Aikuisen elämää

16 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä pikkuinen mörkö aloittanut aikaan 30.11.2012 klo 09:27 kohteessa Aikuisen elämää

Kuinka selviäisin arjesta? Olen 20 vuotias, melkein aikuinen. Siirryn pian aikuispuolelle myös psykiatrisen hoidon puolella. Ongelmani on se, ettei minlla ole voimia täyttää minulle annettuja älämän kriteerejä. Joka puolella painostetaan ja syyllistetään. Olen yötön ja sairauteni on vienyt voimat. Nyt eron takia olen vielä huonompana, eikä tällähekellä ole toivoakaan saada…

Käyttäjä ninni5 aloittanut aikaan 27.11.2012 klo 22:12 kohteessa Aikuisen elämää

olen loppu. niin väsynyt. jo monta vuotta olen ollut toinen nainen. kun suhde alkoi, en tiennyt miehen olevan naimisissa. kun asia tuli julki, olin jo niin rakastunut etten enää kyennyt poistumaan tilanteesta. ja jatkuvasti paha olo kasvaa. miehen vaimo tietää tilanteen, mutta kieltää asian itseltään, joten muutosta ei ole näköpiirissä.…

Käyttäjä Uneton2 aloittanut aikaan 27.11.2012 klo 12:29 kohteessa Aikuisen elämää

Löysin nämä sivut etsiessäni apua,vaikeaan elämäntilanteeseen.Olemme velkaantuneet pahoin on kulutusluottoja,pikavippejä,asunto ja autolainaa.Lopulta uskaltauduimme mieheni kanssa velkaneuvojalle ja muut vaihtoehtoa ei ole kuin velkajärjestely jossa voimme joutua luopumaan omasta kodistamme.Itkin vaan tuolla velkaneuvojalla,Itkin kotona enkä enää edes kyennyt töihin.Olen ihan loppu.Unettomia öitä takana.Puhelimeen tulee viestejä ja puheluita velkojilta,posti tuo kirjeitä ulosotosta…

Käyttäjä rrr aloittanut aikaan 28.11.2012 klo 15:30 kohteessa Aikuisen elämää

hei, Pääsin opiskelemaan yliopistoon, jossa olen opiskellut nyt toista vuotta. Opinnot päättyvät ensi kesänä työttömän omaehtoisella tuella. Sitten tapahtuu muutos eli muutoksella tarkoitan isoja päätöksiä ja luopumisiakin. Joudun päättäämään jatkanko opintoja. Oikeastaan päätös on tehtävä jo tänä päivänä eli jo esim. haettava asunto. Joudun muuttamaan ja luopumaan kaikista huonekaluistani (joita…

Käyttäjä purppuraenkeli aloittanut aikaan 25.11.2012 klo 15:31 kohteessa Aikuisen elämää

Parisuhteen rikkoontuminen ja suhteen päättyminen on tuonut elämääni toisenlaisen sävyn. – Olen elänyt vuosia ja vuosia parisuhteessa joka on ollut hyvä ja toivoa antava mutta mörkönä uskottomuus, syyllistäminen pettäjäksi ja ties miksi leimaaminen. Voin kertoa etten ole ollut väkivaltainen, en pettänyt. Syy pettämiseen on arvoitus, minua on petetty mutta minua…

Käyttäjä Spir aloittanut aikaan 26.11.2012 klo 01:15 kohteessa Aikuisen elämää

Epätoivossa googletettuani päädyin tänne, hyvä että on paikka, josta voi saada apua ja neuvoja. Miehelläni on peliriippuvuus, laskut ulosotossa ja vuokrat rästissä. Hän aloitti vastikään uuden työn, mutta palkan hän tulee saamaan vasta 15.12. Itse jouduin muutama viikko sitten työttömäksi työsuhteeni päättymisen vuoksi. Saan luultavasti peruspäivärahaa n.500e/kk mutta ei ole…

Käyttäjä wingless_angel aloittanut aikaan 25.11.2012 klo 00:06 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 20-vuotias nainen ja kärsinyt melkein jatkuvasta masennuksesta hyvin kauan. Minulla on koulukiusaamistausta ja yläasteikäisenä ja vähän vanhempana minulla oli erityyppisiä syömishäiriöitä. Onneksi olen niistä päässyt suurinpiirtein eroon. Mutta tilalle on tullut eräs riippuvuus, joka vaikuttaa elämääni joka päivä. En oikein haluaisi mennä kouluun, kauppaan enkä mihinkään, kun tiedän että…

Käyttäjä Katariikka aloittanut aikaan 23.11.2012 klo 11:50 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Olen uusi tässä foorumissa. Olen yrittänyt etsiskellä foorumia masentuneitten/tunnehäiriöisten lasten vanhemmille. Tiedättekö mitään vastaavaa? Jos kirjoitelen täällä, niin mikä ryhmistä olisi sopivin? Minulla on 11-vuotias poika joka on oireillut jo 4-vuotiaasta saakka ja käy terapiassa. Jokainen päivä on taistelua, on masentuneisuuttaa, itsetuhoisuutta, koulukiusausta ym. Itse olen myös herkkä ja…

Käyttäjä thesove aloittanut aikaan 15.11.2012 klo 21:31 kohteessa Aikuisen elämää

Olen lukion päättänyt ja yksin asuva nuori nainen. Olen jo pidemmän aikaa kärsinyt suunnattoman voimakkaista ahdistuksen tunteista. En osaa pukea tätä ahdistustani sanoiksi, mutta olen lukenut ahdistuneisuushäiriöstä, ja oireet ovat hyvin samankaltaisia. Nyt tahtoisinkin hakea apua, sillä ahdistuneisuus vaikuttaa suuresti jokapäiväiseen elämääni, enkä tiedä miten tulen selviämään ilman avun hakemista.…

Käyttäjä Juureton aloittanut aikaan 12.10.2012 klo 01:28 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa vaan kaikille! Olen tapaillut erästä miestä n. parin viikon ajan ja tänään selvisi että hänellä on aivan hirmuinen vauvakuume. Kerroin hänelle, että olen huomenna menossa poistamaan ehkäisykapseleita, koska ne ovat sekoittaneet kehoni (menkat n. joka toinen viikko) ja että aion jotain tietenkin pyytää tilalle… Hän oli sitä mieltä, että…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: