pelkoa ja yskinäisyyttä

pelkoa ja yskinäisyyttä

Käyttäjä sanna89 aloittanut aikaan 29.06.2013 klo 13:03 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä sanna89 kirjoittanut 29.06.2013 klo 13:03

Olen 23 vuotias nuori nainen. Olen tällä hetkellä työtön ja olen 4 vuoden ajan ollut väylän asiakkaana mutta tuntuu etten mene eteenpäin millään. Haluaisin töitä. mutta Olen ujo ja pelokas ja pelkään esim. Asiakaspalvelua. En tykkäisi tehdä töitä esim. Kassoilla tai puhelimen ääressä.. olen myös todella hiljainen ja vähäsanainen. ääneni värisee jos joudun juttelemaan tuntemattoman kanssa ja silmiin katsominen vaikeaa myös. Eli miten minut haluttaisiin töihin jos en saa sanaa suustani ja en osaa katsoa silmiin.. Minulla ei ole yhtään ystävää eli olen hyvin yksinäinen. En tiedä mitä haluan! Olen hukassa.. tuntuu etten tule pärjäämään missään. Onko muita jolla on samoja ongelmia? :o😑❓

Käyttäjä Eclipse kirjoittanut 20.07.2013 klo 22:23

Moikka sanna, mulla myös samanlaisia ajatuksia. Olen opiskelija, mutta jäin vaille kesätöitä, vaikka olisin niitä halunnutkin. Enkä todellakaan ollut valikoiva, hain paljon muitakin kuin opiskelemani alan töitä. Tunnen itseni epäonnistuneeksi kun en ole kelvannut minnekään. Oon varma, et se johtuu pitkälti luonteestani, olen myös arka ja pelkään välillä kohdata ihmisiä.