Vaikea vaikea tilanne :(

Vaikea vaikea tilanne :(

Käyttäjä S0ulj4h aloittanut aikaan 09.02.2017 klo 22:42 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä S0ulj4h kirjoittanut 09.02.2017 klo 22:42

Kaikessa lyhykäisyydessään,
Tässä tilanteeni:

Olen 29-vuotias mies(kesäkuussa 30), kahden lapsen isä, ja avopuoliso.

Noniin, en oikeasti tiedä, mistä edes aloittaa, tai mistä kirjoittaa. Ongelmia on niin paljon, että menen niiden kanssa aivan sekaisin…

Mutta,
Kaikki alkoi oikeastaan siitä, kun esikoinen syntyi. Elokuu 2013.
Koin, että vapaa-aikani riistettiin minulta tämän jälkeen. Ei enää ollut aikaa nähdä kavereita / tuttuja / edes sukulaisia.

Olen ammatiltani Taksinkuljettaja, ollut tänä vuonna jo 10-vuotta.
Työni vie paljon aikaa, todella paljon aikaa (keskimäärin 300h/kk)

Koska työni takia olen miltei joka kuussa kolme neljästä viikonlopusta työssä kiinni, + toki kaikki arkipäivät, niin on sanomattakin selvää, että vapaa-aikani on rajallista. Ja tätä rajallista aikaa pitäisi sitten jakaa taas perheen, – oman ajan, – sekä kavereiden kesken.

Puolisoni ei tunnu millään ymmärtävän, että mä oikeasti tarvitsen kavereiden kanssa oloa, ja ajan viettoa, siitäkin huolimatta, vaikka olen töissä paljon.

No kavereiden kanssa menee aina rahaa, kun harrastuksena on autopiirit ja klubeilla käynti.

Tämän takia paljon töitä, jotta saisi kustannettua perheen ruoat, laskut ja ne omat kuukausittaiset lainanlyhennykset.
Sen päälle pitäisi sitten jäädä vielä kuukaudeksi omaa rahaa, koska minä en halua tuntea olevani ’köyhä’ tai etten pystyisi ostamaan sitä, mitä milloin satunkin haluamaan.

Tämä taas juontaa juurensa köyhään avioeroperheeseen, kun jäimme isälle nuoremman veljeni kanssa, kun äiti Läks uuden miehen matkaan.
Rahaa ei ollut mihinkään.
Olimme todella köyhiä.

Joskus 2011 kun muutin omaan kämppään, päätin, että minä en köyhää päivää näe (Yea right…)

No, nyt olen samassa tilassa kuin isäni silloin -92,