Ihminen on julmin peto

Ihminen on julmin peto

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 06.01.2017 klo 14:57 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Tunnusx kirjoittanut 06.01.2017 klo 14:57

Olen aikaisemminkin kertonut miten olen käynyt ruokkimassa paria Joutsenta ja sorsia. Tänään menin sinne taas ja toista Joutsenta oli ammuttu jollain jousiaseella. Sorsat olivat pelästyneet ja hävinneet jonnekin. Ilmeisesti yöllä tapahtunut.

Tuossa kuvia Joutsenesta http://aijaa.com/NrJIpS

Miten joku voi tehdä tuollaista viattomalle eläimelle? Joku kiusaaja varmasti jolle kuuluisi tehdä sama. Mitään eläintä en voisi vahingoittaa mutta kuka tekee noin ei ole ihminen eikä edes eläin. Edes tälläinen hullu kuin minä ei voisi ikinä tehdä samaa.

Käyttäjä Rina kirjoittanut 17.01.2017 klo 19:07

Tunnusx, minäkin seurasin kyseisen haavoitetun joutsenen tarinaa, ja tuntui pahalta sekä käsittämättömältä, että joku voi vahingoittaa viatonta luontokappaletta, joka muutenkin joutuu taistelemaan selvitäkseen talven yli. Viimeisten tietojen mukaan hoidossa ollut lintu on nyt palautettu takaisin puolisonsa luo ja ovat turvassa toisella järvellä 🙂. Iloitaan siitä 🙂 ja ruokitaan lintuja! Mulla on pihassa ruokintapaikka ja sen myötä lintuvieraita ihailtavaksi ja seurattavaksi. Kesällä ne palkitsevat pesimällä niille varatuissa pöntöissä 🙂. On kiva herätä kevät- ja kesäaamuisin sirkutukseen ja kyllähän linnut syövät paljon hyttysiä, mikä sopii oikein hyvin, koska olen melko allerginen hyttysen pistoille.