Eronnut ja elämäänsä pettynyt.

Eronnut ja elämäänsä pettynyt.

Käyttäjä Pete83 aloittanut aikaan 17.06.2015 klo 09:32 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Pete83 kirjoittanut 17.06.2015 klo 09:32

Tulin jätetyksi kymmenenvuoden suhteen jälkeen. Nyt kaikki tuntuu epätoivoiselta ja turhalta.
Kun aloimme seurustelemaan kymenen vuotta sitten olin juuri valmistumassa putkariksi. Pääsin hyvään työpaikkaan. Olimme onnellisia. Meni muutama vuosi ja väsyin putki töihin. Tämä oli vuonna 2009 tai siinä paikkeilla. Sitten lomautuksen aikana vaihdoin kaupan alalle. Olen nyt rakennustarvikemyyjä ja todella väsynyt.
Nyt eron jälkeen olen huomannut kuinka turhautunut olen työhöni. Olen todella jumissa. Kaveritkin vähissä. Joudun vanhemmiltani pyytämään välillä rahaa kun on niin huono
palkka. En olisi uskonut että elämä menee näin. En tiedä miten etenen tästä.
Ikävöin edelleen exää. Minulla ei ole ennää elämää. Olen aloittanu mieliala lääkityksen.

Käyttäjä Leijona55 kirjoittanut 24.06.2015 klo 17:08

Hei. Vaikutat tosi masentuneelta. Kuinka kauan olet kokeillut lääkitystä? Eli onko niistä ollut apua?
Elämä tuntuu joskus paskalta ja 10 vuoden liittoa ei heti pyyhditä elämastä pois.
Ole kuitenkin onnellinen että sinulla on töitä ja voit etsiä uutta siinä samalla kun myyt rakennustarvikkeita.( Itse tykkäisin semmoisesta alasta, ja joskus menen rakennustarvike liikkeeseen nuuhkimaan puun ja maalin hajua aivan huvikseni.)
Voimia

Käyttäjä kalex kirjoittanut 25.06.2015 klo 06:32

Pete83 kirjoitti 17.6.2015 9:32

Tulin jätetyksi kymmenenvuoden suhteen jälkeen. Nyt kaikki tuntuu epätoivoiselta ja turhalta.
Kun aloimme seurustelemaan kymenen vuotta sitten olin juuri valmistumassa putkariksi. Pääsin hyvään työpaikkaan. Olimme onnellisia. Meni muutama vuosi ja väsyin putki töihin. Tämä oli vuonna 2009 tai siinä paikkeilla. Sitten lomautuksen aikana vaihdoin kaupan alalle. Olen nyt rakennustarvikemyyjä ja todella väsynyt.
Nyt eron jälkeen olen huomannut kuinka turhautunut olen työhöni.

Oletko miettinyt eron syitä vai teidätkö varman syyn?

Jätetyksi tuleminen riipaisee miestä syvältä koska se tuntuu niin kohtuuttomalta. Aina pitäisi pyrkiä ratkomaan ongelmat parisuhteessa sillä ero on aina vaikeampi kestää kuin pahakin kriisi. Kymmenvuoden yhteiselon hukkaan heitto väsyttäisi kenet hyvänsä.

Oma parisuhteeni on kestänyt jo liki kolmekymmentä vuotta ja vaikka on ollut järkyttävän pahoja kriisejä, ollaan molemmat kuitenkin pitäneet suhteen jatkamista helpompana vaihtoehtona kuin ero ikinä.

Tekemättömäksi et asiaa pysty enää muuttamaan joten yritä hakeutua uuteen suhteeseen mutta älä pidä kiirettä häiden kanssa. Tutustukaan kunnolla ensi. 🙂👍

Käyttäjä troubles kirjoittanut 26.06.2015 klo 09:22

Hei Pete. Kuinka kauan erostasi on ? Siitä ei selviydy hetkessä ja tuntuu kohtuuttomalle etenkin, jos kumppani ei anna tilaisuutta selvittää asioita, vaan on jo tehnyt päätöksen. Olin vastaavassa tilanteessa 13 vuotta sitten. Kumppani ilmoitti, että tämä oli nyt tässä. Eroon liittyi kolmas osapuoli. Jälkikäteen olen asiaa työstäessäni tajunnut, että olin erinäisistä syistä johtuen stressaantunut ja lopulta vaikeasti masentunut suhteen loppuvaiheessa. Käperryin täysin itseeni, kumppanini tulkitsi tilani kylmäkiskoisuudeksi. Jälkikäteen molemmat ovat pystyneet näkemään asiat laajemmassa mittakaavassa. Toipuminen vie aikaa ja on hyvin yksilöllistä, missä ajassa sinä tunnet elämän voittavan. Tunnet nyt olosi toivottomaksi. Voin kuitenkin vakuuttaa, että ajan kanssa alat eheytymään. Elä hetki kerrallaan eteenpäin. Elämää on vielä eron jälkeen.