Aikuisen elämää

4 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4620
Käyttäjä häviäjä35v aloittanut aikaan 14.04.2014 klo 23:15 kohteessa Aikuisen elämää

Moi. Ajattelin kirjottaa tänne, kun en nyt tiedä minne muualle voisin tästä kirjottaa. Joo olen hoidossa ja kaikkea ja asiat on päällisin puolin kunnossa. Talous on hyvin ja niin edelleen. Olen sairaseläkkeellä, mutta on järkyttävän paha olla välillä ja sit välillä on hyvä jakso. Mietin tosissani teenkö itsemurhan vai en.…

Käyttäjä angoisse aloittanut aikaan 26.07.2014 klo 02:08 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan nyt ajatuksen virtana tuskaani ulos. Pahoittelen mahdollista rönsöilyä, pötköilyä ja kirjoitusvirheitä, mutta olen nyt päihtyneessä tilassa. Olen +20-vuotias nainen, joka haluaa syvästi kuolla. Se on tämän avautumiseni kantava teema. Jo lapsesta saakka olen ollut ihmisille näkymätön, sylkykuppi ja kasvanut negatiivisten asioiden ympäröimänä. Isää ei koskaan ollut. Isää kiinnosti aina…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI ry:n kriisiauttaminen) aloittanut aikaan 12.06.2014 klo 12:45 kohteessa Aikuisen elämää

Tukinetissä järjestetään ajalla 25.8.-17.10.2014 suljettu vertaistukiryhmä: Parisuhdeväkivallasta vapaaksi. Teemaryhmä on tarkoitettu parisuhdeväkivaltaa kokeville tai kokeneille naisille. Ryhmässä voit keskustella turvallisesti ja luottamuksellisesti kokemastasi parisuhdeväkivallasta ja sen seurauksista elämässäsi. Teemaryhmän ohjaajina toimivat Naisten Linjan vertaistukiryhmänohjaajat. Ryhmä on maksuton. Ryhmän osallistujat valitaan nettihakemusten perusteella https://www.tukinet.net/keskustelu/lomake/nayta.tmpl?grp=246 (hakeminen edellyttää sisäänkirjautumista Tukinettiin). Hakuaika on 5.6.2014–3.8.2014.…

Käyttäjä arka aloittanut aikaan 05.10.2011 klo 15:00 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla on kokeilussa toinen masennuslääke ja lääkäri sanoi että jos ei ala auttamaan hän kirjoittaa lähetteen sähköhoitoon. Olisiko täällä tukinetissä ketään joka on saanut sähköhoitoa masennukseen? Kuulisin mielelläni kokemuksia tästä asiasta. Itseäni tahtoo hieman jännittää ajatus tästä hoitomuodosta. En ole päättänyt menisinkö, hetkittäin tuntuu nimittäin hieman paremmalta olo.

Käyttäjä h aloittanut aikaan 05.07.2014 klo 15:41 kohteessa Aikuisen elämää

Ahdistaa niin vietävästi. Elikkäs..Mulla on vanhampi sisko jonka kanssa ollaan oltu tosi läheisiä ja nyt musta tuntuu että hän ottaa etäisyyttä. Itse olen hsp eli erityisen herkkä luonne ja tämän tajuttuani olen alkanut olemaan oma itseni, en kaipaa hirveätä tohinaa ympärilleni. Sisko on tosi sosiaalinen ja sillä on paljon menoja…

Käyttäjä Ikuisesti onneton aloittanut aikaan 21.07.2014 klo 00:03 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen uusi täällä enkä oikein tiennyt pitääkö aloittaa uusi keskustelu vai kirjoittaa jonnekkin yhen otsikon alle. Olen lukenut kirjoituksia sivulla usein ennenkin, mutta en ole ennen uskaltanut kirjoittaa. Kunnes nyt kun ahdistaa ylipääsemättömän paljon. Olen vasta 25 vuotias ja nyt jo neljän vuoden ajan taistellut tämän kauhean ahdistuksen ja…

Käyttäjä Pieniminä aloittanut aikaan 21.07.2014 klo 15:27 kohteessa Aikuisen elämää

Vuosia taistelin masennuksen ja ahdistuksen kanssa. Eri lääkäreitä, eri lääkkeitä. Täysi romahdus kolme viikkoa sitten ja siitä lähtien ollut osastolla. Uudet lääkkeet, uudet lääkärit. Suunnaton suru siitä, että kuppi tosiaan meni nurin ja osastolla ollaan. Kotona odottaa kaksi lasta ja mies. Kotona odottaa arki. Ja minun toipumiselle ei vaan näy…

Käyttäjä nimim.kuu aloittanut aikaan 12.07.2014 klo 12:12 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä muita joiden diagnoosi on muuttunut matkan varrella? tai sitä ei ole ollenkaan? Koetko – oletko kokenut helpotusta – vai leimaantumista, jos olet saanut jonkun diagnoosin? Onko yleistä, että on useampia diagnooseja rinnakkain? Minulla on ollut se käsitys, että jos sellaisen(dg) saa, se helpottaa tilansa ymmärtämistä ja on koko…

Käyttäjä Atlantis aloittanut aikaan 20.07.2014 klo 16:06 kohteessa Aikuisen elämää

Äitini on eläkkeellä oleva, pitkän linjan alkoholisti. Viini on maistunut jo toista vuosikymmentä, eikä häntä ole saanut kukaan muuttamaan tapojaan. Hän viettää kesällä paljon aikaa mökillä, välillä yksin, välillä mieskaverinsa kanssa. Fyysinen kunto on huono, kävely katkonaista ja kaatuileekin aika usein. Kun äitini on yksin mökillä, enkä saa häneen puhelimella…

Käyttäjä yaesu aloittanut aikaan 19.07.2014 klo 08:45 kohteessa Aikuisen elämää

AHDISTUS Yöllä iskee, ahdistus. En ole tarpeeksi fiksu. Olenko tehoyhteiskunnan tuote? Viallinen sellainen. Haluan kääntyä poispäin teistä. Minulla ei ole keskuudessanne sijaa. Mitä tekisin, jos voisin tehdä mitä vaan? Mistä syntyy, tämä tunne, olen ansassa? Onko niin, etten voi tehdä asialle mitään? UNI Miksi annoit minun syntyä? Kun piinaat, vaikenet.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: