Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Minulla diagnosoitiin hetki sitten masennus, lievemmän puoleinen ilmeisesti kun suht pienellä lääkityksellä pärjäilen ja sairaalahoitoa ei ole koskaan tarvittu. Paniikkioireita on myös kovien stressikausien päätteeksi ollut. Anyway. Viime kesänä olin aika ikäänkuin ’sekasin’. Miesystävän naama alkoi jostain syystä kyllästyttää ja AJAUDUIN pikaiseen suhteeseen toisen kanssa. Tunsin syvää syyllisyyttä koko sen…
mulla on sellaiset vanhemmat, että en saa tehdä mitään. viikkorahat otetaan pois, jos vaikka haisen tupakille . en polta haju tarttuu minuun koulun vaatanaulakosta. en saa soittaa musiikkia, en saa ottaa jääkaapista leipää itse, kun sotken kaapin, oman huoneen ovi pitää olla aina auki, että isä näkee mitä teen. mikään…
En oikein osaa pitää itseäni, enkä elämääni minkään arvoisina. Elämästä pitäisi kuulemma nauttia, mutta minun kohdallani nautinto on todella kaukana. En näe tässä koko hommassa mitään järkeä. Ollessani töissä, huomasin, että elämä on pelkkää työntekoa….välillä on viikonloppu ja sitten taas töihin…samaa rataa vuodesta toiseen. Ikinä ei ole kunnolla aikaa olla…
Olen löytänyt itsestäni erittäin ikäviä piirteitä seurustelun myötä. Olen ”jo” 26-vuotias, mutta nyt vasta ensimmäistä kertaa seurustelen vakavasti, tai oikeastaan ollenkaan. Ennen tätä suhdetta elin monia salamasuhteita, yhden yön juttuja ja muita kuluttavia yritelmiä, ja olin tuttavapiirissäni tunnettu sarkastisesta asennoitumisestani miehiä ja rakkautta kohtaan: lapsellisesti julistin että kaikki miehet ovat…
Hei vaan kaikille, oon ihan uus täällä ja kirjotan ekaa kertaa. Eli oon 26-vuotias alkoholisti äidin esikoinen jolla on 2 pikkuveljeä.Äitini kanssa en ole puhunut nyt vuoteen ja hyvä niin.Nuorempi veljeni muutti puolitoistavuotta sitten isälleen ja vuosi sitten lastenpsykiatriselle osastolle.Nyt veljeni(11.v) on pienryhmäkodissa,aikuisuuteen saakka. Aluksi isälle muutto oli hyvä asia…
Meillä on perhe. Kaikki taloudellisesti ihan hyvin, voisi sanoa. Edellytykset siis mukavaan elämään. Lisäksi rakkautta on vielä ollut. Ainakin minun puoleltani. Viimeksi menneen viikon jälkeen voin todeta, että kaikki oli liian hyvin. Mieheni ei osannut tätä arvostaa. Häneltä meni työpaikka ja arvatkaa miksi?Alkoholi oli liian tärkeä ystävä. Puhuin, että hae…
mulla todettiin kans sama häiriö äskettäin manian kautta.mitä lääkkeitä syöt?mä syön temestaa, deprakinea ja lamictalia.t.ansguli
kiitti vinkistä tosta kirjasta se voisi olla mulle hyvä.mulla todettiin just bipolaarihäiriö ja maniat ja masennukset on aika pahoi.ansguli
Olen ajautunut tilanteeseen ja olotilaan jossa tunnen olevani liian usein ahdistunut. Kerron vähän tilanteen taustoja: Olen parisuhteessa jossa on paljon rakkautta. Suhde on kestänyt noin kaksi vuotta. Kun aloitimme sen, mieheni oli juuri eronnut edellisestä avioliitostaan. Meillä on paljon ollut tilanteita jotka ovat ravistelleet suhdettamme, mm. edelliseen liittoon liittyen jne.…
eli jatkan vastaamista tuolta miten eroon epäilystä?-viestiketjusta, kun minä innostuin urpon kanssa tällaiseen käsite-peliin ehkä enemmän. kun mun nyt tarttee tarkentaa ainakin, mitä käsitän pettämisellä. mun mielestä pettäminen on sitä, että tarkoituksella omalta kumppanilta salaa muut suhteensa. en pitäisi humalaista jonkun kanssa sänkyyn eksymistä välttämättä ”pettämisenä”, ellei se sitten ole…