Aikuisen elämää

11 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan aikuisen arkea koskettavista kysymyksistä mm. työelämän paineista, yksinäisyydestä, syrjäytymisen uhasta ja taloudellisista ongelmista.

Sopii Aikuiset, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Aikuisen elämää

Aikuisen elämää aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 4596
Käyttäjä Cardi aloittanut aikaan 19.08.2017 klo 03:20 kohteessa Aikuisen elämää

Tervehdys ja kiitos kaikille lukijoille/vastaajille! Lyhyesti: Toivoisin kokemuksianne ja näkemyksiänne psykiatrisista vuodeosastoista, erityisesti siitä minkälaista elämää siellä vietitte. Viimeisin oma pelkkä päiväosastohoito romautti kuntoni täysin ja johti itsemurhan yritykseen ja nyt pohdin kuitenkin tässä vuodeosastoa viimeisenä vaihtoehtona. Pidemmin: Olen parikymppinen nainen ja lähes koko elämäni kärsinyt vakavasta masennuksesta sekä nyt…

Käyttäjä turhake9 aloittanut aikaan 25.08.2017 klo 20:58 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä kuka oon nykyään. Oon aina ollut ns kiltti ja kunnollinen, mutta tuntuu että oon pilannu itteni kaikilla idioottiteoilla. Hävettää ja ahdistaa kaikki ja en voi olla kellekkää rehellinen kun tiiän et itsekkin tuomitsen itteni. Mulla on paljon ystäviä ja periaatteessa kai kaikki hyvin ulkoisesti. Tuntuu kuitenkin että mulla…

Käyttäjä minäitse89 aloittanut aikaan 28.08.2017 klo 15:41 kohteessa Aikuisen elämää

Näin se vaan on. Turha kuvitella mitään muuta…

Käyttäjä Maria99 aloittanut aikaan 27.08.2017 klo 20:13 kohteessa Aikuisen elämää

En tiedä mitä tehdä…. mieheni epäilee minua kokoajan. Mieheni työskentelee toisella paikkakunnalla, on vkonloput kotona, arkipäivät muualla. Minä hoidan kodin, lapset, teen 3-vuorotyötä, passaan häntä vkonloput olin vapaalla tai sitten töissä niin töiden jälkeen. Pitkään mieheni epäili( epäilee vieläkin mutta vähemmän) että petän häntä nyt uusimpana että juon salaa. Minä…

Käyttäjä sonnja aloittanut aikaan 03.05.2017 klo 21:33 kohteessa Aikuisen elämää

Toivoisin keskustelua / pohdintaa siitä, miten olette kokeneet ystävyytenne masentuneen tai muuta mielenterveyshäiriötä sairastavan henkilön kanssa. Kuinka olette itse jaksaneet arjessa ettekä ns. vajoa mukana alas? Mistä saatte itsellenne voimavaroja? Itselläni on tällä hetkellä vakavasti masentunut (sairastaa myös kaksisuuntaista ja hänellä on adhd) kaveri, joka on uhkaillut ja pari kertaa…

Käyttäjä haidi84 aloittanut aikaan 23.08.2017 klo 08:38 kohteessa Aikuisen elämää

Minulla mennyt jo pari vuotta zypadhera injektii. Annosta vaihdeltu välillä isommaksi ja välillä pienemmäksi. Olen väsynyt pää on sumussa. Suuta kuivaa. En jaksaisi enää käyttää lääkkeitä. Diagnoosiakin on pohdittu vaan huonompaan suuntaan vaikka sairastuin alunperin sisäilmaongelmista ja oireita pidettiin psykoottisena. En ole pystynyt jättämäään lääkitystä omin päin pois pelkään että…

Käyttäjä aloittanut aikaan 24.08.2017 klo 05:51 kohteessa Aikuisen elämää

Kohtalokas kuin meidän jokaisen elämä… https://m.youtube.com/watch?v=_hyAOYMUVDs

Käyttäjä Minsku73 aloittanut aikaan 20.08.2017 klo 13:33 kohteessa Aikuisen elämää

Olen käynyt yhden nimeltä mainitsemattoman mielenterveyspalveluita tarjoavan yksityisen lääkäriaseman kahdessa eri toimipisteessä ja kahdella eri psykiatrilla. Rahaa paloi 400€ ja mitään muuta apua en saanut kuin lääkereseptin, jonka olisin saanut ilmaiseksi myös kunnalliselta yleislääkäriltä. Olin todella pettynyt. Eikö näitä lääkäriasema valvota mitenkään?? Voiko näistä tehdä valituksen ja minne taholle?

Käyttäjä smaragda aloittanut aikaan 07.08.2017 klo 22:55 kohteessa Aikuisen elämää

Olen suhteellisen uusi tällä palstalla, mutta tässä muiden kirjoituksia lueskeltuani on tullut nopeasti sellainen olo, että monella on jotain ongelmaa, aivan kuten minulla, ja tavallaan jokainen kieriskelee tietynasteisessa itsesäälissä. Aivan kuten minäkin. Ongelman kuvaaminen on minusta tärkeää, mutta se on vähän niin kuin ensimmäinen askel. Seuraavaksi pitäisi tehdä asialle jotain,…

Käyttäjä Fenix_ aloittanut aikaan 16.08.2017 klo 15:30 kohteessa Aikuisen elämää

En oikeen tiedä mistä aloittaa. Tiedättekö sen tunteen kun sulla ei oo mitään? Liikaa vapaa-aikaa miettiä koska töitä on rajoitetusti enkä voi vaihtaa työpaikkaa erinäisten syiden vuoksi, ystävät ovat töissä tai muuten vain epäsosiaalisia viikolla, mies on reissutöissä, mulla ei ole ajokorttia eikä autoa että pääsisin mihinkään, asun pienellä paikkakunnalla…

Aikuisen elämää moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Aikuisen elämää moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: