Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Hei! Olen aika pahassa ahdingossa ja haluaisin tietää, mitä Sinä ajattelet mun tarinastani. Kirjeeni on pitkä ja sekava, koska olen aika tavalla hämmentynyt ja sekaisin itsekin. Jos kuitenkin jaksaat lukea ja jopa kommentoida, kiitos siitä etukäteen. Olen 46 v. akateemisesti koulutettu johtavassa asemassa oleva ulkomaalainen (eurooppalainen) nainen, suht hyvännäköinen ja…
tuntuu että sisällä on suuri möykky tuskaa ja pahaa oloa. pää niin sekava ettei tiedä mahtuuko sinne enää yhtään ajatusta… isä kuoli tapaturmaisesti hetki sitten. emme olleet paljon tekemisissä, sillä olin pieni kun vanhemmat erosivat. olin ajatellut että lapsillani olisi isoisä, että nyt olisimme yhteydessä. mutta se olikin liian myöhäistä.…
Miten pystyy valehtelemaan ja pettämään ns. kunnollinen mies? onko se jotain hulluksitekevää huumaa vai mitä ? Tätä tapahtui kaksi vuotta. Meillä on kaksi teini-ikäistä lasta, jotka kyllä antoivat isän kuulla valehtelemisesta ja moraalittomuudesta. Kysyivät : kumpi painoi vaakakupissa enemmän me vai se nainen -nähtävästi se nainen!! Miksi ei voinut kertoa…
Olen ollut suhteessani jo usean vuoden. Kaikki menee kohtuullisen hyvin. Mutta mieheni on alkanut puhua halustaan kokeilla erilaisia seksifantasioita ihan oikeassa elämässä. Hän tahtoisi minun olevan toisen naisen kanssa, ja hän osallistuisi molempiin yhtyen, sitten hän tahtoisi että olisi useampi nainen yhtäaikaa, mieluusti noin neljä viisi kpl. Hän myöskin kertoi…
Ehkä täällä voin kertoa, kuinka elämäni oikeasti menee. Juuri nyt olen oikeastaan melko onnellinen. Asiat eivät paljoa paina mieltä, mutta illalla kaikki voikin jo olla toisin. On paljon asioita, joista en voi puhua kenellekään. Minun oletetaan olevan huolta vailla, aina iloinen ja huumorilla kaikkeen suhtautuva. Ja vain siksi ehkä selviänkin,…
Haluaisin kuulla kommentteja siitä, miksi naiset yleensä tyytyvät toisen naisen rooliin ja miltä se tuntuu? Odotetaanko siinä vain sitä toista itselleen vakisuhteeseen, niinkuin yleensä toisille lupaillaan? Mitä jos niin ei käy? Onko naisia jotka haluavat itselleen miehen vain yhdeksi illaksi, eikä kuulla enää jälkeenpäin? Voiko nainen rakastella toisen miehen kanssa…
Olen 51 vuotias nainen.Seurustellut kaksi ja puoli vuotta saman miehen kanssa.Meillä menee muuten hyvin,mutta minulla on joitain epäilyjä hänen suhteensa.Tai oikeastaan naisystäviin,joita hänellä on. Asumme eri paikkakunnilla ja välillä menee parikin viikkoa tapaamisten välillä. En oikeastaan usko hänen pettävän sanan varsinaisessa merkityksessä. Mutta hänellä on vähän sellainen tapa,ettei menoista saisi…
Tervehdys kaikille! Löysin muutama päivä sitten surffaillessani netissä, tämän sivuston. Luin keskusteluanne mielenkiinnolla sillä tuo pettämisen tuska painaa nyt hartioitani. Muutama viikko sitten petin miesystävääni 5 seurustelu vuoden jälkeen.☹️ Halusin keskustella asiasta jonkun kanssa, mutta ainoaksi vaihtoehdoksi näin tulla tänne… Pettäminen ei tässä tapauksessa tarkoita suutelusta ja juttelemisesta enempää… mutta…
Osaisiko joku auttaa minua?! Haluan elämäni takaisin! Nykyinen elämäni kulkee näin:Olen pienen pojan äiti joka käy viikot töissä. Aamu alkaa ajatuksella otanko sairaslomaa kun ei huvita.Raahaudun suihkuun ja hoen itselleni et kyllä se siitä kunhan saan pojan tarhalle ´ja itseni raahattua töihin..Töissä olo helpottaa.Samantien kun työpäivä loppuu tulee ahdistus ja…
Hermot menee tämän tästä ja todellakin voisin antaa pojan pois. (Ainakin hetkeksi) Poika on todella vilkas ja tottelematon ja tuntuu etten saa mitään kontrollia häneen mieheni kanssa. Itse olen jo sitä mieltä että moisen kiusankappaleen kanssa ei voi eikä kehtaa enää poistua talosta. 😞 Tuntuu kuin olisi päälleen pudotettu vauvana,…