Kertokaapa, mitä tehdä kun on sellainen sairaus ollut yli 78 vuotta, mihin milloinkaan en ole saanut apua Suomalaisilta lääkäreiltä?

Kertokaapa, mitä tehdä kun on sellainen sairaus ollut yli 78 vuotta, mihin milloinkaan en ole saanut apua Suomalaisilta lääkäreiltä?

Käyttäjä kärkkäkärkkä aloittanut aikaan 14.12.2014 klo 03:26 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä kärkkäkärkkä kirjoittanut 14.12.2014 klo 03:26

No niin, tässä on tosiasia, mihin kaikki vastaukset ovat tervetulleita sillä, tarvitsisin apua ja pian.
Kas kun minulla todettiin 24.10.2014 sydänvika, ensinnä tuo sydänvika on Suomalaisen huonon sairaudenhoidon syytä. ”kuka on se kuka siitä minulle korvauksen maksaa, kenen on vastuu?” Kun sydänvikani on kehittynyt mitä todennäköisimmin siitä, kun monista pyynnöistäni huolimatta lääkärit eivät ole suostuneet tutkimaan sitä, olisiko ollut mitään muuta mahdollisuutta lievittää nivelkipujani muillakonstein, kun kipulääkkeiden avulla. Joita minun huonon lääkkeidensietokykyni vuoksi on ollut mahdottomuus tarvittavissamäärin käyttää. Että kun lääkärit eivät ole auttaneet minua nivelkipujeni lievittämisessä ja minä olen lääkärien välinpitämättömyyden vuoksi joutunut valvomaan kipujeni hoitamattomien kipujen vuoksi 10 vuoden ajan. Katson, että nyt minulla todettu sydänvika, joka vaivaa minua todella paljon on seuraamusta 10-vuoden valvomisesta. ”Mitä sanovat asiasta lääkärit, jotka korkeantason lääketieteellisen tietämyksen mukaan tietävät sen, mitä 10-vuoden kipukierteessä valvominen ihmisessä saa aikaan?
Että nyt kun minulla elämäni ikäisen hengenahdistukseni, johtuen syntymälahjakseni saamasta taudista, johon yhtenä olennaisena osana kuuluu ” Nasopulmonaalisten refleksien puuttuminen” ja jota ei ole koskaan edes yritetty Suomalaisessa terveydenhuollossa hoitaa, on lisäksi uusi hengenahdistus. mikä johtuu sydämeeni kohdistuneesta pitkäaikaisesta valvomisesta niin, kertokaapa, löytyykö nyt tästä korkeatasoisen lääketieteen tieto/taitomaasta minulle jostakin apua?
Ja miten ja mistä ja kuka minulle korvausta hakee nyt, kun oma kuntoni ei siihen enää riitä? Kun olen Suomen kansalainen ja sen mukaan myös minulla perusturvalakimme mukaan olisi ollut oikeus saada synnynnäiseen sairauteeni apua, eikö vain?

Käyttäjä kirjoittanut 14.12.2014 klo 18:52

Kai sinua voisi auttaa potilasasiamies.

Käyttäjä Desper kirjoittanut 15.12.2014 klo 06:28

Todella ikävää, että olet joutunut tuolla tavalla turhaan kärsimään. Olen itsekin kärsinyt monista lääkäreiden virheistä ja laiminlyönneistä, ja se on todella ahdistavaa ja katkeroittavaa. Pelkään kuitenkin pahoin, että korvauksia on turha toivoa - on vaikea todistaa, mitä on tehty väärin. Tärkeintä kuitenkin olisi saada nykyiseen tilaasi paras mahdollinen hoito. Jaksamista!