Aikuisen elämää

1 tunti sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä sandon2 aloittanut aikaan 23.11.2014 klo 13:26 kohteessa Aikuisen elämää

Eli mulla on todettu dissosiaatiohäiriö lapsuuden traumojen takia. Veli tappoi itsensä ja näin hänet samana iltana. Luulin aina että olisin voinut vaikuttaa ja pidin itseäni koko elämän syyllisenä veljeni kuolemaan. Näen harhoja ihan koko ajan. Näen savua kaikkialla, näen tulta, näen ihmisruumiita maassa, välillä kokonaisina välillä puolikkaina. Kaikki on aina…

Käyttäjä faeriee aloittanut aikaan 24.11.2014 klo 00:31 kohteessa Aikuisen elämää

Onko täällä paniikkihäiriöstä parantuneita tai edes niitä kenen oireet lieventyneet? Miten onnistuitte siinä? Terapia, lääkkeet, jokin muu? Mä en olis uskonut että asia mikä on elintärkeetä ja mistä pidän muuttuu näin ongelmalliseks… Pääsiäisenä alkoi kohtaukset. Muistan sen kiirastorstain vielä kirkkaasti. Kaikki alkoi kun söin töissä tietokoneella rahkaa. Yhtäkkiä rahka juuttui…

Käyttäjä sumelius aloittanut aikaan 24.11.2014 klo 18:23 kohteessa Aikuisen elämää

Moi, Olen 30-vuotias ja olen todella yksinäinen. Minulla ei ole yhtään ystävää, eikä minulla ole ollut 15 vuoteen miesystävää. En tiedä mitä tehdä. Mistä voisi saada ystäviä tai löytää rakkautta? En pidä ryyppäämisestä joten ei tule oltua iltaisin missään huvittelemassa (vaikka siis en tarkoita että huvittelemassa pitäisi aina juoda). En…

Käyttäjä finu1 aloittanut aikaan 23.11.2014 klo 18:34 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt tulee pitkä tarina, mutta olen kiitollinen jokaiselle joka lukee tämän ja jakaa omia kokemuksia/neuvoja.. Anteeksi tosi sekalainen teksti.. Olen parikymppinen osa-aikatyössä oleva nuori nainen keski-suomesta. Töitä ei ole paljon, joten tulot ovat sen mukaiset ja lisäksi saan kelan työmarkkinatuen. Asun vanhempien taloudessa mutta alkaa pikkuhiljaa stressaamaan tämä tilanne. Haluaisin…

Käyttäjä tundrakurpitsa aloittanut aikaan 25.11.2014 klo 12:21 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, Olen 19v nuori joka käy töissä ja on parisuhteessa ollut jo 2vuotta. Työllisyys minun alalla on hyvää ja poikaystävän kanssa aloitellaan elämään yhteistä elämää toisella paikkakunnalla seuraavana vuonna( hyvällä tuurilla). Nyt herää varmaan kysymys miksi kirjoittelen tänne? Tämän tekstin kirjoittaminen on vaikeaa minulle mutta yritän kirjoittaa selkeästi tuntemuksiani. Olin…

Käyttäjä raiko aloittanut aikaan 21.11.2014 klo 11:46 kohteessa Aikuisen elämää

miksi minun täytyisi elättää aikuista ,päälle 50 vuotiasta miestä? olemme olleet yhdessä 8 vuotta ja tilanne kiristyy.minulla on pieni eläke josta pitäisi elää.hänellä on 2 työtä ja paljon omaisuutta.silti minun pitäisi laittaa kaikki raha hänen suuhun ja kaljaan.hänellä on 2 aikuista lasta jotka opiskelee ja elää todella leveästi.minulle ei kerrota…

Käyttäjä pippa2 aloittanut aikaan 05.12.2013 klo 20:46 kohteessa Aikuisen elämää

Vähän painostavia ja osiltain yksinäisiä nämä pyhät; jalkani on kipeänä ja flunssakin vähän kiusaa. Kävin toisen kerran lääkärissä ja nyt sain onneksi lähetteen, että jalka kuvattas. Täytyy heti maanantaina soittaa ja varata röntgeniin aikaa. Mulla on käytössä kuvapuhelin ja ajattelin nyt illalla soittaa sillä tukihenkilölle, mut sepä ei nyt toimikkaan,…

Käyttäjä Väsykoheltaja aloittanut aikaan 13.11.2014 klo 18:44 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on ensimmäinen viestini tänne, koetan löytää järkevää sanottavaa muillekin. Itsekeskeisesti aloitan nyt oman ketjun, kun rekisteröidyin vähän hämmennyksissäni saadakseni tukea. Olen reilusti aikuinen, perheellinen nainen. Minulla on aikuisiällä diagnosoitu tarkkaavaisuushäiriö ja toistuva masennus. Tällä hetkellä on taas SNRI-lääkitys päällä ADHD-lääkkeen lisäksi. Jotenkin tällä kertaa masennus ei meinaa helpottaa. Käyn…

Käyttäjä Vinkupossu aloittanut aikaan 19.11.2014 klo 17:05 kohteessa Aikuisen elämää

Eli moi kaikille, en oo tällä vielä kauhean paljoa pyöriny enkä kerenny lukeman kauheen montaa juttua joten saattaa olla että puhun asioista joita on jo käsitelty tällä, anteeksi siitä. Eli olen kohta 40v täyttävä mies jonka elämää on ensimmäisen 36 vuotta hallinnut hoitamaton kaksuuntasuus, sen seurauksena on tullut räjäyteltyä monta…

Käyttäjä Serafine aloittanut aikaan 05.10.2014 klo 20:18 kohteessa Aikuisen elämää

Heippa! Haluaisin kertoa oman tarinani SSRI-lääkkeiden käyttöön liittyen, pahoittelut jo valmiiksi jos viestistä tulee pitkä. Toivottavasti jaksatte lukea, ja erityisesti toivon että tästä saattaisi olla jollekin samassa tilanteessa kamppailevalle hyötyä. Kommentteja ja vinkkejä otan tosi mielellään vastaan. Olen lähes kolmekymppinen nainen, opiskelut opiskeltu ja tyytyväinen työhöni (tällä hetkellä tosin sairauslomalla…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: