Aikuisen elämää

10 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä ahdistunella aloittanut aikaan 16.01.2016 klo 13:04 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla ei oo ikinä ollut mitään ahdistuksia , nyt on tän syksyn aikana alkanut tulemaan. Mä oon jäänyt jumiin nettiin ja luen sieltä uutisia mitä näissä pakolais asioissa tapahtuu. En saa siivottua en nukuttua en ulkoilutettua koiraani en ole laittanut ruokaa ehkä kerran viikossa tai kahdessa käyn suihkussa. Töissä vielä…

Käyttäjä It's_only_me aloittanut aikaan 15.01.2016 klo 23:45 kohteessa Aikuisen elämää

Olen jonkun äiti, jonkun tytär. Olen joku muu kuin minä. En riitä enää, ajatus karkaa. Tämä tunne on minulle uutta vaikka se tuntuukin kuin olisin vain minä potenssiin tuhat. Olin hieman outo, hajamielinen mutta sain mitä tahdoin. Kärsin mieluummin itse mutta pelkäsin muiden mielipiteitä. Huolehdin asioista mitä muut eivät noteeraa…

Käyttäjä Nooppium aloittanut aikaan 07.01.2016 klo 14:09 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 22vuotias naisenalku ja tuntuu etten pian kestä koko maailmaa. Liikaa vaihtoehtoja ja pelkään kuolemaa ja millään ei ole loppupeleissä väliä mitä teen. Olen koittanut opiskella, mikään ei vaan tunnu omalta. En ymmärrä omaa paikkaani täällä, mikään harrastus ei kiinnosta myöskään. Liikaa vaihtoehtoja ja silti mikään ei sytytä. Selaan vain…

Käyttäjä satoshi aloittanut aikaan 10.12.2015 klo 22:37 kohteessa Aikuisen elämää

Olen noin kolmekymppinen mies. Viime aikoina olen alkanut saada epämääräisiä ja lievältä tuntuvia ahdistuksia ja huimauksia, jolloin pelottaa että pyörryn tai oksennan. Ensimmäinen tällainen tuli, kun olin marraskuun loppupuolella linja-autossa menossa hammaslääkäriin, ja toinen kun olin tulossa pois sieltä (eri käyntikerta). Ajattelin sen ensin liittyvän niskajumiin, mutta sain niskasäryt pois…

Käyttäjä zimba2 aloittanut aikaan 03.05.2012 klo 12:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Minä olen löytänyt huumorista hyvän lyöntiaseen ”Martta” masennusta (tästä lähin vaan Martta) vastaan. Tiedän, silloin kun ei jaksa nousta sängystä ylös, on siinä huumori aika kaukana. Itse olen kehittänyt ajatuksia kuukausien kuluessa siihen että kun pääsen edes istumaan niin voin jo ilkkua Martalle, etpäs pystynytkään pitämään minua vaakatasossa. (hmm,…

Käyttäjä Annikki88 aloittanut aikaan 05.01.2016 klo 18:16 kohteessa Aikuisen elämää

Uskoisin, että täällä on paljon sellaisia, joita on aikanaan kiusattu koulussa tai ehkä kiusataan vieläkin. Tästä on varmaan joku keskustelukin, mutta en nyt ihan viimeaikaisista ainakaan löytänyt. Eniten kiinnostaa nimenomaan entisten kiusattujen ajatukset. Siis että millä tavalla se vaikuttaa teihin edelleen, vaikuttaako käyttäytymiseen, ahdistaako se edelleen? Itseäni kiusattiin jostain neljännestä…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 13.01.2016 klo 19:42 kohteessa Aikuisen elämää

Vaikka mulla on todettu vuonna 2007 alkanut skitsofrenia, niin elämäni oli ihan mallillaan viime syksynä. Kävin paljon ulkona ihmisten kanssa ja oli opiskelu paikka. Sitten kaikki muuttui marraskuun alussa, kun tavallaan mulle tuli aivan musta hetki, en voi käsittää miksi tein niin kuin tein, siihen ei ole yhtään järkevää syytä,…

Käyttäjä Tuubihuivi aloittanut aikaan 10.01.2016 klo 00:03 kohteessa Aikuisen elämää

Tunnen oman elämäni turhaksi ja itseni mitättömäksi, en ole saanut oikein mitään aikaan enkä vielä tähän ikään mennessä ole löytänyt paikkaani elämässä. Olen vain heittopussina ajautunut työpaikkoihin ja koulutuksiin, en ole ollut vielä töissä alalla jonka olisin kokenut omakseni vaan aivan toisella alalla jossa on koko pitkän työuran ajan vaivannut…

Käyttäjä psykoottinen aloittanut aikaan 26.12.2015 klo 18:44 kohteessa Aikuisen elämää

Olen sairastanut elämässäni neuroosin, kaksisuuntaisen mielialahäiriön, skitsofrenian, unettomuuden ja ahdistuksen. Herra on minua parantanut näistä kaikista ja tällä hetkellä kärsin lähinnä jäänneoireista skitsofreniaan liittyen. Olen saanut takaisin todellisuudentajuni ja erotan aika pitkälle mikä on oikeaa ja mikä psykoosia, silloin ne eivät pääse vaikuttamaan elämääni, eikä käytökseeni vaan pystyn hylkäämään ne.…

Käyttäjä aloittanut aikaan 11.01.2016 klo 10:21 kohteessa Aikuisen elämää

”Autistiset ihmiset kiinnittävät usein huomiota pieniin yksityiskohtiin kokonaiskuvan sijaan, joten kuvien yksityiskohtainen tarkkailu sujuu nuorilta luonnostaan. Monille ruutujen tarkka seuraaminen tuntikausien ajan voisi olla rasittavaa työtä, mutta nuorten mielestä se on rentouttavaa ja ikään kuin eräänlainen harrastus. ” http://www.verkkouutiset.fi/ulkomaat/autismi_sotilaat-45222 Toivottavasti tätä uutista ei mikään autistiliitto tyrmää vaan tämä on ilouutinen…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: