Yksityiselämän suojasta ja sen hyväksi käytöstä

Yksityiselämän suojasta ja sen hyväksi käytöstä

Käyttäjä White princess aloittanut aikaan 22.05.2012 klo 16:23 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä White princess kirjoittanut 22.05.2012 klo 16:23

Kaikki me nykysuomen asunnon ostajat tiedämme, että asunnot maksavat. Suurin osa meistä maksaa eläkeikäänsä asti asuntoaan, ja asunnon koon valinta ja siihen otettavan mahdollisen lainan määrä on oma valinta. Minusta on ihan uskomatonta, että olen nyt kotireviirilläni välillä menettämässä hermoni yksityiselämän suojaan liittyvän loukkauksen takia. Uskoisin, että me kaikki
suomalaiset haluamme kotonamme ennen kaikkea rauhallisen ympäristön ja yksityiselämän suojan . Sehän on jokaisen suomalisen oikeus, joka on säädetty lakiin. Kotimme ovat meidän jokaisen ykistyialuetta ja siellä on yleensä tärkeimmät muistot omasta suvustamme ja oman näköisemme ympäristömme, jossa on hyvä olla. Itse olen saanut kotoani tarkat rajat, jossa sääntö numero yksi on, että elä vain omaa elämääsi. Minusta paljonkin asuin alue voi vaikuttaa asukkaiden viihtyvyyteen mm. siten, että eletään vain sitä omaa elämää. Ja kannattaa aina sovitella ja tulla vastaan mitä tulee taloyhtiön asioihin. Omakotitalo alueela asunut on tottunut siihen, että naapureista ei paljon tiedä, ja kaikki elävät omaa elämääsnä. Ne jotka siellä alkavat elää toisten elämää, niin saavat monilla alueilla vähän pitkiä katseita. On olemassa erilaisia kotihistorioita ja erilaisia kasvatuksia. Sitä olisi monen hyvä kunnioittaa, koska se lisää asuinalueen viihtyvyyttä. luottamusta, ilmapiiristä puhumattakaan. Ei ole sinulta pois, jos toinen on onnistunut. Mitä mielipiteitä yleisellä tasolla tästä?