Aikuisen elämää

8 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä t333 aloittanut aikaan 29.06.2015 klo 21:10 kohteessa Aikuisen elämää

Mä en tiedä oikeen miten tänne pitää kirjottaa ja kuka tänne saa kirjottaa, mutta pakko purkaa johonkin. Mä olen 22 vuotias joten en tiedä edes olenko mä vielä aikuinen vai olisko mun pitänyt luetella itseni nuorten palstalle, mutta ehkä sillä ei oo suuri merkitys. Mä oon kamppaillu masennuksen kanssa ensimmäisen…

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 28.06.2015 klo 22:57 kohteessa Aikuisen elämää

Sain joskus lahjaksi itunes lahjakortin. Tallensin kortilla olevat rahat Itunesiin. Siitä on kuukausia aikaa. Nyt olisin halunnut Appstoresta ostaa rahoilla sovelluksia. Kirjauduin itunes tililleni ja kaikki meni hienosti kun vahvistin salasanan mutta sitten itunes vaati tietoturvakysymystrn vastauksia. Yritin vaikka mitä mutta ei hyväksynyt. Menin omalle itunes tililleni ja yritin muuttaa…

Käyttäjä sinappisilli aloittanut aikaan 27.06.2015 klo 06:04 kohteessa Aikuisen elämää

Näin unta missä kaikki meni täydellisesti elämässä. Oli elämänkumppani, työpaikka, ystäviä, harrastuksia ja tunsi olonsa rakastetuksi sekä iteki nautti elämästä. Sitte heräsin, kello 03:00, neljä tuntia nukkuneena. Ensimmäiset kymmenen minuuttia jaksoin muistella unta ja sitä tunnetta kuinka kaikki oli hyvin, mutta siitä alkokin sitten pikkuhiljaa valumaan takas todellisuuteen: 27-vuotias, päivääkään…

Käyttäjä aloittanut aikaan 28.06.2015 klo 08:51 kohteessa Aikuisen elämää

”Kela on joutunut perumaan jo luvattuja kuntoutuksia. Sanomalehti Karjalainen kertoo, että uusi hallitusohjelma on katkaisemassa rahoituksen vaivojen ennaltaehkäisyyn tähtääviltä kuntoutuksilta. Kelan oli tarkoitus yhdistää työelämässä oleville tarkoitetut, harkinnanvaraiset ja ennaltaehkäisevät Aslak- ja Tyk-kuntoutukset ensi vuoden alusta uudeksi tehokkaammaksi ja edullisemmaksi Aura-kuntoutukseksi. Kuntoutusta oli tarkoitus järjestää 20,6 miljoonalla eurolla vuodessa. Hallitus…

Käyttäjä Pete83 aloittanut aikaan 17.06.2015 klo 09:32 kohteessa Aikuisen elämää

Tulin jätetyksi kymmenenvuoden suhteen jälkeen. Nyt kaikki tuntuu epätoivoiselta ja turhalta. Kun aloimme seurustelemaan kymenen vuotta sitten olin juuri valmistumassa putkariksi. Pääsin hyvään työpaikkaan. Olimme onnellisia. Meni muutama vuosi ja väsyin putki töihin. Tämä oli vuonna 2009 tai siinä paikkeilla. Sitten lomautuksen aikana vaihdoin kaupan alalle. Olen nyt rakennustarvikemyyjä ja…

Käyttäjä Hilma3 aloittanut aikaan 06.06.2015 klo 20:54 kohteessa Aikuisen elämää

Olisi kiva kuulla teidän kokemuksia ja ajatuksia. Itse olen käynyt nyt 1,5 vuotta ihan perus juttelu-terapiassa. Oma terapiani siis ole mitään psykoterapiaa, vaikka terapeuttini on myös psykoterapeutti. Mutta haluaisin kuulla kokemuksia myös psykoterapiasta, koska minun olisi tarkoitus hakeutua siihenkin lähitulevaisuudessa. Kuinka paljon rankempaa psykoterapia on, kuin tuollainen ”kevyt-terapia”. Vai voiko…

Käyttäjä Leijona55 aloittanut aikaan 23.06.2015 klo 10:16 kohteessa Aikuisen elämää

Täällä on aina välillä aivan vastaamattomia ketjuja. Minusta meidän pitäisi koittaa vastata jokaiseen. Kun ihminen on hädässä ja uskaltautuu kirjoittamaan tänne eikä kukaan vastaa niin itsetunto saa valtavan kolauksen. Uskon ainakin niin. Tietenkin itse kirjoittaminenkin helpottaa. Minun tunteeni kun kirjoitin tänne ensimmäistä kertaa oli:pelkoa että kukaan ei vastaa, jännitystä, katumusta…

Käyttäjä rautaneito00 aloittanut aikaan 21.06.2015 klo 19:08 kohteessa Aikuisen elämää

Tänään minä pitkän sinnittelyn ja räpistelyn jälkeen romahdin. Olen itkenyt itkemästä päästyänikin. Milloin elämä järjestyy? Järjestyykö se ikinä? Koko 25-vuotinen elämäni tuntuu olleen yhtä selviytymistä hankaluudesta seuraavaan. Minua koulukiusattiin yhdeksän vuotta. Vanhemmat erosivat riitaisasti, sairastuin syömishäiriöön teini-iässä jota sairastinkin sitten kuusi vuotta ja se melkein vei hengen. Sairauden ohella seurustelin…

Käyttäjä PrinsessaRuusunen aloittanut aikaan 18.06.2015 klo 00:01 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä oikein, mistä minä voisin aloittaa kirjoittamaan. On tapahtunut niin paljon elämäni aikana…Olen jotenkin niin väsynyt tähän yhteiskuntaan ja ihmisiin. Tekisi mieli jäädä vain kotiin makaamaan ja odottamaan, jos yhteiskunta muuttuisi jonain päivänä. Olen nuori nainen, jolla taskussa korkeakoulututkinto, elämän pitäisi olla alkamassa ja kaiken pitäisi olla hyvin. Kuitenkin…

Käyttäjä Eeppis aloittanut aikaan 08.04.2015 klo 11:11 kohteessa Aikuisen elämää

Onko kellään mitään hyvää neuvoa, miten päästä eroon tunteista omaa terapeuttia kohtaan? Tiedän ja ymmärrän käsitteen transferenssi, ja tiedän ettei rakastuminen häneen ole aitoa. Mutta voi tuska miten nämä tunteet tuntuvat aidoilta ja voimakkailta… 😯🗯️ Huomenna taas hänet näen ja olo on kovin tuskainen. En pysty työstämään omia ongelmiani tai…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: