Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä jossu67 aloittanut aikaan 31.01.2013 klo 20:08 kohteessa Aikuisen elämää

Olen väsynyt taistelemaan.Mulla ei ole enää työpistettä vaikka on vakitunen työ.Esimies ja hankala kolleega on yhteityössä päättänyt niin.Ketään ei kiinnosta.

Käyttäjä tuntematon92 aloittanut aikaan 30.01.2013 klo 10:08 kohteessa Aikuisen elämää

Kertokaas omia kokemuksianne psykologilla käynneistä… Millaista oli 1 kerralla? Tehtiinkö jonkunnäköinen testi? Onko psykologilla käynti ainoastaan auttanut ja mihin ongelmaan? Onko ylipäätään ollut hyvä kokemus käydä vai onko jollain huonoja kokemuksia? Ihan mielenkiinnosta. 🙂

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 16.12.2012 klo 22:04 kohteessa Aikuisen elämää

Vaihdoin tänään toistaiseksi elämäni suuntaa. En paljasta tässä miksi. Olen vain kirjoittanut ja kirjoittanut. Sisimmässäni tosiaan nauran sille kaikelle turhuudelle, mitä tämä nyky-yhteiskunta on täynnä. Ihminen kait joskus sitten ajetaan niin nurkkaan, kun sanoo ei jaksaakseen. Kun se kiltti tyttö, joka aina on miellyttänyt muita ja yrittänyt parhaansa vihdoinkin päättää…

Käyttäjä Vm80 aloittanut aikaan 31.01.2013 klo 02:38 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 32 vuotta täyttänyt. Viime keväänä lähdin tai oikeammin minut haluttiin ulos asumasta ystävieni luota omaan kotiini, koska elämä kanssani kävi mahdottomaksi. Sain hallitsemattomia raivonpuuskia samassa talossa asunutta (entistä) ystävääni kohtaan, humalassa ja selvinpäin. Huorittelin, heitin esineitä, ja tunnen edelleen pohjatonta katkeruutta ja vihaa. Kukaan ystävistäni ei näe aihetta käytökselleni,…

Käyttäjä maria73 aloittanut aikaan 26.01.2013 klo 18:50 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 72v. vanha äiti. Vuosi sitten Jouduin 50v. poikani pahoinpitelemäksi. Hän tuli luokseni pariksi viikoksi lomailemaan. Viikko meni oikein hyvin, mutta sitten kaikki muuttui. Hänellä oli ollut alkoholiongelma, josta hän sanoi päässeensä irti pari vuotta aikaisemmin kevyiden marijuana savukkeiden ansiosta. Olin tottakai huolestunut, mutta hän väitti, että savukkeet ovat hänen…

Käyttäjä Dolorous aloittanut aikaan 07.08.2012 klo 22:26 kohteessa Aikuisen elämää

En jaksa. En jaksa teeskennellä, että kaikki olisi kunnossa koska mikään ei ole kunnossa ja on raskasta yrittää jatkuvasti olla niin kuin olisi. Sosiaalisissa tilanteissa kun ei vaan oo sopivaa tuoda esiin jatkuvaa pahaa oloaan, masennustaan, ahdistustaan, itseinhoaan, väsymystä kaikkeen, saamattomuuttaan jne. En jaksa tehdä mitään. En jaksa myöskään olla…

Käyttäjä Kapeliini aloittanut aikaan 27.01.2013 klo 21:12 kohteessa Aikuisen elämää

Mietin miten saisin apua tähän ongelmaani. Pelkään kuollakseni, että törmään vanhoihin tuttuihini/ystäviini esimerkiksi kaupungilla,kaupassa tms. Ala-asteikäisenä koin olevani ulkopuolinen; muiden vanhemmat olivat hienoissa ammatteissa,omakotitalo hienolla alueella,pari autoa ja niin edelleen. Itse olin perheestä jossa Isä oli tuurijuoppo,katosi välillä viikoiksi juoden perheen rahat. En halunnut olla erilainen kuin muut joten kerroin…

Käyttäjä tahiiri aloittanut aikaan 25.10.2012 klo 14:10 kohteessa Aikuisen elämää

Minä en oikein tiedä mitä tekisin. Koira oli pissannut yöllä sänkyyn, ja huomasin sen vasta nyt päivällä. Menetin hermoni ja purin sitä koiraan, joka on pieni. Nyt ehdin jopa ajatella, että rauhoitu rauhoitu, sinun pitäisi laskea kymmeneen ja mennä toiseen huoneeseen, mutta tein sen silti. Pidin niskasta kiinni, painoin pissakohdan…

Käyttäjä Helpneeded aloittanut aikaan 24.01.2013 klo 14:26 kohteessa Aikuisen elämää

Menin naimisiin vasta äskettäin ja sen jälkeen muutin miehelleni. Hän ei ottanut minua kirjoille, joten nyt kun hän heitti minut viikko sitten kämpästään pellolle niin olen koirani kanssa tuuliajolla. On minulla äiti, mutta ei ole kivaa olla siellä kun käy eroprosessia läpi. Kerron jotain viimeaikaisesta toiminnasta ja haluaisin saada mielipiteitä…

Käyttäjä Jookai aloittanut aikaan 24.01.2013 klo 15:38 kohteessa Aikuisen elämää

Minulle puhkesi masennus syksyllä 2011. Siitä lähtien minulla on ollut erilaisia mielenterveyden ongelmia, jotka ovat vaihdelleet laidasta laitaan. Viime talvena käytin rauhoittavia bentsoja säännöllisesti kolme kertaa päivässä ahdistuksen hoitamiseksi. Nyt olen päässyt rauhoittavista eroon, mutta minulle on ilmennyt toisenlainen vaiva: Saan ahdistuskohtauksia, joissa kurkkuani alkaa kuristaa niin, että mieleni tekee…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: