Selviytyykö sitä yhdessä pettämisen jälkeen?
Tällä hetkellä päällimmäisenä kysymyksenä pyörii päässä tuo otsikko. Selviämmekö me yhdessä pettämisen jälkeen.
Onko olemassa puolisoita jotka pettävät kerran, eivätkä enää ikinä sen jälkeen. Vanhaa suhdettamme ei saa takaisin, uutta voi yrittää rakentaa. Meillä oli vaikeuksia ennen kuin mies petti, ikinä en olisi kuitenkaan uskonut että pettäisi, luotin täysin. Rakastan.
Tässä tarinaani.
Maailmani sellaisena kuin sen olin tuntenut, loppui kaksi viikkoa sitten. Sain selville mieheni pettämisen vahingossa. Olin hänen koneellaan hänen luvallaan ja löysin sattumalta hänen viestejään toiselle naiselle. Maailmani ramahdettua, tutkin pakonomaisesti enemmänkin ja sain selville että hänellä on suhde. Soitin hänelle heti ja kerroin tietäväni .. Paljoa en muista noista ensimmäisistä päivistä, mutta mies sanojensa mukaan lopetti suhteen heti. Suhdetta kesti ilmeisesti kesti alle kuukauden ja oli tavannut naisen harrastuksensa parissa ja käyneensä tämän luona joitakin kertoja ruokatunnilla, ja jonkin verran harrastuksessa. Ruokatunti käynnit olivat sitten olleet seksiä.. ei osannut sanoa miksi sinne alun perin meni. Olemme puhuneet todella paljon.. vaadin heti ulkopuolista apua ja itseasiassa olimme jo ensimmäistä kertaa pariterapiassa jonne mies otti pyynnöstäni yhteyttä. Sanoo siis aikovansa tehdä kaikkensa. Ja haluaa jatkaa ja selvittää asiat. Minäkin olen päättänyt taistella ja haluan selvittää parisuhteemme ongelmat ja toivottavasti olisimme niitä joita tälläinen vahvistaa eikä erota..
Mutta miten sinne pääsee. 😞
Minuun sattuu niin paljon. On vaikea ymmärtää, että miten muka toinen voisi minua rakastaa jos hän on näin satuttanut – voiko ihminen joka pettää, oikeasti rakastaa? 😭
Meillä on solmuja. Seksielämässä menee niin päin, että minä haluaisin kosketusta ja hellyyttä paljon. Sitä ei ole ollut juuri lainkaan viime vuosina. Seksiä haluaisin välillä joka päivä, välillä sinnittelisin kevyesti kerran kuukaudessa tahtia.. Vähempään olen saanut tyytyä sillä mies ei ole halunnut. Pari kertaa puolessa vuodessa tahtia on menty muutama vuosi. Eikä tahti ole minun mieleeni ollut aiemminkaan, mutta olen tyytynyt siihen sillä miehen lipido ei ole koskaan ollut kummoinen. Ennen oli kuitenkin hellyyttä muuten.
Nyt satuttaa aivan järjettömän paljon se että mies on pettänyt, pettänyt ja ollut toisen kanssa sängyssä kolmessa viikossa useammin kuin minun kanssani parissa vuodessa.🙄 Kun olen itse seksuaalisempi ihminen ja olen joutunut olemaan ilman hänen takiaan ja sitten tapahtuu näin. Ei hän osaa sitä minulle selittää ☹️
Selvitämme perheterapeutin kanssa solmujamme, mutta se mikä taival minulla on tästä selviämisen kanssa, siinä minulla riittää haastetta. Olen aivan vereslihalla vielä, onhan aikaa kulunut niin vähän. Ihmettelen, että koska helpottaisi..
Haluaisin niin luottaa ja uskoa. Onhan tuo nyt alkanut puhuakkin, ja olla aktiivisempi kotona. Terapiaankin oli heti valmis lähtemään ja suostui soittamaan ottamaan sinne yhteyden. On ihan selvästi stempannut nyt, ja on itsekkin aika shokissa. Minun kipuni näyttää satuttavan häntäkin.
Minä, kahden lapsen alle kolmekymppinen äiti, huomaan kivun olevan välillä niin kova etten lapsista huolimatta pysty olemaan satuttamatta itseäni. Mutta lapset estävät sen olevan mitään sellaista mistä heille koituisi välitöntä vahinkoa. Olen oksentanut muutaman kerran ja viiltänyt itseäni pariin otteeseen. En kovasti, mutta niin että kipu siirtyy.. todella typerää😟
Ahdistaa.