Aikuisen elämää

19 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Kevät3 aloittanut aikaan 18.05.2014 klo 12:05 kohteessa Aikuisen elämää

Mistä tulee tämä sisäinen tyhjyys ja voimattomuus, mikään ei kiinnosta, ei kotityöt, ei itsestään huolehtiminen, haluaisi vaan nukkua ja nukkua. Ajattelin aamulla että jos kuolisin niin kukaan ei varmaan edes huomaisi. Sukulaiset on kaukana ja yhteydenpito on minimaalista vaikka ei riidoissa ollakaan. Ystävillä on omat perheensä ja menonsa, enkä ole…

Käyttäjä sinisiipi86 aloittanut aikaan 08.04.2014 klo 19:47 kohteessa Aikuisen elämää

moi minulle on diagnosoitu sekamuotoinen ahdistuneisuushäiriö ja haluaisin nyt kysyä että onko täällä ketään jolla on sama diagnoosi? minulle olisi hirveän tärkeää löytää joku jolla sama dignoosi, voisi jakaa ajatuksia, kysellä ja yhdessä pohtia, ehkä ystävystyäkin? Asun Tampereen lähellä, olen kohta 28v nainen.

Käyttäjä RuusuMaria aloittanut aikaan 09.05.2014 klo 11:27 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin kysyä, jos jollain täällä olisi tietoa/kokemuksia mieltäni askarruttavasta asiasta. Kun olin lapsi minua kohdeltiin huonosti. Äiti vertasi minua jatkuvasti muihin ja olin tietysti aina huonompi kuin kaikki muut. En hänen mielestään tehnyt koskaan mitään oikein ja tunsin olevani vain tiellä. Voisin kirjoittaa tätä vaikka kuinka pitkästi, mutta juttu on…

Käyttäjä hr84 aloittanut aikaan 15.05.2014 klo 23:21 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Kirjoittelen saadakseni tietää muista samasta vaivasta kärsiviltä! Tiivistettynä: sairastuin maaliskuussa ahdistukseen ja sain muutama paniikkikohtausta myös, niitä ei ole enää ollut. Kärsin ahdistuksesta paljon silloin ja edelleen mutta lievemmin. Nyt eniten häiritsee jatkuva 24/7 rinnassa tuntuva kireys, jännity, kolotus, paino, ahdistus. . En osaa oikein kuvailla edes sitä tunnetta…

Käyttäjä Boyle aloittanut aikaan 21.04.2014 klo 22:22 kohteessa Aikuisen elämää

Päätin joskus yläasteella, että katson elämääni eteenpäin kunnes olen 20-vuotias ja teen sitten päätöksen suuntaan tai toiseen. Jotenkin ajattelin, että muutama vuosi lisää parantaisivat tilanteeni ja elämäni muuttuisi ”normaaliksi” niin kuin muilla ihmisillä. Näin ei kuitenkaan tapahtunut ja nyt olen…aika neuvoton. Ihan pihalla. Yläasteella koin olevani koulukiusattu ja yksinäinen. Ei…

Käyttäjä Status aloittanut aikaan 08.05.2014 klo 17:59 kohteessa Aikuisen elämää

Voi olla, että täältä löytyisi keskustelu liittyen krooniseen kipuun, mutta tällainen migreenipotilas ei nyt sitä löydä. Sairastan kroonista migreeniä. Sen lisäksi ilmeisesti fibromyalgiaa (muuta selitystä ei kroonisille muille kivuilleni ole löytynyt). Tähän yhdistettynä vakava masennus ja syömishäiriö. Wuppiduu. Kipu on läsnä aina, jossain muodossa. Migreenit nykyään päivittäisiä. Elän sumussa. Olo…

Käyttäjä K80 aloittanut aikaan 13.05.2014 klo 23:07 kohteessa Aikuisen elämää

Mies on työntilannen takia ollut muutaman talven lomautettuna noin 5-6 kuukautta. Mina kävin töissä ja tein paljon ylitöitä. Kunnes sitten kyllästyin työpaikkakiusamiseen ja epäoikeudenmukaisuudeen ja irtisanoin itseni. En kestänut enää tätä paska. Työpaikastani oli tullut kauhea paikka. Sain työitä kumminkin heti irtisanomisen jälkeen mutta silloin miehellä oli taas lomautusputki päällä,…

Käyttäjä Levoton77 aloittanut aikaan 13.05.2014 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää

Ei voi, kun ihmetellä nykyistä olotilaani. Olen saanut kesäksi työtä vammaispuolella ja, kun pääsen töihin, niin yleensä kaikki menee ihan ok. MUTTA. Se töihin lähtö esim. iltavuoroon aiheuttaa paniikkihäiriön oireita. Olo on todella”herkkä”, jännitän, mietin miten ilta menee ja ns. pelkään pahinta ja oloani ahdistaa….☹️ Olen saanut hankittua elämäni aikana…

Käyttäjä johannak aloittanut aikaan 17.03.2014 klo 11:13 kohteessa Aikuisen elämää

Aloin etsimään verkosta vertaistukea itselleni sillä täällä pienessä kaupungissa ei keskusteluryhmiä eikä tukiverkostoja juurikaan liiaksi ole. Olen 37-vuotuias kolmen lapsen äiti jonka elämä on viimeiset 4-vuotta olleet eritavoin haastavia. Kaikki taisi kärjistyä siihen että ostaessamme 7-vuotta sitten remontoitavan omakotitalon kävi pian selväksi että tarvitsemme lisätuloja. Mieheni joka on minua 13-vuotta…

Käyttäjä Beanie1 aloittanut aikaan 08.05.2014 klo 18:20 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikille Onko täällä kanssasisaria / veljiä joilla sos. tilanteiden pelko on pistänyt elämän enemmän tai vähemmän mönkään? Olen koulukiusattu (ala-asteella) ja rupesin saamaan ensimmäisiä sos.fobia oireita melko pian yläasteelle siirryttyäni. Kiusaamista kesti muutaman vuoden 3 – 6 luokilla. Siirryttyäni yläasteelle muutuin ihmisenä täysin. Tulin masentuneeksi ja sulkeutuneeksi. sitä ennen…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: