Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 25.06.2015 klo 15:05 kohteessa Aikuisen elämää

Eli otsikossa tulkin se kysymys. Te, jotka ootte vähenrätäny kyseisen lääkkeen ja lopettanut sen, nii onko teille tullut vierotusoireita? Mä aloin vähentää venlafaxinea viime viikolla eli huomenna tulee viikko, ku oon syöny pienempää annosta ja vierotusoireita ei oo tullu pahemmin, mitä tiistaina sain paniikkikohtauksen hammaslääkärissä. Alotusannos oli 150 mg ja…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 21.08.2015 klo 03:43 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Oletko sinä koskaan luottanut nistiin? Minä luotin juuri, ja se vei mun lääkkeet.. olin tyhmä. Älkää koskaan luottako nisteihin! Tavarat varastetaan ja soittimet kanitetaan jne. Missä vaiheessa ihmisestä tulee niin huonomoraalinen, että tällaista tapahtuu.. ?

Käyttäjä sDYxsXF aloittanut aikaan 19.08.2015 klo 16:01 kohteessa Aikuisen elämää

Hei, onko oikeasti jotakuta vaikeasta masennuksesta kärsivää auttanut Valdoxan? Miten kauan vie ennen kuin se alkaa auttaa masennukseen ja vaatiikohan se annoksen noston 50 mg? Annos 25 mg tuntui kirjaimellisesti ei miltään. Verrattuna esim. Voxraan, joka on melko voimakas, ja jonka vaikutuksen huomaa jo ensimmäisenä päivänä. Valdoxan 25 mg:lla ei…

Käyttäjä Vompatti30 aloittanut aikaan 18.08.2015 klo 22:57 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki, Tarvitsisin neuvoja ja mielipiteitä, kuinka menettelisin tässä asiassa akuutista ja toisaalta, kuinka käsittelisin asian omassa mielessäni pitkällä tähtäimellä…kerron seuraavaksi vähän pitkän kaavan kautta ja oman kokemukseni läpi, mitä tässä on tapahtunut. Jos ette jaksa lukea koko jorinaa, kahdessa viimeisessä kappaleessa on olennainen tieto. Äitini on eläkeikää lähestyvä, matalapalkkaisessa…

Käyttäjä Paniikkipiikki aloittanut aikaan 18.08.2015 klo 08:37 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan, sillä kaipaan kohtalotoverien mielipidettä ja kokemuksia. Kärsin pitkittyneestä keskivaikeasta masennuksesta ja paniikkihäiriöstä. Olen syönyt masennuslääkkeitä vuodesta 2007. En alun perinkään halunnut lääkkeitä, mutta lopulta annoin periksi, sillä en löytänyt muitakaan keinoja helpottamaan ahdistusta. Olen 24-vuotias, muuten terve nainen, jolla on kaikki asiat hyvin. Vuosien varrella olen kuitenkin huomannut etten…

Käyttäjä ElliNelli aloittanut aikaan 14.08.2015 klo 03:01 kohteessa Aikuisen elämää

Kun muut eivät koe samaa Olen Kokenut puolen vuoden aikana asioita, joita kukaan ei usko todeksi. Omassa kodissani olen saanut pelätä. Koen hyvin voimakkaasti, että mua tuijotetaan tai tarkkaillaan täällä. En ole yksin, vaikka asun yksin. Myös tavaroitani on siirrelty ja olen kuullut täällä outoja asioita. Olen nimennyt näitä demoneiksi,…

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 17.08.2015 klo 01:02 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Olen ollut nuorena kylmä ja ylpeä, itsekäs ihminen. Nykyisin olen typerä kana-aivo. Tämä yhdistelmä saa minut häpeämään. Häpeä tuntuu ahdistavalta. Häpeä on kuitenkin myös opettanut minulle uudenlaista nöyryyttä. Lisäksi minun on ollut pakko muuttua armollisemmaksi sekä itseäni että muita kohtaan. annan nykyisin armon käydä useammin oikeudesta myös kun muodostan…

Käyttäjä Tyttönen vaan aloittanut aikaan 27.07.2015 klo 22:41 kohteessa Aikuisen elämää

Oon nii väsyny elämään. Apua en saa taaskaan haettua. Ajattelen itsemurhaa päivittäin, tekis vaan mieli hypätä alas jostain, itken todella helposti ja mikään ei kiinnosta. Ihmiset syrjii mua ja nimittelee nii ku tahtoo. Voimat on nii loppu ja oon väsyny. Tätäkin kirjottaessa itkin melkein 😭 Tekis mieli viilelläkin vaan, etenkin…

Käyttäjä *Aino* (Työntekijä) (Kriisikeskus Mobile Seinäjoki) aloittanut aikaan 05.08.2015 klo 15:40 kohteessa Aikuisen elämää

Liveryhmän osallistujien pyynnöstä linkkejä mindfulness -tietoisuustaitoihin lliittyen. Mitä ovat mindfulness -tietoisuustaidot? Meillä ihmisillä on taipumus murehtia menneitä ja olla huolissaan tulevasta sen sijaan, että eläisimme pelkästään tätä hetkeä. Samoin olemme taipuvaisia tulkitsemaan asioita aina samalla tavalla. Tietoisuus- ja läsnäolotaidoilla tarkoitetaan keskittymistä kulloinkin meneillään olevan hetken kokemiseen, havainnointiin ja hyväksymiseen. http://www.mielenterveysseura.fi/fi/mielenterveys/hyvinvointi/mit%C3%A4-ovat-mindfulness-tietoisuustaidot…

Käyttäjä aloittanut aikaan 05.07.2015 klo 10:26 kohteessa Aikuisen elämää

Huomisen liveaiheena on tämä. Itselläni on kristillinen elämänkatsomus. Uskon Isä Jumalaan, Jeesukseen ja Neitsyt Mariaan. Kuulun ortodoksi seurakuntaan. Noudatan kirkon tapoja ja vietän paastonaikoja jne. Uskon iänkaikkiseen elämään eli että kun kuolen pääsen taivaaseen. Jossa kohtaan kuolleet sukulaiseni. Ihmettelen vaan, miten me tunnemme toisemme ja jos minä kuolen vaikka 96…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: