Kesti muutama päivä lukea koko viestiketju, mutta nyt se on tehty ja muutamiin mieltä askarruttaviin kysymyksiini onkin jo vastattu.
Olin 2-4 vuotias kun äitini jätti minut miesysyävänsä hoiviin hänen lähtiessä yöksi töihin. Muistan että tällä kertaa nukkumaanmeno-aikana oli valoisampaa kuin edeltävinä päivinä ja muistan lähenevät tummat pilvet. Yöpöydällä oli lasillinen mehua joka minun piti juoda, se maistui samalle kuin sairaalassa ennen nielurisaleikkaustani juomani mehu. Heräsin jossain vaiheessa ja tunsin kuinka hän oli kietonut sormeni hänen elimensä ympärille, muistan ajatelleeni että minun pitää päästä pois mutta olin liian väsynyt liikkumaan. Heräsin uudelleen ja hän oli nostanut minut kontilleen sängylle ja nuoli minua. Muistan pelon ja miten kova ikävä minulla oli äitiä ja sitten taas pimeni. Sen enempää en muista tapahtuneesta taikka seuraavasta vuodesta ollenkaan.
Muistikuvat tapahtuneesta alkoivat palautua ollessani 10-vuotias, äitini hautajaispäivänä. Kerroin asiasta isäni naisystävälle joka vannoi ettei kerro asiasta isälleni. Ilkeitä ne kaikki pienet yksityiskohdat kuten millaiset pikkarit minulla oli, mille mikäkin maistui, tuntui, haisi, ne vain kertoo totuutta tapahtuneesta.
Piilotin muistikuvat mieleni perälle ja yritin unohtaa koko asiaa, kuitenkin se oli jo onnistunut muokkaamaan minun persoonaani. Minua on houkuteltu 13-vuotiaana mallinhommiin hyvin epämääräisten ihmisten tahoilta. 15-vuotiaana enoni lähetti minut hyttiin hakemaan lisää rahaa ystävänsä kanssa joka "pitää huolen ettei minulle käy mitään matkalla".Selvisin tilanteesata täpärällä mutta olen huomannut että tällaiset sairaat miehet pystyvät vaistoamaan heikkouteni ja olen koko ikäni saanut taistella muunkinlaista hyväksikäyttöä vastaan kuin vain seksuaalista.
19-vuotiaana minulle selvisi että äitini kuolema oli luonnollisten syiden sijaan itsemurha, koko sukuni mukaanlukien minua nuoremmat serkutkin oli tiennyt asiasta koko tämän ajan. Siitä kasvoi suuri kuilu jo vaikeaan suhteeseen isäni kanssa. Lähdin pois kotoa, ja aloitin varsinaisen kapinavaiheen joka kesti muutaman vuoden kunnes tapasin sen "oikean". Lyhyen seurustelun jälkeen tulin raskaaksi ja raskausaikana sain huomata seksuaalisen hyväksikäytön lisäksi kaikki muutkin mahdolliset hyväksikäytön tavat. Suhdetta kesti 5 vuotta jonka jälkeen tajusin lähteä lopullisesti.
4 vuotta tuon jälkeen olen tavannut oikeasti sen oikean 😍
Nyt olisin vihdoin valmis päästämään irti menneisyydestäni mutta en tiedä miten..
Tiedän etten pääse siitä eroon kokonaan eikä se olekkaan tarkoitus mutta solmia jonkin asteinen rauha menneisyyden kanssa olisi hyväksi. Olen puhunut tästä läheisten kanssa lähes kyllästymiseen asti mutta ei se ole auttanut..
Minun on todella vaikeaa luottaa ihmisiin.
Epäilen jokaista pedofiiliksi joka haluaa olla kahden lapseni kanssa.
Pitäisi varmaan ottaa yhteyttä psykiatriin..?
Onko kukaan kokeillut vaihtoehtoisia hoitoja näihin "vaivoihin"??
esim. reiki, hypnoosi...