Ahdistava kumppanin exä

Ahdistava kumppanin exä

Käyttäjä Hepsunen aloittanut aikaan 03.10.2017 klo 07:08 kohteessa Aikuisen elämää
Käyttäjä Hepsunen kirjoittanut 03.10.2017 klo 07:08

Pakko johonkin purkautua, joten mietin olisko tämä paikka hyvä!

Lyhyesti:

Olen avoliitossa, miehellä edellisestä suhteestä pari lasta + minulla & miehellä yhteinen lapsi. Rakastan miestäni yli kaiken & miehen lasten kassa tulen toimeen loistavasti.

Ongelma, mikä on jo pitkään ollut todella iso ja ärsyttävä asia pääni sisällä, on miehen exä. Hän ärsyttää minua suunnattoman paljon, se on katastrofi kun mies joutuu välillä hakemaan lapset hänen kotoaan eikä päiväkodista. Sitä en halua, että lapset ovat meillä niissä vaatteissa missä ovat exän luona, katson tarkkaan mitä mieheni & exä viestittelee (mies itse näyttää minulle ne viestit).

Minulla on sellainen tunne, että exä haluaa miehen takaisin. Tämä exä & mieheni ovat facebookissa kavereita, miehen mukaan vain lasten vuoksi että voivat siellä keskustella heihin liittyvistä asioista. Silti minua ärsyttää, kun exä lisäilee sinne päivityksiä tiuhaankin ja profiilikuvat vaihtuu hyvin useasti, niin mies toki näkee nekin sitten(minäkin nään koska profiilikuvat tietty julkisia ja miehen puolelta olen nähnyt päivityksiäkin).
Joitakin vanhoja päivityksiä olen nähnyt omaltakin profiililla ja todella isossa määrin exä on kirjoitellut sinne kaikkea miehestä ja mitä ovat puuhailleet ym, ai että kun ottaa päähän!

Ärsyttää myös se, miten mies on tehnyt exänsä kanssa kaikkea, niin jos me teemme jotakin niin en halua että mies on tehnyt sitä aikaisemmin exänsä kanssa. Ottaa myös paljon päähän se, että miehellä todella suuri leffakokokoelma meidän hyllyssä ja aivan taatusti on katsonut niitä leffoja exänsä kanssa, tekisi mieli vaan sen vuoksi heittää ne kaikki leffat pois.

Tässä nyt kirjoittelin vain joitakin esimerkkejä. En edes tiennyt että voin vihata jotakin ihmistä niin paljon kuin tätä miehen exää vihaan, se ihminen vain ärsyttää minua niin voimaakkaasti että tuntuu kuin pää räjähtäisi.

Välillä myös huomaan itsessäni, että oikein intän miehelle kuinka hänen suustaan haluaisin kuulla, että minä olen parempi äiti kuin mitä tämä exä on. Haluaisin, että mies haukkuisi exänsä johonkin todella alas, haluaisin kuulla olevani kauniimpi kuin exä ym….. Välillä tuntuu että mies vain puolustelee sitä akkaa.

Toivottavasti saan asiallisia vastauksia! Pakko oli purkautua, tiedän että hullu varmaan olen mutta en vain mahda tälle mitään. Ja esimerkkejä minulla olisi vaikkakuinka tähän kirjoitella lisääkin mitkä kaikki jutut tästä aiheesta saa minut raivonvaltaan

😭