Väsyttää koko ajan

Väsyttää koko ajan

Käyttäjä kilttinainen aloittanut aikaan 08.10.2013 klo 08:53 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kilttinainen kirjoittanut 08.10.2013 klo 08:53

Sain lääkäriltä Imovanea unettomuuteen (heräilyä öisin muutamia kertoja yössä) ja se tekee minut väsyneeksi koko päiväksi. Tuntuu kuin kivirekeä vetäisi perässä. Yritän olla töissä, mutta aivot ei toimi. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten selvitä töissä?
Aion huomenna mennä lääkäriin ja ilmeisesti täytyy lähteä sairaslomalle. En haluaisi jäädä töistä pois kun olin jo 4 päivää viikko sitten.😞

Käyttäjä sarrukka kirjoittanut 08.10.2013 klo 15:33

Kokemusta on unettomuudesta. Vaikea saada illalla unta. Heräilen useita
kertoja yössä. Valvoskelen. Itsellä ketipinor 200mg iltaisin nukahtamiseen.
Tarvittaessa lisäksi xanor 1mg. Aamulla tekisi mieli jäädä vain nukkumaan.
Töissä väsyttää. Ajatus ei toimi. Välillä aivan pallo hukassa. Keljuttaa
itseäkin kun yksikertainen asia mene ymmärrykseen. Nyt 7 päivän työputki
edessä. Kauhulla ootan miten selviän ja jaksan. Ensi viikolla psykiatrin aika.
Pitää ottaa asia puheeksi. Minulla vielä yleistyynyt ahdistuneisuushäiriö Ahdistusta,
masennusta, pelkotiloja ym. Mutta päiä kerrallaan mennään.

Voimia sinulle🙂🌻

Käyttäjä repukka kirjoittanut 13.10.2013 klo 12:44

Mulla ei ole unettomuutta ja nukun ihan hyvin ja pitkiä yöunia, mutta silti väsyttää koko ajan. Minäkin vedän perässäni kivirekeä. Kaikki tekeminen tuntuu raskaalta ja raahustan vain hetkestä toiseen ja yritän pärjätä. On sellainen sekä fyysinen että psyykkinen totaalinen uupumus. Ei meinaa jaksaa.

Käyttäjä sinisiipi86 kirjoittanut 10.04.2014 klo 14:19

tuttu tunne, väsyttää myös lähes koko ajan.
viime syksynä minulla oli parin viikon jakso jolloin nukahtaminen oli tosi vaikeaa ja jos nukahdinkin niin heräsin yöllä enkä saanut enää unta, sain sitten lääkkeen joka otetaan illalla ennen nukkumaan menoa ja olen syönyt sitä siitä lähtien.
Se on auttanut ihan hyvin, ei siis auta aina, heräilen toisinaan edelleen ja toisina öinä en pysty millään nukahtamaan kun menen sänkyyn.
mutta useimmiten nukun sillä jo ihan hyvin.
Silti voisin nukkua lähes koko ajan ja minua väsyttää lähes taukoamatta.
olen päätynyt siihen että minua väsyttää koska en tee mitään, kaikki pienikin tekeminen
väsyttää. ja en jaksa tehdä mitään koska ahdistaa.
oravanpyörä?