Aikuisen elämää

11 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4611
Käyttäjä Ariana93 aloittanut aikaan 07.08.2016 klo 18:19 kohteessa Aikuisen elämää

En oikeastaan tiedä, mitä teen täällä… Ylivoimainen fiilis tällä hetkellä. On tosi paha olla, enkä usko, että kukaan tajuaa sitä. Ei mulla kuuluis mennä huonosti, kun kaikki on päällisin puolin vallan mainiosti. Mä olen iloinen nuori nainen, sen kaikki näkevät ulospäin. Sain keskenmenon kolme vuotta sitten keväällä, enkä osaa päästää…

Käyttäjä aloittanut aikaan 07.01.2017 klo 16:46 kohteessa Aikuisen elämää

Miten te muut pärjäätte masennuksen kanssa, jos elämässä tapahtuu jokin muutos? Mulla on ollut keskivaikea/vaikea masennus, ja luulin jo, että se alkaa hellittää ja parantua, mutta ei. Mulle tuli elämänmuutos, jonka pitäisi olla positiivinen. Otin siis lemmikin. Nyt mun vointi romahti, mä vaan itken ja makaan sängyssä. En mä kuvitellut…

Käyttäjä Pelästynyt aloittanut aikaan 06.02.2017 klo 14:04 kohteessa Aikuisen elämää

Tarvitsisin apua, siihen miten saisin pakkoajatukset kuriin? Olen alottamassa uudessa työssä, pelkään että pakkoajatukset saavat minut väsymään ja työkyvyttömäksi. Olen kärsinyt näistä jo pitkään, ei ole lääkitystä niihin enkä välttämättä haluaisikaan rueta käyttmämään lääkkeitä. Minulla on käytössä tarvittaissa Propal nimistä lääkettä jännitykseen sosiaalisissa tilanteissa. Tämä on uusi juttu, yritän etsiä…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 22.01.2017 klo 16:35 kohteessa Aikuisen elämää

Ei sinänsä kuulu mielenterveyteen mutta samalla kuuluu. Asuntoyhtiössä missä asun niin alakerran ilmoitustaululle tuli lappu että tulee jokin julkisivuremontti. Minulle ei ole ilmoitettu mitään kun en käy niissä taloyhtiön kokouksissa. En vain pysty menemään sinne kun muutenkin tuntuu miten täällä kytätään jokaista menemistäni. Moikkailen toki kaikille mutta muiden ilmeistä näkee…

Käyttäjä Tunnusx aloittanut aikaan 04.02.2017 klo 07:09 kohteessa Aikuisen elämää

Älysin että tultuani tänne kirjoittamaan ja ennen kaikkea lukemaan on se auttanut minua hyvin paljon. Omat ongelmat tuntuu pienemmiltä kun lukee muiden ongelmistä jotka on monesti isoja ja silti vain jaksatte mennä eteenpäin. Kiitos.

Käyttäjä Peter- aloittanut aikaan 31.05.2013 klo 14:32 kohteessa Aikuisen elämää

Mulla tuolla yks viesti missä kerron vähän tilanteestani. Raskasta päivästä päivään. Nyt on tullu tämä olo että tuntuu että ei tunne itseensä. Vois nukkua kokoajan, hirveesti väsyttää jatkuvasti. Vaikka kuinka koittaa käydä kävelyllä pyöräilemässä niin en kyllä saa sitä hyvän olon tunnetta. Sit pahin tämä käden jalkojen ihme tunne ,tosi…

Käyttäjä G'Kar aloittanut aikaan 31.01.2017 klo 11:30 kohteessa Aikuisen elämää

Äitini, joka käyttää pyörätuolia, eikä sen takia enää pärjää hissittömässä kerrostalossa, on ollut jo jonkin aikaa laitoshoidossa. Isäni on yksin. Kotihoito käy häntä kaksi kertaa päivässä katsomassa. Ongelma on se että isä soittaa minulle monta kertaa päivässä, milloin minkäkin huolen takia. Tuntuu, että hänen ahdistuksesta tarttuu minuunkin. Tosin minulla on…

Käyttäjä cantfindme aloittanut aikaan 25.01.2017 klo 12:58 kohteessa Aikuisen elämää

Tämä on erotarina Venlasta. Erosimme jo kohta 2 kk sitten, mutta nyt vasta pystyn kirjoittamaan. Kahden kuukauden ajan fyysinen pahoinvointi on estänyt ihan yksinkertaisesti esim. katsomaan näyttöä tai käyttämään koneen näppäimistöä. Olo on ajoittain vieläkin huono, syöminen ei suju, maha on sekaisin, palelen kuin horkassa. Tiedän, että mulla on kohtalontovereita…

Käyttäjä hellu65 aloittanut aikaan 01.02.2017 klo 06:35 kohteessa Aikuisen elämää

Huomenta kaikille! En tiedä enää mitä tehdä,olen niin loppu näiden asioiden kanssa.Olen siis työtön ja asiat tuntuu menevän ihan solmuun.Kesällä 2016 asunnossani oli kosteusongelmia ja remontti oli.Ja minulla on 17 vuotias tytär,nyt kylläkin jo 18 vuotta.Ja meillä on exäni kanssa yhteishuoltajuus.Kesällä 2016 tyttöni ei siis ollut joka toinen viikko mun…

Käyttäjä Miksienosaaelää aloittanut aikaan 26.01.2017 klo 01:48 kohteessa Aikuisen elämää

Hei Tiedän, että täällä on keskusteltu asiasta, mutta en löydä yhtään ketjua koka ei olisi ikivanha. Itsellä on sellainen oudohko tilanne, että elämäni on vuosia ollut kuin ko häiriön oppikirjasta – mutta tänään psykiatri ilmoitti, että ’tällä näytöllä ei voida diagnoosia kaksisuuntaisesta tehdä’. Asia jäi tavallaan auki. Odottavat kai, että…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: