Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Tupla-Ahdistus aloittanut aikaan 02.04.2014 klo 15:16 kohteessa Aikuisen elämää

Olisin kiinnostunut tietämään näistä terapioista, että miten ne toimii. Siis mieltäni askarruttaa se, että miten ne Kelan korvaamat psykoterapiat eroavat kunnallisen mielenterveystoimiston tarjoamista terapioista? Olen vuosia sitten käynyt juurikin kunnan mielenterveystoimistossa asioimassa erinäisten ongelmien vuoksi ja silloin keskustelu/terapiatuokiot olivat psykiatrisen hoitajan kanssa, joka käsittääkseni on siis psykoterapeutti. Nyt kun on…

Käyttäjä hepokatti90 aloittanut aikaan 10.04.2014 klo 19:53 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka! En tiedä miten täällä kuuluisi aloittaa tällainen keskustelu. Monta kertaa olen yrittänyt, mutta en koskaan ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Jospa nyt onnistuisin. Minulle on parin kuluneen vuoden sisällä sattunut kaikenlaista. Läheinen ystäväni teki itsemurhan ja minulla alkoi kausi, jolloin alkoholi maistui enemmän. En saanut silloiselta poikaystävältäni tukea tilanteeseen, joten…

Käyttäjä Väsynyt1 aloittanut aikaan 14.04.2014 klo 10:18 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mistä aloittaisin..Isäni kuoli 9 vuotta sitten.Elämäni romahti,isäni oli minulle todella tärkeä ja olin isin tyttö.Olen perheen nuorimmainen.En syytä tietenkään isäni kuolemaa tästä mutta elämäni on mennyt alamäkeä sen jälkeen. Jossain vaiheessa aloin ottamaan erilaisia vippejä ja lainoja enkä tietenkään pystynyt niitä maksamaan.Sitten kuvittelin olevani fiksu ja otin isomman…

Käyttäjä leenap aloittanut aikaan 09.04.2014 klo 13:19 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut pitkän masennuksen ja jossain vaiheessa toipunut siitä. Pääsin takaisin työelämään ja selvisin tyydyttävästi. Nyt kun poikani sairastui psyykkisesti, sairastuin itsekin ja välilä menee paremmin ja välillä huonommin. Auttaisi jos olisi lenkkeily tai kahvitteluseuraa tai joku yhteisö joka kokoontuu tsemppaamaan toisiansa. Osaattteko kertoa löytyisikö jotain?

Käyttäjä Hepsukka aloittanut aikaan 11.04.2014 klo 09:38 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mihin kirjoittaisin, tuli tämä sivu sitten mieleen. Olen sairastanut vaikean masennuksen, ollut osastolla. Ei ystäviä, itsetuhoisuutta on ollut. Siinä lyhyesti jotain itsestäni. Tällähetkellä masennus meinaa tulla nousta elämääni jälleen, vaikka on kevät ja kesäkin tulossa. Minulla on viiltelyä ja syömisongelmia. Nukun todella paljon ja välillä tuntuu että ei…

Käyttäjä Apuaapua aloittanut aikaan 13.04.2014 klo 09:59 kohteessa Aikuisen elämää

En yrityksistäni huolimatta ssaanut sitä pelastettua. Putosin itsekin samaan avantoon, ja panikoiduin täysin, kun toinen koiranikin putosi perässäni. En pysty muuhun kuin itkemään ja syyttelemään itseäni. Koirani oli nuori ja villi, mutta maaiman ihanin koira.

Käyttäjä Nata2 aloittanut aikaan 11.10.2013 klo 01:07 kohteessa Aikuisen elämää

Kauankohan jaksamista riittää,jos joutuu joka päivä taistelemaan läpi työpäivän ja sosiaalisten kontaktien. Joutuu esittämään muille olevansa se sama pirteä iloinen neitokainen kellä ei ole mitään hätää vaikka todellisuudessa voisi vaan lyssähtää lattialle ja huutaa ettei enää jaksa. Elämä ollut pelkkää vastoinkäymistä lapsesta saakka. Helpoin tie parisuhteissa on vaan ajatus karkaamisesta…

Käyttäjä radon aloittanut aikaan 09.04.2014 klo 17:22 kohteessa Aikuisen elämää

Olen tässä kuukauden päivät koittanut saada jostakin hymyn aihetta elämääni. koin erittäin raskaan muutoksen kahden kuukauden aikana elämässäni. löysin tarkalleen vuosi sitten itselleni rakkaan ihmisen joka asui toisella paikkakunnalla kuin minä itse. tapailimme useamman kuukauden ja rakastuimme. viime vuoden lopulla aloimme puhumaan minun mahdollisesta muutostani hänen luokseen kunhan löytäisin ensin…

Käyttäjä streitti aloittanut aikaan 06.04.2014 klo 18:08 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki, Aikalailla näihin aikoihin tulee täyteen 10 vuotta siitä, kun halusin lähteä omaehtoisesti ajasta ikuisuuteen. Pidän tätä jonkinlaisena juhlavuotena, kun olen saanut elää 10 vuotta jatkoaikaa. Minulla todettiin vuosi sitten ADHD ja muitakin mielen valuvikoja. Olen sanoutunut irti työstäni ja olen taloudellisesti tosi tiukalla…mutta olen hengissä ja näistä kaikista…

Käyttäjä Lunasy aloittanut aikaan 04.04.2014 klo 12:44 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen vajaan kaksi vuotta kärsinyt kovista kivuista kyljissä, johtuen munuaiskivistä ja tulen kärsimään niistä lopun ikääni. Minut on leikattu tuona aikana 3 kertaa. Virallisesti kiviä ei pitäisi olla, mutta epäilen että on koska kipuja on yhä päivittäin. Lääkkeeksi minulle on määrätty 75mg tramalia 2 × päivässä tarpeen mukaan, sekä…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: