Yksinäinen nuori 28v ja miten saada uusia tuttavuuksia ?

Yksinäinen nuori 28v ja miten saada uusia tuttavuuksia ?

Käyttäjä helmi88 aloittanut aikaan 29.03.2014 klo 23:44 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä helmi88 kirjoittanut 29.03.2014 klo 23:44

Olen muuttanut toiseen paikka kuntaan ja siitä on jo 3 vuotta ja en ole tullut tustuneeksi mihinkään ryhmään. Olen käynyt vapaa aja opistot josta jäi paskan maku suuhun…. Olisiko muita ajatuksia minkä kautta voisi tutustua ihmsiin. Omistan kaksi koiraa. Mutta toinen on sekaroituinen ja toinen paperiton jtoen koira seurasta en voi odottaa kaveruuksia koska olen heidän silmissä kirjaimellisesti kuvottava kun olen ottanu sekarotuinen ja paperittoman koiran. Ihmisllä on ennakkoluuloja Kennenlilta paperillinen on luotettava kasvatti.. Omasta kokemuksesta voin sanoa että eheii… Mutta jokainen päätelkoot oman mielipiteensä omaan kokemukseen..

Käyttäjä kirjoittanut 30.03.2014 klo 15:52

Nythän sie jutun keksit. Koiraihmiset eivät koskaan kysy onko koiralla papereita vai ei.
Ja, jos sanot ottaaneesi eläimen vaikka löytökodista, sua peräti pidetään sankarina.
Kyllä tuolla asenteella saatat pysyä jatkossakin yksinäisenä.
Mene lenkille koiriesi kanssa, äläkä niitä häpeä vaan ole ylpeä niistä.

Niin, tekstisi perusteella, sinä häpeät kulkea koirasi kanssa koiraihmisten joukossa.

Käyttäjä sinisiipi86 kirjoittanut 08.04.2014 klo 20:00

Yksinäinen nuori 28v

Missä paikkakunnalla asut?
itselläni ei ole koiraa, mutta haaveissa kyllä olisi joskus saada oma koira,
minulla ei ainakaan ole mitään ennakkoluuloja paperittomia koiria kohtaan.
kaikki koirat ovat mielestäni ihania ja ansaitsevat hyvän ja huolehtivan omistajan,
ei tuolla väliä onko paperit vai ei.