Saattaa olla syöpä

Saattaa olla syöpä

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 19.12.2015 klo 19:51 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 19.12.2015 klo 19:51

Moi
Én tiedä enää mitä tehdä. Kävin tänään yksityisellä lääkärillä rintakivun takia ja sanoi että joudun luultavasti menemään ultraan ja saattaa pahimmassa tapauksessa olla kasvain rinnassa.
Tää tästä enää puuttu, muutenkin niin helvetin vaikeeta ja sitten vielä tällanen pikku yllätys. Jos Jumala on olemassa sen täytyy olla sadisti ja pahempi kuin Hitler. Miks vitussa elämän täytyy olla tämmöstä? Kertokaa se hyvät ihmiset? Koko elämä tuntuu paskalta ja sitten sitä vielä täytyy kitua kaiken lisäksi, eikä kuoleman jälkeen ole mitään, se nyt on täysin selvää. Turha luulla, että mitään taivasta on olemassa Taivas ja Helvetti ovat maanpäällä. (ja yleensä se on Helvetti). Tää mun elämä tuntuu vaan yhdeltä suurelta vitsiltä. Parempi kun ihminen ei olisi ikinä tullut alas puista ja tajunnut olevansa olemassa, kun sitten sitä tajuaa että pitää kuollakin.
Kiitos nyt kaikille kumminkin jotka täälläkjn on tukenut, tuskin tuun tästä enään parempaan kuntoon. Parempi vaan olis nopee lähtö tästä murheiden laaksosta. Oon taisteluni taistellut ja sitä kesti 26 vuotta ei sen enempää. Kaikki lähti yhdestä väärästä valinnasta lapsena ja sen jälkeen ongelmat on koko ajan paisunu kuin lumipallo alamäessä. Ei sitä voi käsittää että yksi väärä valinta elämässä voi johtaa tällaiseen ja vielä 12-vuotiaana. Se on väärin, mutta mitäpä sille enää voi.
Nään sen nyt selvemmin kuin ennen. Kun en saanut sitä parasta kaveriani samalle luokalle ja jouduin niitten kusipäitten kanssa olemaan kolme vuotta.
Aivan hirveetä oli koko Ylä-aste. En nää siinä ajassa mitään positiivista ja se on sellainen mörkö, jota en ole saanut Terapioilla enkä muillakaan pois harteilta.
Olisin tarvinnut silloin vain yhden puhelin soiton ja tässä tilanteessa ei oltaisi, mutta kun menin luottamaan niihin paskiaisiin, jotka tuhosi mun elämän täysin.
Kyllä se koulu kiusaaminen vaan on semmoinen rikos, että vankilaan sen suorittajat joutaisi.
No enää ei voi mitään. Jos tää on syöpää tai mitä ikinä onkaan, ja jos en selviä tästä, niin sanon vaan sen että kaikki on niiden kiusaajien syytä, jotka särkivät mun sielun ja tuhosivat tulevaisuuden 13 vuotta sitten. Näin se vaan on. Kiitos jos olette jaksaneet lukea, kaiken tämän ja kiitos jos ymmärrätte muuta en tarvitse enää…😭

Käyttäjä antero1965 kirjoittanut 30.12.2015 klo 13:23

Hei, kiitos että jaat tunnelmiasi ja ajatuksiasi täällä. Ehkä olet jo toisenlaisessa vireessä kuin tuota kirjoittaessa.

Voisitko itse juuri nyt tehdä jotakin saadaksesi paremman olon?

Sillä vaikeata on muuttaa sitä mikä on jo tapahtunut, omia ja toisten virheitä ei millään saa tekemättömiksi.

Voisitko ehkä kiirehtiä tutkimukseen pääsyäsi? Jos esimerkiksi olet halukas menemään joltakulta mahdollisesti vapautuvalle peruutusajalle, oletko ilmoittanut tästä tutkivaan yksikköön?

Käyttäjä minäitse89 kirjoittanut 30.12.2015 klo 16:48

Hei antero1965!
Kävin ultra-ääni tutkimuksissa. Ei löytynyt mitään hälyyttävää, mutta rintakipu silti on vielä päällä. Huomenna on lääkärin aika Terkussa, tutkitaan onko sydänperäistä... Aika vaikeeta rentoutua tällä hetkellä, kun rinnassa tuntuu jatkuvaa painetta... Varmaan otetaan huomenna sydän-käyrä ja lääkäri kuuntelee sydäntä... Rauhoittavilla oon selvinnyt, nyt monta päivää... Kun vaan saisi vähän edes rennommaksi itseään, niin ei ahdistus olisi näin kova... Olen urheillut jonkin verran ja käynyt kaverien luona... Tuli vaan mieleen semmoinen, että kun oon noita rauhoittavia käyttänyt jo useamman vuoden, niin voisiko oireet johtua niistä? En ole mikään lääkäri, mutta jotenkin tuntuu, että kun olen käyttänyt jo lähemmäs 8 vuotta päivittäin niitä, niin ei olisi ihme jos niistä jonkinlaisia sivuoireita tulisi... Kiitos viestistä!

Käyttäjä arka kirjoittanut 02.01.2016 klo 17:31

Hei
Kirjoitin ullepaljon kuolemanpelon voittamisesta ja muista asioistamutta sensuroitiin. En kirjoitanyt enempääkun täälläei voi muttaajattelen sinua.