Aikuisen elämää

13 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä SadPuppet aloittanut aikaan 01.07.2013 klo 10:54 kohteessa Aikuisen elämää

Asiat ovat edenneet siihen pisteeseen, että on pakko hakea tukea jostakin. Olen käytännössä vuoden päivät elänyt enemmän tai vähemmän pelossa ja viimeisen noin kuukauden aikana pelko on syventynyt siten, etten lähestulkoon uskalla liikkua ulkona. Töissä olen vielä pakottanut itseni käymään, mutta loma uhkaa mennä pilalle, koska en halua astua ulos…

Käyttäjä ailakaarina aloittanut aikaan 18.07.2013 klo 19:42 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jo eläkkeellä. Toivon kovasti, ettei tarviisi läkäriä koskaan, pakko joskus mutta kun käyn olen aivan tuohtunut ja masentunut. Minulla on sellainen toisten mielestä aivan ihastuttava sisko. Aikoinaan hän kohteli minua ja kohtelis vieläkin jos voisi en päästä lähelleni. Hän on täydellinen narsisti. Hän sai minut alistetuksi itsetuntoni oN ihan…

Käyttäjä kesäperhonen aloittanut aikaan 17.07.2013 klo 15:13 kohteessa Aikuisen elämää

Haluan vain aluksi kokeille tuleeko tämä teksti näkyviin…ongelmia on paljonkin ahdistus, masennus, pää menee sekaisin yms.

Käyttäjä irbe aloittanut aikaan 03.07.2013 klo 13:47 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Kirjoitin joulukuussa tänne jonkin verran. Olin eronnut ja elämänkokemuket (traumaattiset) saivat eron lisäksi munut aivan pohjalle. Nyt minulla on uusi asunto ja elämä uuudella alulla. Paitsi että kunto meni niin huonoksi että olen jo kahdeksatta kertaa sairaalassa😟 Nyt olen ollut täällä yli kolme kuukautta ja loppua ei näy. sähköhoito…

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 12.05.2013 klo 08:12 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikilla meillä on oma maailmankuvamme. Oma mielenterveyteni on järkkynyt asiasta ,joka ei ole varmaan kovinkaan tyypillinen. Olen menettänyt uskoni mm. lääkäreiden omaan mielenterveyteen. mm. siihen, että tekevätkö he varmasti oikeita johtopäätöksiä asiakkaistaan? Tarkoitukseni ei ole loukata tätä ammattikuntaa, mutta katson oikeudekseni kuitenkin selvitäkseni jossain vaiheessa kirjoittaa asiasta tänne. Maailmankuvani on…

Käyttäjä essukka aloittanut aikaan 13.07.2013 klo 01:18 kohteessa Aikuisen elämää

Eli sain vihdoin ja viimein haettua apua masennukseen ja lääkäri määräsi minulle seronilia joten siksipä kysynkin että onko kokemuksia seronilistä? 🙂

Työ

21
Käyttäjä Jappe90 aloittanut aikaan 16.04.2013 klo 18:56 kohteessa Aikuisen elämää

Miten jaksatte käydä töissä kun teillä on ahdistusta/masennusta tms? Onko jotain mikä helpottaa? Miten jaksatte skarpata vai jaksatteko? Itse kaipaisin kipeästi vinkkejä tähän asiaan miten selvitä työstä tässä olotilassa mikä minulla on (ahdistunut, pelokas, jännittynyt masentunut).

Käyttäjä mummi4 aloittanut aikaan 11.07.2013 klo 00:26 kohteessa Aikuisen elämää

miten pääsen pois? 3 lasta synnytin ja kasvatin aikuisiksi. En jaksa enää.

Käyttäjä heidi555 aloittanut aikaan 07.07.2013 klo 21:58 kohteessa Aikuisen elämää

ei puheaikaa, pankkikortti ja henkkarit varastettiin koska olen asunnoton ja olen joutunut olemaan yötä mitä ihmeellisimmissä paikoissa. nyt ei ole paikkaa minne mennä ja olen niin sekaisin tästä etten osaa kirjoittaa edes mitään.en ole nähnyt lapsiani nyt pariin viikkoon eron takia, lasten isä on vaihtanut puhelinnumeronkin ja asuvat kaukana joten…

Käyttäjä White princess2 aloittanut aikaan 04.07.2013 klo 19:03 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikki ihmiset ovat ryhmässä erilaisia kuin yksilöinä. Vahva ryhmä on mielestäni ryhmä, jossa kunkin ryhmän jäsenen omia vahvuuksia kunnioitetaan, eikä ketään suljeta ryhmän ulkopuolelle. Ryhmässä voi myös aistia luottamuksen. Usein kuitenkin käytännössä ryhmän ulkopuolelle suljetaan joku. Omasta mielestäni tällaisessa tapauksessa ryhmä on heikko. En tarkoita kuitenkaan, että ryhmän jäsenet olisivat…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: