Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä naamapää aloittanut aikaan 26.05.2015 klo 00:47 kohteessa Aikuisen elämää

Olen poikki. En tiedä mitä tehdä hänen kanssaan. Jos jollain on neuvoja, niin otetaan vastaan.. kaikki tuli yllätyksenä. hän on hoidossa mutta pelkään mitä sitten tapahtuu kun pääsee pois. tukea haluan ja auttaa mutta pelkään romahtavani myös itse. en tiedä mitä tehdä tai ajatella.

Käyttäjä Tropelli aloittanut aikaan 19.03.2015 klo 11:11 kohteessa Aikuisen elämää

Eli tällainen tilanne: Aloitin Sertralinin syönnin 20-vuotiaana ja lopetin viime marraskuussa ollessani melkein 26. Välissä oli noin puolen vuoden tauko, kunnes viime keväänä aloitin lääkityksen vielä hetkeksi. Vieroitusoireita on ollut ja on vieläkin aika rankasti. Sivuoire, mistä kärsin, tuntuu vaan vielä dramaattisemmalta. Menetin siis libidon. Ei en menettänyt kykyä saada…

Käyttäjä uusväsynyt aloittanut aikaan 29.04.2015 klo 16:46 kohteessa Aikuisen elämää

Anteeksi, olen uusi täällä enkä oikein osaa tätä vielä käyttää… Olen kärsinyt eriasteisesta ahdistuneisuus- ja paniikkihäiriöstä jo yläasteikäisestä. Välillä on mennyt tosi lujaa, välillä vielä lujempaa, ja välillä on vain halunnut hypätä sillalta, kaivautua koloon ja kuolla pois. Ihan mitä vaan. Sosiaaliset tilanteet ahdistavat, samoin muutos ja uudet asiat. Olen…

Käyttäjä Elere aloittanut aikaan 23.08.2014 klo 14:48 kohteessa Aikuisen elämää

Ahdistun siis käytännössä aivan kaikesta, kuitenkin useimmiten terveyteen liittyvistä asioista. Jo pienestä kolotuksesta keksin itselleni jonkun vakavan sairauden, tai monta päivän aikana. Tämä siis nykyään on niin pahana että häiritsee elämääni oikeastaan päivittäin. Olen syönyt ahdistuneisuushäiriöön serotoniinia 4 vuotta ja ollut nyt puoli vuotta ilman lääkkeitä. Haluaisin niin kovasti pärjätä…

Käyttäjä Murehtija aloittanut aikaan 21.05.2015 klo 18:05 kohteessa Aikuisen elämää

Vetää niin hiljaiseksi ja tuntuu todella pahalta läheisten takia, niin uhrin kuin tekijänkin. Miten tuollaisesta ikinä voi selvitä ilman traumoja. Onko kenelläkään omakohtaisia kokemuksia siitä että lapsi on tapettu väkivallan seurauksena tai siitä että lapsi joutuu vankilaan. Uhri haudataan huomenna, näin Seinäjoelta kerrotaan. Todella pieniltä tuntuu omat murheeni nyt

Käyttäjä Hejjdu2 aloittanut aikaan 04.05.2015 klo 11:16 kohteessa Aikuisen elämää

Tässä yksi esimerkki tältä aamulta: Olin tekemässä lähtöä harjoitteluun, kunnes yhtäkkiä tuli yököttävä olo ja oksensin joten jäin kotiin. Lähes heti perään alkoi kova mahakipu ja sen jälkeen olen lähes asunut pää vessanpöntössä. Pitihän minun kuitenkin jotenkin saada tieto harjoittelupaikkaan etten ole tulossa, niinpä päätin pistää tekstiviestin. En mitenkään olisi…

Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 19.05.2015 klo 00:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, meillä on sellainen tilanne, että minulle tuli työkkäristä työtarjous ja jos en mene kyseiseen paikkaan, niin napsahtaa ainakin 60 päivän karenssi. No mutta tilanne on se, etten taida nyt mielenterveysongelmien yms. takia mennä kyseiseen työpaikkaan, kun en koe olevani soveltuva siihen. Mutta työkkäri tuskin noista välittää, enkä jaksa alkaa…

Käyttäjä sateja aloittanut aikaan 20.05.2015 klo 10:14 kohteessa Aikuisen elämää

Alotin kolme viikkoo sit citalopramin 10mg annoksella ja viikko sit nostin 20mg. Olo aivan kauhee, väsyttää ja ahistus heti aamusta ku herää. Millon helpottaa vai pitäskö mennä lääkäriin?☹️

Käyttäjä Auringonkukkanen aloittanut aikaan 15.05.2015 klo 19:23 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Alan olla välillä todella uupunut. Minulla on flunssaa jatkuvasti, kun yhdestä selviän tulee vähän ajan kuluttua uusi. Joku voisi ajatella, että aijaa vain flunssaa, mutta jatkuva pitkään kestävä flunssakierre todella vie voimat. Olen puhunut lääkärillekin tuosta flunssakierteestä, mutta ei hän osannut sanoa mitään syytä siihen. Itse arvelen, että saan…

Käyttäjä tulipunaruusu aloittanut aikaan 23.04.2015 klo 21:33 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen juuri nelikymppiseksi kääntynyt nainen, ja kärsin kovin yksinäisyydestä. Ei ole parisuhdetta, perhettä eikä ystäviä. Olen hengellinen ihminen, en juo alkoholia lainkaan, en tupakoi, en pidä kapakoista, rakastan luontoa ja ulkoilua. Minusta tuntuu, että ikäiseni suomalaiset miehet ja naiset eivät arvosta näitä elämänarvoja. On vaikeaa löytää ihmisiä jotka ymmärtävät.…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: