Aikuisen elämää

14 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Ilo1970 aloittanut aikaan 14.12.2015 klo 10:25 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 45 äiti ja vaimo. Olen joutunut tilanteeseen josta ei näytä löytyvän pääsyä pois. Taustaa Kevät talvella jouduin tilanteeseen johon liittyi pelko syövästä jonka takia poistatin kohdun ja munasarjat loppu hyvin kaikki hyvin ei syöpää. Koko syksyn ja alku talven olen pinnistellyt mielialojen ja loppuun palamisen kanssa. Koen itseni hylätyksi,…

Käyttäjä SaraN aloittanut aikaan 14.12.2015 klo 11:17 kohteessa Aikuisen elämää

Ahistaa, masentaa, v****aa, öisin en saa unta ja mietin itsemurhaa. Tänään oli aika psyk.hoitajalle ja olin jo innoissani odottanut että saa apua ja pääsee puhumaan jollekkin. Käynti oli kyllä täys pettymys. Hoitaja kyseli ihan ihme kysymyksiä, joihin en osannut edes vastata ja puhui mulle tosi inhottavaan sävyyn.Itkuhan siinä tuli kun…

Käyttäjä malilaa aloittanut aikaan 10.12.2015 klo 18:32 kohteessa Aikuisen elämää

Olen eronut 2 vuotta ,mies jätti minut toiseen naiseen kansa asumaan. asunut 2 lastani kanssa ,olin töissä 8vuotta mutta otti loppun tilli vuoden alusta ja nyt olen lähihoitaja opiskelija. Minulla on lindolf velka noin 5tuhata euro ,maksan joka kk lindolf lasku noi 500€ ja silti mulla on ulosto virasto maksu…

Käyttäjä Ettäsilleen aloittanut aikaan 10.12.2015 klo 13:58 kohteessa Aikuisen elämää

Vanha äitini ei enää jaksa elää agressiivisen ja välivaltaisen muistisairaan miehensä kanssa. Isä ei myönnä että hänellä on muistisairaus eikä häntä saa millään konstilla lääkäriin. Äiti ei enää uskalla nukkua öisin vaan pelkää isää ja terveyskin on alkanut reistailla. Laitokseen isää ei kuitenkin saa koska on suht hyvässä kunnossa kun…

Käyttäjä Jorpatti aloittanut aikaan 11.12.2015 klo 19:46 kohteessa Aikuisen elämää

Olen joutunut hyväksymään sen, että olen sairas. Pitkään yritin suorittaa väkisin kaikesta huolimatta ja pysyä positiivisena, ja se oli aivan helvetin rankkaa. Nyt olen täysin uupunut ja sekaisin. Lääkkeistä ei ollut minulle hyötyä, päin vastoin ne vain pahensivat oloa. Monet lääkkeet käytiin läpi tuloksetta. Kävin terapiassa kolme vuotta, mutta en…

Käyttäjä HeiniS aloittanut aikaan 10.12.2015 klo 15:02 kohteessa Aikuisen elämää

Hei kaikki! Aloitan ihan sillä, että pelkään, että mun työurani on lopussa. Nimittäin tulin kertoneeksi, että olen eronnut. Siihen sitten heti joku tokaisi, että varmaan oot pettänyt. Kerroin tosin sen kaikille, sen että olen eronnut. Luulen, ettei sitä ois saanut kertoa työpaikalla ☹️ parin päivän päästä oli työpaikan pippalot ja…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 05.12.2015 klo 21:47 kohteessa Aikuisen elämää

Nyt on ollu jo monta viikkoa semmonen tunne, että kauaa en enää täällä maanpäällä tallaa. Tuntuu että olen niin pimeissä ahdistuksen syövereissä, etten jaksa tätä. Varsinkaan kun ei ole ketää jakamassa tätä. Tuntuu että ole hylkiö, jonka kuuluukin kuolla nuorena. En vaan jaksa tätä kurjaa maailmaa ja vielä kurjempaa elämää.…

Käyttäjä äärjilla aloittanut aikaan 28.11.2015 klo 02:57 kohteessa Aikuisen elämää

Kaikki mikä on voinuvmennä vituik niin on menny. 0len nyt jo hirveieessä veloiss. Eää tunnelin oikei mitän semmoost auloskäyntyiä Ja vanhemmillanion on isot velat mun taakalla. En oikein tiedä mitä tekisin. M tiedän että musta ois vaikka mnkä myynti yrityksen myynnynjohyoon mutta ne ihmiset pitää vaan tavata. Mä tiedän että…

Käyttäjä Ansku198 aloittanut aikaan 08.12.2015 klo 21:32 kohteessa Aikuisen elämää

Aika omistuista, et täälä ei oo mitään ympärivuorokautista live-keskustelua. Uskon, että moni sitä tarvis, kuten minä, joka oon tosi arka soittamaan mihinkään palveleviin puhelimiin. Olen kyllä hoitosuhteessa joo, mutta joskus tuntuu, että ei halua osaston arkea, tai tässä tapauksessa yötä häiritä soittamalla sinne, vaikka lupa siihen on ja on monesti…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 09.12.2015 klo 15:25 kohteessa Aikuisen elämää

tuunko selviään tästä olotilasta. Oon vetäny välillä 5 mg Temestaa kerralla että helpottais tai sitten loppuis kaikki. Normaali annos on nykyään noin 2 mg vähintään kerralla, että edes yhtään helpottaa ahdistus. Tietenkin toikin, kun vedin 5 mg, niin luultavasti vaan pahentaa tilannetta,mutta olin vaan niin epätoivoinen ja yksinäinen, vaikka mulla…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: