Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä e-maarika aloittanut aikaan 10.01.2015 klo 10:46 kohteessa Aikuisen elämää

Kävin psykiatrian erikoislääkärillä. Ja nyt sain palkkioksi masennuksen ja pahan, raskaan mielen. Varmaan hyvä ja perusteellinen lääkäri, mutta se ei tiennyt kaikkia hoitomuotoja eikä juuri sitä mistä olen kiinnostunut ja mikä olisi minulle hyvä. Niin paljon kun satsasin lääkärin etsimiseen ja odotin että saisin kertoa mitä mulle on sattunut. Nyt…

Käyttäjä Noora6 aloittanut aikaan 10.01.2015 klo 22:49 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla on 19 vuotias poika,Aino lapseni ja mulle maailman rakkain.Sairastuin synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja löin poikaani avokämmenellä melkein 3 vuotiaaksi. Sitten tein päätöksen että nyt tämä saa loppua…. Olen 16 vuotta kantanut nyt tätä syyllisyyden taakkaa ja en ole koskaan tästä kenellekään kertonut,nyt muutama viikko sitten uskalsin serkulleni (myös paras…

Käyttäjä asd5 aloittanut aikaan 06.01.2015 klo 16:38 kohteessa Aikuisen elämää

Kriisipuhelimet on tukossa, päivystykseen ei kehtaa mennä, koska Aurora on lopettanu…

Käyttäjä ivory aloittanut aikaan 10.12.2014 klo 17:12 kohteessa Aikuisen elämää

Haluaisin kuulla mielipiteenne tilanteestani. Eli siis minulla on ollut useita vuosia lieviä pakko-oireita joita esiintyi max. kerran viikossa mutta asia ei kuitenkaan koskaan sen kummemmin elämääni häirinnyt, nyt kuitenkin pakko-oireet ovat pahentuneet huimasti ja ne ovat alkaneet jo haitata elämääni. Minulla ei siis ole diagnosoitu kyseistä sairautta mutta olen kyllä…

Käyttäjä wannasmile93 aloittanut aikaan 21.12.2014 klo 13:49 kohteessa Aikuisen elämää

Olen lukenut muiden tarinoita paljon ja oma tarinani ei ole läheskään niin rankka, kuin monella muulla on ollut. Mutta jostain kumman syystä, olen niin heikko, että en kestä enää pieniäkään vastoinkäymisiä. Olen vasta 21-vuotias ja pelkään jo nyt tulevaisuuttani, pelkään että koko elämä menee pilalle. En vain usko itseeni, enkä…

Käyttäjä Random1988 aloittanut aikaan 15.11.2012 klo 19:35 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu että vaikka yritän ajatella positiivisesti en vaan enää nää mitään positiivista tässä elämästä.Takana useita vuosia kestänyt sos.tilanteiden pelko ja masennus joka on pahentunu viime aikoina siihen pisteeseen että olen menettäny kaiken elämän ilon ja halun.Itsetuhoset ajatukset pyörii päivittäin mielessä mutta onneksi? toistaiseksi en uskalla tehdä niin isoa päätöstä.TUntuu että…

Käyttäjä entiedä2 aloittanut aikaan 08.01.2015 klo 13:00 kohteessa Aikuisen elämää

moikka! en ole ikinä mihinkään palstoille kirjoittanut, mutta nyt tuntuu siltä että on pakko koska ei ole oikein ketään luotettavaa ihmistä kelle puhua. olen tosi huono selittämään asioita joten toivottavasti saatte jonkun näköisen käsityksen tästä. mutta niin asiaan, eli jos kerron sen verran itsestäni että sairastan sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja…

Käyttäjä Bevita aloittanut aikaan 04.01.2015 klo 01:34 kohteessa Aikuisen elämää

Työskentelen hoitoalalla Kotihoidossa. Olen niin kertakaikkisen väsynyt työhöni, joka on äärimmäisen kuormittavaa ja kaikkeen siihen työn epäinhimillisyyteen pitää nöyrtyä. Autettavia on paljon, kiire työssä järjetön ja työmäärä aivan kohtuuton, jotta siitä pystyisi inhimillisesti suoriutumaan. Omat voimavarat ovat jo ihan loppuun käytetty. Puhutaan muka laadukkaasta elämästä kotona kotihoidon turvin, mutta kukaan…

Käyttäjä aloittanut aikaan 23.12.2014 klo 01:54 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu, että ahdistaa koko ajan. Asiaa ei auta liikakilot, jotka ovat syntyneet laiskottelusta ja karkin syönnistä, jota on jatkunut useamman vuoden. Ei ole kavereita kenen kanssa jutella tai tehdä mukavia asioita edes kerran viikossa. Työelämä painostaa edessäpäin, jota pitäisi jollain tavalla vielä jaksaa. Enhän ole sitä vielä tehnytkään, kun vasta…

Käyttäjä Piakristiina aloittanut aikaan 03.01.2015 klo 11:45 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt mulle ongelman pukkasi kun sain kuulla että poikani ja hänen tyttöystäväsä menevät naimisiin kesällä. Eli järjestävät häät. Muutenhan se on iloinen tapahtuma, mutta en haluaisi omia vanhempiani kyläilemään kotiimme. Viime kerrasta on aikaa, mutta se oli todella kamalaa. Äitini hääräsi kodissani ja laittoi tavarat uuteen järjestykseen ja isäni käveli…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: