poikaystävän mustasukkaisuus

poikaystävän mustasukkaisuus

Käyttäjä terve88 aloittanut aikaan 24.09.2015 klo 23:51 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä terve88 kirjoittanut 24.09.2015 klo 23:51

Hei
Minulla on ongelma. Poikaystäväni on ollut viimeaikoina aika mustasukkainen. Vaikka liikun koulussa ja kaupungilla yms. Aivan suohirviön näköisenä, hän monesti loukkaantuu ja on ihan liian kiinnostunut menemisistäni.
Minulla on melko kevytkenkäinen menneisyys ja nuoruus, josta olen tyhmyyksissäni puhunut poikaystävälleni.
Kadun nuoruuttani myös itse, mutta molemminpuolinen avoimmuus on ollut suhteemme peruspilareita. Hänkin kertoo minulle paljon, jopa kaiken,omasta seksuaalisuudestaan.
Tämä asia vaivaa minua. En ymmärrä miten minusta voi olla mustasukkainen, vaikka toisaalta se imartelee ja nostaa itsetuntoani.
Pelottaa, että hän pitää minua edelleen kauhean kevytmielisenä.
Arvostan suhdettamme valtavasti, mutta välillä riitelemne ja olemme mykkäkoulussa toisillemme.
Minusta tuntuu, ettei poikaystäväni osaa kunnolla erottaa yksittäistapauksia massasta, vaan kuvittelee, että jos olen joskus pettänyt, niin tulen aina uudestaan pettämään. Olen muuttunut paljon suhteemme aikana. En ikinä voisi pettää poikaystävääni.
Riitamme jne. ovat kuluttavia ja väsyttäviä. Tuntuu välillä että poikaystäväni loukkaantuu hyvinkin pienistä asioista, ja tekee tikusta asiaa.
Toisaalta en halua vähätellä hänen tunteitaan, mutta hän on välillä aika draamakuningatar..