Aikuisen elämää

6 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4622
Käyttäjä helmi88 aloittanut aikaan 29.03.2014 klo 23:44 kohteessa Aikuisen elämää

Olen muuttanut toiseen paikka kuntaan ja siitä on jo 3 vuotta ja en ole tullut tustuneeksi mihinkään ryhmään. Olen käynyt vapaa aja opistot josta jäi paskan maku suuhun…. Olisiko muita ajatuksia minkä kautta voisi tutustua ihmsiin. Omistan kaksi koiraa. Mutta toinen on sekaroituinen ja toinen paperiton jtoen koira seurasta en…

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 11.01.2014 klo 12:44 kohteessa Aikuisen elämää

Olen käynyt itseni kanssa eipäs-juupas -taistelua siitä uskaltaisinko lähteä rantalomalle yksin. Ottaisin vain jonkun halvan äkkilähdön ja lähtisin hakemaan energiaa auringosta. Tämä kaamos tuntuu aina vain pahemmalle, mitä enemmän tulee ikää lisää. Välillä tunnen jopa pientä innostusta ja näen itseni rannalla lukemassa kirjoja tai juoksemassa aamulenkillä rantaviivaa pitkin. Sitten yhtäkkiä…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 17.03.2014 klo 17:43 kohteessa Aikuisen elämää

onko joillekkin muille tämä vaativa valo liikaa?toiset intoilee ,suunnittelee,on iloisia-mutta minun tekisi mieli mennä sänkyyn ja pimentää koko huone.tuntuu etten millään selviä tästä.tälläisenä aikana alan aina kelaamaan asioita ja tuntuu että tänä aikana tapahtuu paljon sellaista menetystä ympärillä.olen menettänyt pari live ystävääkin.olen pohtinut pääni puhki että miksi he ei enää…

Käyttäjä olga4 aloittanut aikaan 01.11.2013 klo 12:54 kohteessa Aikuisen elämää

Epistä! Olen lähtöisin huonoista oloista. Ollessani lapsi ja nuori, perheessäni oli alkoholismia ja väkivaltaa, josta seurasi suunnatonta häpeää. Jo aivan pienenä koitin esittää muille, että kaikki on hyvin. En koskaan myöntänyt muille ongelmia, vaikka kaikki varmasti näkyi päällepäin: köyhyys, kamalat vaatteet, ei leluja, nälkääkin ajoittain, kavereita ei voinut kutsua kylään…

Käyttäjä aloittanut aikaan 27.03.2014 klo 07:11 kohteessa Aikuisen elämää

Keskustelun avaukseksi lainaan tämän päivän Lapin Kansan kirjoitusta ”Suomalaiset eivät osaa olla eri mieltä toistensa kanssa. Heti kun joku on toista mieltä, alkaa jurotus ja kiukuttelu. Eri mieltä oleminen mielletään henkilökohtaiseksi. Näemme vastakkaisen mielipiteen osoituksena, että meistä ei pidetä. Erimielisyydet eskaloituvat nopeasti riidaksi ja koska me suomalaiset emme osaa riidellä,…

Käyttäjä oliivi2 aloittanut aikaan 13.03.2014 klo 19:51 kohteessa Aikuisen elämää

Minun pieneen päähän ei tunnu millään mahtuvan, että miten voi olla, että toisen ihmsen saa kiusata vaikka hengiltä työpaikalla eikä kiusattu saa loppupeleissä mitään oikeutta mistään. Ainoaksi keinoksi jää ottaa itse lopputili, jos ei halua menettää täysin itsekunnioitustaan ja suostua kynnysmatoksi.

Käyttäjä wylde aloittanut aikaan 31.03.2014 klo 09:38 kohteessa Aikuisen elämää

Minulle on tämän Ukrainan kriisin myötä tullut sodanpelko/tulevaisuuden pelko joka hallitsee liikaa ajatuksiani, ja vaikeuttaa keskittyä elämään ja sen iloihin. Olen lukenut liikaa lehtien kirjotuksia ja sitä kautta suorastaan lietsonut tätä pelkoa :/ Sairastin masennuksen viitisen vuotta sitten elämäntilanteen muutoksesta johtuen ja siitä pääsin lääkityksellä yli ja elämä hymyili mutta…

Käyttäjä tuffeli aloittanut aikaan 31.03.2014 klo 20:14 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä ajatuksia teillä muilla on vihasta? Tunnetteko itsenne vihatuiksi tai tunnetteko itse vihaa? Viha on voimakas sana ja tunne myös. Miten sen kanssa pärjää? Pitkäkestoinen vihamielisyys kuluttaa paljon kehon voimavaroja. Vihat, kostonhalut, kateudet ja muut on ihan inhimillisiä tunteita ja niitä on ihan varmasti kaikilla. Oletko hakenut/saanut ammattiapua vihan tunteen…

Käyttäjä Ajelehtija aloittanut aikaan 01.04.2014 klo 17:41 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen 40-vuotias perheellinen nainen ja elämäni haasteet ovat muodotuneet ylitsepääsemättömiksi omien valintojeni takia. Olen suhteellisen sosiaalinen ja pärjään hyvin ihmisten kanssa, niin töissä kuin muuallakin ja minusta saa sellaisen kuvan että olen hyvinkin pärjäävä ihminen. Olen kuitenkin ihmisten suhteen erittäin varovainen ja pienellä paikkakunnalla olen sen todennut olevan hyvinkin…

Käyttäjä Joshen aloittanut aikaan 01.04.2014 klo 14:23 kohteessa Aikuisen elämää

kaksi viikkoa sitten kuvailin oloani onnelliseksi. Okei, avopuolisoni kanssa oli ollut hieman nihkeämpää ja ajattelin, että nyt on taas sellainen vaihe, että menee huonommin. Viikko sitten sunnuntaina otin asian puheeksi, että pitäisikö meidän jutella ja miettiä, miten voisimme kohdata toisemme paremmin. Poikaystäväni sanoi, ettei halua olla enää tässä suhteessa, ja…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: