Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä aaksu aloittanut aikaan 16.03.2014 klo 21:28 kohteessa Aikuisen elämää

Kuinka moni on joskus kokenut paniikkikohtauksen? Itse olen alkanut saamaan niitä kokoajan enemmän ja enemmän. Hengitys salpaantuu, kämmenet hikoaa, jalat puutuu.. yms. Minulle tulee myös jostain syystä hyvin likainen olo.. Minun on pakko päästä heti suihkuun tai edes pesemään käteni, ku kohtaus tulee. Ne alkavat olla jo aika raskaita sietää..…

Käyttäjä madmike aloittanut aikaan 11.02.2014 klo 21:52 kohteessa Aikuisen elämää

Olen vuonna 72 syntynyt mies. Oli ihan pakko tulla tänne avautumaan kun niin ahdistaa ja tunnen olevani niin syvässä kuopassa että sieltä en koskaan enää pääse kiipeämään ylös. Jos vaikka jollain olisi hyviä neuvoja tai ideoita. Minun alamäkeni alkoi koulussa noin 15-vuotiaana. Ulkonäköni on hieman poikkeava ja tämä ensin alkoi…

Käyttäjä manaattimurskaa aloittanut aikaan 16.03.2014 klo 12:40 kohteessa Aikuisen elämää

Terve kaikille. Löysin eilen illalla tämän palstan ja aionkin nyt ensimmäistä kertaa vähän avata itseäni. En oikein tiedä miten tätä lähtisin purkamaan, joten koittakaa kestää. En tiedä, että mitä tällä tekstillä tekisi, mutta en varmaan voi olla ainoa jonka elämä on tälläistä? Anteeksi jo etukäteen. Tunnen olevani jollakin tavalla viallinen.…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 30.12.2013 klo 16:07 kohteessa Aikuisen elämää

Poikani on syyllistynyt kotirauhanrikkomiseen, törkeään pahoinpitelyyn ja lievään pahoinpitelyyn ja joutuu pian siitä oikeuteen. Hänellä ei ole ketään kavereita enää eikä oikeastaan muita tukemassa kuin minä hänen äitinsä. Kaikki muut pitävät häntä vaarallisena ja kamalana rikollisena ja monet myös pelkäävät kohdata häntä. Äitinä aion kuitenkin seistä poikani tukena tuli sitten…

Käyttäjä Peikkotyttö78 aloittanut aikaan 20.02.2014 klo 17:24 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka kaikille 🙂 Olen sairastanut pitkään syömishäiriötä, masennusta, ahdistuneisuushäiriötä ym.ym.ym. ja olen nyt 36-vuotias, naiseksi kai kutsuttaneen, vaikka itse pidän itseäni tyttösenä vielä. Olen taas sairaalajaksolla ja minulle on ehdotettu, että muuttaisin tämän jälkeen tukiasuntoon ja siirtyisin sitä kautta takaisin omaan asuntoon. Olen nimittäin asunut kaksi vuotta nyt vanhempieni luona,…

Käyttäjä Olga Kippari aloittanut aikaan 01.03.2010 klo 10:52 kohteessa Aikuisen elämää

Millaisia kokemuksia teillä muilla on masennuslääkkeistä, oletteko parantuneet niiden avulla? Mistä lääkkeestä olette saaneet apua ja kuinka nopeasti? Onko ollut sivuvaikutuksia ja millaisia? Nämä ovat tietysti yksilöllisiä asioita mutta olisi hyvä kuulla muiden mielipiteitä. Itse olen mahdollisesti aloittamassa sellaisen lääkkeen kuin Cipralex. Lääkäri on suositellut sitä. Minulla on masennus sekä…

Käyttäjä P.charlotta aloittanut aikaan 13.03.2014 klo 11:06 kohteessa Aikuisen elämää

Pakko oli kaivaa jotakin vertaistukea tähän hätään. Olen niin perin kyllästynyt kantamaan sitä taakkaa välillä,joka seuraa tässä elämässä tämän diagnoosin kanssa. Kamppailet samojen asioiden kanssa vuodesta toiseen,välillä lääkityksellä helpottaen. Välillä tekisi mieli vain romahtaa lattialle ja huutaa ” ok,yhteiskunta voitti,jep,en leiki enää,epäonnistiun. ” Kestänyt kauan tämän hyväksyminen ja tajuaminen,ettei tämä…

Käyttäjä kiisu64 aloittanut aikaan 12.03.2014 klo 13:52 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu turhauttavalta,kaikki romahti kelan päätöksen myötä.Sairaslomalla yli viisi kuukautta sitten otin lopputilin en voinnut palata koska hoidettava käytti laittomia päihteitä jatkoinsairaslomaa ,hyvä kun pääsen kävelemään kunnolla.3kk meni kankkulan kaivoon kelan mielestä voi tehdä avustaja töitä.ei rahaa laskut maksamatta,puoliso marisee koska saan rahaa.Parisuhde ihan katkolla.Helpolla pääsisi jos vetäisi purkin pillereitä naamaan,ei…

Käyttäjä minnevi aloittanut aikaan 12.03.2014 klo 06:44 kohteessa Aikuisen elämää

Syyt: mun pitää määräysten mukaan pyydellä anteeksi sitä että mua haukutaan ja sätitään, mulla ei ole minkäänlaista oikeutta puolustaa itseäni tai asettaa rajoja sille mitä mun tarvitsee tai ei tarvitse sietää -joka tapauksessa ihmiset liittoutuvat minua vastaan ja minä olen se joka on paha, joka toimii väärin. Tämän takia poden…

Käyttäjä Epänormaali aloittanut aikaan 02.03.2014 klo 19:03 kohteessa Aikuisen elämää

Koko elämä tuntuu yhdeltä sekamelskalta. En vaan saa otetta mistään. Olen haahuillut jo monta vuotta eikä mikään tunnu menevän hyvin. Olen ihmisten keskellä liian outo ja herkkä. Pelkään ja jännitän sosiaalisia tilanteita, en vaan ymmärrä miten mun pitäisi käyttäytyä sosiaalisissa tilanteissa.Olen jotenkin jämähtänyt jollekin lapsen tasolle asioissa. Ahdistaa kaikki..en saa…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: