Aikuisen elämää

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 16.12.2016 klo 10:29 kohteessa Aikuisen elämää

Kirjoitan täältä rannalla missä syötän päivittäin sorsia ja paria joutsenta. Joku mies tuli autolla huutelee ettei niitä saa syötellä leivillä. Meni sitten keskareiksi, haukkumiseksi ja melkein tappeluksi.lähti sitten pois vaikka melkein rupesi tappelemään. Tässä täytyy ruveta pitämään jotain kättäpidempää aina mukana. Ei saa enää edes lintuja ruokkia rauhassa. Pakoon en…

Käyttäjä Jardin Prive aloittanut aikaan 16.12.2016 klo 07:42 kohteessa Aikuisen elämää

Ajattelin nostaa keskusteluun joululaulut. Mitä mieltä olet niistä, mikä on lempi- tai kauhulaulusi? Mitä ajatuksia laulut herättää? Pidätkö joululauluista? Aloitan itse, kun kaksi joululaulua on vaivannut tänä vuonna. Toinen on Varpunen jouluaamuna. Mietin sitä, että onko taivaassa niiin ikävää ja köyhää, että pikkuveljen pitää lähteä lentelemään siskon luo siementä hakemaan.…

Käyttäjä rmr89 aloittanut aikaan 18.12.2016 klo 19:44 kohteessa Aikuisen elämää

Te muut ahdistuneisuudesta kärsivät, mitä lääkitystä käytätte ja koetteko että se auttaa? Itselläni käytössä Venlafaxin 75mg, mutta en koe sen juurikaan auttavan. Olenkin tuumiskellut ehkä juttelevani lääkärin kanssa lääkkeen vaihdosta. Lääkäriaikaa joudun kuitenkin varmaan ensin jonottamaan kuukauden tai pari, joten ajattelin sillä välin kysellä teidän kokemuksianne ahdistuksen lääkitsemisestä 🙂

Käyttäjä Adelma aloittanut aikaan 19.11.2016 klo 15:37 kohteessa Aikuisen elämää

Seurustelin lähes vuoden miehen kanssa johon olin todella ihastunut, varmaan rakastunutkin jossain vaiheessa. Pari suhdetta oli ollut ennen häntäkin, mutta tämä oli sellainen johon hullaannuin ihan täysin ja maalailin kuvia yhteisestä tulevaisuudesta jne. Välillä mieskin puhui asioista joita tulevaisuudessa yhdessä tehtäisiin, jopa yhteenmuutosta joskus puhui. Vietimme paljon aikaa yhdessä luonani.…

Käyttäjä katerina aloittanut aikaan 16.12.2016 klo 09:27 kohteessa Aikuisen elämää

Hei. Tavoitanko tätä kautta ketään, jolla olisi kokemuksia hoidotta jäämisestä? Omaa sairauttani hoidettiin kolme vuotta lähinnä mitätöimällä, ja väheksymällä oireita. Tämän vuoden toukokuussa sairaus oli jo johtanut syöpään, iso kirurginen toimenpide on tehty. vointi on korjaantunut jo paljon. Jäljelle on jäänyt katkeruus siitä, että minua ei kuultu. Olen keskustellut sekä…

Käyttäjä maanvaiva1 aloittanut aikaan 11.12.2016 klo 14:11 kohteessa Aikuisen elämää

Olen 22v nainen, olen asunut omillani 18v asti. Kasvoin neljän parhaan ystävän kanssa jotka olen tuntenut 10-15 vuotta. 17 vuotiaina aloimme juomaan alkoholia ja juhlimaan, heti alusta alkoi tulla selväksi ettei se oikeen minulle sovi. Sekoilin ja halusin haastaa riitaa humalassa, mutta kaikki tuollaiset annettiin anteeksi nopeaa. Olen aina tuntenut…

Käyttäjä myron aloittanut aikaan 29.07.2016 klo 17:32 kohteessa Aikuisen elämää

Ketjun tarkoitus olisi kirjoitella tänne omaan parantumiseen (toivottavasti) liittyviä asioita ja ajatuksia. Sanoin polilla sairaanhoitajalle että minulla ei ole masennusta. Kuitenkin kärsin tällä hetkellä kroonisesta vakavasta masennuksesta. Pahaan oloon on niin tottunut tässä 12 vuoden aikana että alkanut pitää sitä normaalina tilana. En muista enää minkälaista oli olla terve. Aloitettiin…

Käyttäjä pipsa66 aloittanut aikaan 08.10.2016 klo 21:49 kohteessa Aikuisen elämää

Taustaa elin 20 v narsistisen ex mieheni kanssa.. Jolla todella palajastui ajan myötä niitä piirteitä mitkä eivät ole normaalia… Oli alistamista kyykyttämistä lyttäämistä kontrollinia ei kehuja koskaan .. Mutta erosin ja oo nauttinut elämästäni jonkin aikaa oo saanut olla vapaa oma itseni elämän ilo kasvanut.. Mutta nyt tähän tänään olisi…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 07.12.2016 klo 03:48 kohteessa Aikuisen elämää

Keksin nyt tuollaisen ajatuksen aloituksesta kun unettomana täällä yöllä kirjoitan. Vaikuttaako musiikki mielialaasi ja se mitä musiikkia kuuntelet? Tuli mieleen kun itselläni ainakin vaikuttaa aika paljon. Rock antaa aina hyvän voimakkaan olon, klassikot kuten mötörhead ja uudempi vuosikerta. Jos olen vihainen niin yksi on yli muiden ja on ollut vuosikausia,…

Uni

5
Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 01.12.2016 klo 13:54 kohteessa Aikuisen elämää

Olen joen rannalla missä on rakennus ja joki menee sen keskeltä eli rakennusta on joen molemmilla puolilla ja päällä. Rakennus on puoliväliin jokea valkoinen ja toinen puoli on musta. Joki laskee vähän matkan päästä isompaan jokeen, muuten jokapuolella on tiheää vihreää metsää. Menen rakennuksen sisään ja siellä on käytävä jonka…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: