012 klo 03:06 kohteessa Aikuisen elämää

Sinulla on oikeus tulla kuulluksi ja kunnioitetuksi vaikka muut olisivat eri mieltä. Sinulla on oikeus puolisoon, ystäviin ja lemmikkeihin, jotka tuovat tasapainoa elämääsi. Sinulla on oikeus elää terveessä ympäristössä ja riittävään määrään ruokaa sekä vettä. Sinulla on oikeus elää… omaa elämääsi… vaikeuksista huolimatta. Listaa voisi jatkaa loputtomiin, mutta tärkeintä on……

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: