Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä kilttinainen aloittanut aikaan 08.10.2013 klo 08:53 kohteessa Aikuisen elämää

Sain lääkäriltä Imovanea unettomuuteen (heräilyä öisin muutamia kertoja yössä) ja se tekee minut väsyneeksi koko päiväksi. Tuntuu kuin kivirekeä vetäisi perässä. Yritän olla töissä, mutta aivot ei toimi. Onko muilla vastaavia kokemuksia? Miten selvitä töissä? Aion huomenna mennä lääkäriin ja ilmeisesti täytyy lähteä sairaslomalle. En haluaisi jäädä töistä pois kun…

Käyttäjä hallatalvi aloittanut aikaan 16.02.2014 klo 19:48 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tuntenut miehen vuoden verran, viimeiset puoli vuotta olemme olleet jonkinlaisessa parisuhteessa. Mies on äärimmäisen sulkeutunut ja hänen on uskomattoman vaikea puhua asioistaan: vasta viimeisen kuukauden aikana hän on ruvennut avautumaan ja kertomaan itsestään rehellisesti. Kertonut suuret salaisuutensa. Olen tiennyt koko ajan, että ihminen jonka kanssa olen ystävystynyt ei ole…

Käyttäjä NjaNja aloittanut aikaan 16.02.2014 klo 10:22 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Nyt on pakko päästä avautumaan jonnekin missä ehkä ymmärretään mua. Olen ollut pitkään masentunut ja tuntuu että tämä pahenee vain. Joka aamu kun herään, mietin vaan sitä kuinka huono ja turha ihminen olen ja kuinka minulla ei ole täällä mitään virkaa kenellekään. Suurimman osan päivistäni kulutan miettien miten päästäisin…

Käyttäjä kiisu64 aloittanut aikaan 12.03.2014 klo 14:24 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikki tuntuu kaatuvan päälle.mies ei kuuntele,vähättelee,haukkuu ,mollaa.Ystäviä ei ole tullut hankituksi,miehen mielestä niissä on aina jokin vialla,joko haukkuu niitä tai ei tarvitse rampata niiden luona.Elämä tuntuu nyt niin vaikeelta.Tullut kauheita ajatuksia,suojatien reunalta olisi niin helppo astua auton alle.Edes yksi hyvä kuuntelija ja ystävä .

Käyttäjä helmi88 aloittanut aikaan 29.03.2014 klo 23:44 kohteessa Aikuisen elämää

Olen muuttanut toiseen paikka kuntaan ja siitä on jo 3 vuotta ja en ole tullut tustuneeksi mihinkään ryhmään. Olen käynyt vapaa aja opistot josta jäi paskan maku suuhun…. Olisiko muita ajatuksia minkä kautta voisi tutustua ihmsiin. Omistan kaksi koiraa. Mutta toinen on sekaroituinen ja toinen paperiton jtoen koira seurasta en…

Käyttäjä LonelyWolf aloittanut aikaan 11.01.2014 klo 12:44 kohteessa Aikuisen elämää

Olen käynyt itseni kanssa eipäs-juupas -taistelua siitä uskaltaisinko lähteä rantalomalle yksin. Ottaisin vain jonkun halvan äkkilähdön ja lähtisin hakemaan energiaa auringosta. Tämä kaamos tuntuu aina vain pahemmalle, mitä enemmän tulee ikää lisää. Välillä tunnen jopa pientä innostusta ja näen itseni rannalla lukemassa kirjoja tai juoksemassa aamulenkillä rantaviivaa pitkin. Sitten yhtäkkiä…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 17.03.2014 klo 17:43 kohteessa Aikuisen elämää

onko joillekkin muille tämä vaativa valo liikaa?toiset intoilee ,suunnittelee,on iloisia-mutta minun tekisi mieli mennä sänkyyn ja pimentää koko huone.tuntuu etten millään selviä tästä.tälläisenä aikana alan aina kelaamaan asioita ja tuntuu että tänä aikana tapahtuu paljon sellaista menetystä ympärillä.olen menettänyt pari live ystävääkin.olen pohtinut pääni puhki että miksi he ei enää…

Käyttäjä olga4 aloittanut aikaan 01.11.2013 klo 12:54 kohteessa Aikuisen elämää

Epistä! Olen lähtöisin huonoista oloista. Ollessani lapsi ja nuori, perheessäni oli alkoholismia ja väkivaltaa, josta seurasi suunnatonta häpeää. Jo aivan pienenä koitin esittää muille, että kaikki on hyvin. En koskaan myöntänyt muille ongelmia, vaikka kaikki varmasti näkyi päällepäin: köyhyys, kamalat vaatteet, ei leluja, nälkääkin ajoittain, kavereita ei voinut kutsua kylään…

Käyttäjä aloittanut aikaan 27.03.2014 klo 07:11 kohteessa Aikuisen elämää

Keskustelun avaukseksi lainaan tämän päivän Lapin Kansan kirjoitusta ”Suomalaiset eivät osaa olla eri mieltä toistensa kanssa. Heti kun joku on toista mieltä, alkaa jurotus ja kiukuttelu. Eri mieltä oleminen mielletään henkilökohtaiseksi. Näemme vastakkaisen mielipiteen osoituksena, että meistä ei pidetä. Erimielisyydet eskaloituvat nopeasti riidaksi ja koska me suomalaiset emme osaa riidellä,…

Käyttäjä oliivi2 aloittanut aikaan 13.03.2014 klo 19:51 kohteessa Aikuisen elämää

Minun pieneen päähän ei tunnu millään mahtuvan, että miten voi olla, että toisen ihmsen saa kiusata vaikka hengiltä työpaikalla eikä kiusattu saa loppupeleissä mitään oikeutta mistään. Ainoaksi keinoksi jää ottaa itse lopputili, jos ei halua menettää täysin itsekunnioitustaan ja suostua kynnysmatoksi.

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: