Mie en oikeen tiiä mitä tehdä?

Mie en oikeen tiiä mitä tehdä?

Käyttäjä ville81 aloittanut aikaan 18.01.2017 klo 02:00 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä ville81 kirjoittanut 18.01.2017 klo 02:00

Siis tilanne on hieman mutkikkainen. Oon siis ihastunut yhteen naiseen joka on minuu huomattavasti nuorempi. Asia oli alkuun helpompi, koska luulin et tunne oli molemmin puoleinen. Voihan se olla edelliinkin, mut nyt toista osapuolta on alkanut epäilyttää tää ikäero. No tää nyt viel menettelis ja ei aiheuta normaalisti mitään sen enempää, mutta.. nyt kun tähän lisätään vaikeentunut masennustila, pelkotiloja et eräs henkilö tulee asuntooni sisään millon vaan ja vakavahkot uniongelmat (jotka johtuu pääsääntöisesti edellä mainitusta asiasta). Vetämättömyys ja ilmeisesti myös muutamalla ystävällä alkaa olla huoli miten mä pärjään, joka ei kyl paranna oloa mihinkää. Tää on johtanu sit itsetuho ajatuksiin ja itsensä vahigoitamiseen. Oon toki miettinyt et osasto vois olla just nyt se juttu mut mulla on tollanne karvaturri ja sitä ny voi vaa jättää kelletahasa. No toi karvaturrin kyl oon saanu ennenkin hoitoon jos niin oon tarvinnu mut nythän sit tulee se asia.. varmasti on joku muu joka tarvii sen mun paikan enemmän kun mie tarviin! ennen muut ja sit mie.. tää teksti vaikuttaa varmasti tosi sekavalta mut oompahan saanu tän johonkii nyt laitettua. Se et auttaako tää ni sitähän ei voi tietää.

Tässä joka yö mietin et mitä ihmettä mie tääl oikeen teen?

😭

Käyttäjä Iolana kirjoittanut 18.01.2017 klo 09:57

Hei,
itsellä on vähän vastaavanlainen tilanne.
Pitäisi kuunnella tällä hetkellä omaa neuvoa, mutta paras minkä voit itsellesi nyt tehdä, on laittaa rakas karvaturri hoitoon ja mennä itse suojaan ovien taakse, missä sinusta pidetään huolta, kunnes olet päässyt yli pahimman.
Itse onneksi olen nyt töissä, mutta mietin koko ajan millä verukkeella pääsisin kotia ja se pelottaa mitä siellä tekisin.

Joten, laita rakas karvaturri hoitoon, mene itse suojaan ja hoida itsesi kuntoon, jos toinen todella välittää sinusta, hän kyllä ymmärtää tilanteen.
Meitä ei ole tarkoitettu olemaan yksin, vaikka uusin osa ihmisistä joutuu pakon sanelemana olemaan, tai jonkin muun syyn takia olemaan yksin.

Pärjäile, muuta en nyt tähän pysty kirjoittamaan.