Aikuisen elämää

20 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4597
Käyttäjä Levoton77 aloittanut aikaan 21.09.2016 klo 11:36 kohteessa Aikuisen elämää

Mulle on kehittynyt ajan saatossa kunnon ahdistus. Kohdistuu lähinnä uuteen työpaikkaani. Kirjoitin jo aiemmin, että pelkään ajaa moottoritiellä ja viime perjantaina jouduin tilanteeseen, jossa olin joutua ajamaan. onneksi ihana työkaveri tuli ja pelasti ja koska saan tukea työkavereilta tässä asiassa, muistan aina heitä vastavuoroisesti esim. venytän työvuoroa yms….Aloitan pian rohkeasti…

Käyttäjä MädelOhneNamen aloittanut aikaan 05.01.2017 klo 01:18 kohteessa Aikuisen elämää

olen 31v työtön nainen. En tiedä mistä aloittaa mutta mulla on taustalla ollut masennusta ja ahdistusta enemmän ja vähemmän tässä viimeisen 15 vuoden aikana. Kaikenlaista tässä elämässä on tapahtunut: Koulukiusaamista, seurannut lapsesta asti vanhempien alkoholin suurkäyttöä…ja tulisi pitkä viesti jos koko elämän stooria muuta nyt viime aikasiin tapahtumiin. Tuntuu että…

Käyttäjä Esmeralda82 aloittanut aikaan 10.01.2017 klo 15:24 kohteessa Aikuisen elämää

Moikka. Mä nyt avaudun sellaisesta ongelmasta kuin yksinäisyys parisuhteessa. Onko tää kelle tuttua? Olen pitkässä avioliitossa, ja tunnen itseni yksinäiseksi. Mieheni juttelee vain lapsen ja hänen vanhepiensa ja muiden sukulaisten kanssa illat. Minä jään paitsioon. Aika erikoinen yhtälö. Parisuhteessahan asioita tehdään yhdessä eikä erikseen, vai ootteks samaa mieltä? 😮 Neuvoja…

Käyttäjä Tiikeri75 aloittanut aikaan 20.04.2014 klo 01:44 kohteessa Aikuisen elämää

Syrjäytynyt 29-vuotias pikkuveljeni teki itsemurhan 18.4.2014. Hänellä oli huumeongelmia, alkoholiongelmia, masennusta, ahdistusta ja rahavaikeuksia. Hänen elämänsä oli tuskaa ja kärsimystä, mutta hän ei suostunut ottamaan apua vastaan. Äitimme löysi hänet kuolleena asunnostaan nyt pitkänä perjantaina. En oikein pysty käsittämään, että häntä ei enää ole. Pikkuveljeni ei halunnut juurikaan olla tekemisissä…

Käyttäjä xen aloittanut aikaan 04.08.2016 klo 06:35 kohteessa Aikuisen elämää

Mikähän on vikana kun aina vaan ahdistaa. Olen aika nuori kaveri mutta muutaman vuoden sisään sain diagnoosit vaikea-asteinen masennus, tunne-elämältään epävakaa persoonallisuushäiriö, alkoholiriippuvuus ja kannabisriippuvuus. Kaiken maailman keskustelut, osastot ja päiväosastot, sähköhoidot, noin miljoona eri lääkekokeilua, lääkäriltä, hoitajalta ja hoitopaikoista toiseen pallottelua, päihdekuntoutusta. Päämäärätöntä sekoilua, päihteitä, ihmissuhteista toiseen hyppimistä, mistään…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 05.01.2017 klo 14:07 kohteessa Aikuisen elämää

Tuntuu että kaikki asiat jännittää ja koko elämä on silkkaa taistelua. Sitten välillä tulee sellaisia kauhu kuvia, että esim. kohta kuolen tai jotain muuta hirveetä tapahtuu. Eikä toi uutisten seuraaminen ainakaan yhtään helpota oloa. Pelkään välillä toisia ihmisiä koska ajattelen että he kohtelevat minua huonosti ja loukkaa. Sen takia välillä…

Käyttäjä ville81 aloittanut aikaan 18.01.2017 klo 02:00 kohteessa Aikuisen elämää

Siis tilanne on hieman mutkikkainen. Oon siis ihastunut yhteen naiseen joka on minuu huomattavasti nuorempi. Asia oli alkuun helpompi, koska luulin et tunne oli molemmin puoleinen. Voihan se olla edelliinkin, mut nyt toista osapuolta on alkanut epäilyttää tää ikäero. No tää nyt viel menettelis ja ei aiheuta normaalisti mitään sen…

Käyttäjä BirdBell aloittanut aikaan 06.01.2017 klo 15:53 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mistä aloittaisin… mutta otsikko kertoo hieman tilanteesta. Nimittäin kämppis elämää. Joku nyt saattaa tunnistaa minut tästä tilanteesta mutta ihan sama… Asun solussa ja kämppikset tunkevat lappuja pitkin keittiötä. Päivittäin on lappu nimelläni varustettuna. Usein sisältävät siivouksesta. Tai sitten kuinka tyhmä olen muuten ihmisenä. Osa viesteistä on ystävällisiä. Mutta…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 06.01.2017 klo 14:57 kohteessa Aikuisen elämää

Olen aikaisemminkin kertonut miten olen käynyt ruokkimassa paria Joutsenta ja sorsia. Tänään menin sinne taas ja toista Joutsenta oli ammuttu jollain jousiaseella. Sorsat olivat pelästyneet ja hävinneet jonnekin. Ilmeisesti yöllä tapahtunut. Tuossa kuvia Joutsenesta http://aijaa.com/NrJIpS Miten joku voi tehdä tuollaista viattomalle eläimelle? Joku kiusaaja varmasti jolle kuuluisi tehdä sama. Mitään…

Käyttäjä Arska80 aloittanut aikaan 02.01.2017 klo 22:36 kohteessa Aikuisen elämää

Mä en oikein tiedä mitä mä tähän kirjoittaisin. Tuntuu vaan, että pakko yrittää edes kirjoittamalla puhua tätä pahaa oloa pois. Pahoittelen, jos tämä kuulostaa pitkäveteiseltä tai vaikeaselkoiselta. Mua ahdistaa ihan h*elvetisti, ja tunnen olevani ihan yksin tän mun olotilan kanssa. Mä tiedän, että näin ei voi jatkaa ja mä tartten…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: