Aikuisen elämää

2 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 29.10.2016 klo 10:42 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin täällä kysellä, että onko monilla ollut otsikon asioita päivittäin? Musta tuntuu välillä että sisällä on niin paljon vihaa ja ahdistusta, että tekisi suurin piirtein joka toinen päivä laittaa kämppä uuteen uskoon. Eilen illallakin kun olin nukkumaan menossa, niin piti vaan kiroilla viha pois. En tiedä minkä takia nyt yhtäkkiä…

Käyttäjä topcat aloittanut aikaan 03.11.2016 klo 19:39 kohteessa Aikuisen elämää

Onko sinun oireitasi tai tarvetta esim. kipulääkitykseen arvioitu psykiatrisen historiasi perusteella? Onko sinulle sanottu, että olet alkoholi/huume/lääkeriippuvainen, koska olet esim. masennuksen syöverissä itselääkinnyt tai epävakaan impulsiivisuuden iskiessä käyttänyt kannabista? Minulla on ollut alaselkäkipua yli vuoden ajan, vakavana noin kaksi kuukautta. Ensimmäisellä lääkärikäynnillä lääkärini (hyvin asiallisesti) kysyi päihteidenkäytöstäni ennen Panacodin määräämistä.…

Käyttäjä Kata_K (Työntekijä) (MIELI Kriisikeskus Helsinki) aloittanut aikaan 18.10.2016 klo 09:30 kohteessa Aikuisen elämää

Mitä minun pitää tietää, kun erosta tulee totta? Mitä asioita minulle tulee eteen eron jälkeen? Miten eroon liittyvistä asioista voidaan päästä eteenpäin mahdollisimman vähin vaurioin? Tieto ei lisää tuskaa erotilanteessa. Eron yleisimmistä käytännön asioista monella miehellä ei usein ole selvää käsitystä. Asioihin on mahdollista saada selkoa tulemalla mukaan Tukinetissä ajalla…

Käyttäjä hiljaisuuttavaan aloittanut aikaan 31.10.2016 klo 19:25 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen melkein 30v mies. Olen heti synnyttyäni adoptoitu perheeseen jossa toinen vanhemmistani on pienestäpitäen huutanut ja arvostellut aina kun en ole heti oppinut jotain tai jokin ei ole mennyt toivotulla tavalla. Vanhemmat myös olleet tosi paljon töissä, tulleet kotiin aina vasta illalla. Olin nuorena aika vilkas ja impulsiivinen sekä…

Käyttäjä Catherin aloittanut aikaan 11.10.2016 klo 17:41 kohteessa Aikuisen elämää

Moi kaikki! Olen kokenut lapsuudessani perheväkivaltaa,alkoholismia,syrjintää,narsismiäidin ja mitä kaikkea oheistuotteita.Tänä päivänä pärjään ihan hyvin.Paremminkin voisi olla,mutta luulen että perfektionismi on yksi asia,josta minun kanattaisi luopua.

Käyttäjä poica2 aloittanut aikaan 19.04.2015 klo 16:30 kohteessa Aikuisen elämää

Hei! Olen pian talonrakentajaksi valmistuva nuorimies ja ongelmani on ollut syksystä asti varjostanut masennus. Kaikki sai alkunsa jatkuvasta turhautumisesta siihen, kun tunsin, että omassa elämässäni ei ollut mitään sisältöä: ei paljoa kavereita, ei tyttöystävää, jatkuvasti olin vapaa-ajan kotona ja viimeisenä kaikkien uusien asioiden kokeilemisen pelko. Toisin sanoen sama kaava toistui…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 17.07.2016 klo 19:35 kohteessa Aikuisen elämää

Mietin vaan sitä kun pyörin itsesäälissä jatkuvasti… Eihän se ole kenellekkään kivaa… Mieluiten olisin positiivinen, mutta minkäs teet… Aina nää mun kirjotukset tänne on niin itsesäälissä rypemistä tai valittamista… Auttaako se jatkuva valittaminen oikeasti? Kun tuntuu että olen viimeiset puoli vuotta vaan valittanut… Jos muilla on ollut vastaavaa niin miten…

Käyttäjä mieli-kieli aloittanut aikaan 28.10.2016 klo 17:53 kohteessa Aikuisen elämää

Mistähän sitä aloittaisi. Ehkä sitten siitä, että kirjoitan tänne koska tarvitsen jotain apua tilanteeseeni. Tulee ainakin kirjoitettua joitain asioita sanoiksi, mikä ehkä vähän helpottaa. Olen viisilapsisen perheen isä. Lapset ovat alle kymmenenvuotiaita kaikki. Itse olen täysin sosiaalisesti eristäytynyt ja tällä hetkellä pyrin opiskelemaan – nyt siis työtön. Vaimoni on hyvin…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 03.10.2016 klo 18:39 kohteessa Aikuisen elämää

Onko monilla täällä ollut? Itse taistelen välillä sitä vastaan. Se on pelottavaa. Aivan kuin aivoissa olisi sellainen kytkin, että kun se napsahtaa päälle niin ne harhat alkavat… Mulla on lääkitys, mutta lääkäri jostain syystä päätti vähentää sitä. Mulla on taas sellainen jakso, että alkaa harha näkyjä välillä tuleen seinille. Samaan…

Käyttäjä annika70 aloittanut aikaan 14.10.2016 klo 12:44 kohteessa Aikuisen elämää

Elämässäni tapahtuu jatkuvasti kamalia asioita. Ja pakostakin miettii miksi mulle koko ajan. Tällä viikolla sain kuulla että ex mieheni ja pienen poikani isä on tehnyt itsemurhan ihan järkyttävällä tavalla. Viime vuonna kuoli äiti yllättäen joka oli minun tukipilarini ja 2013 kuoli veli yllättäen. Ja nyt sitten tämä. Tuntuu et pää…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: