Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä Hannia aloittanut aikaan 27.07.2006 klo 23:34 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen seurustellut vuoden verran miesystäväni kanssa. Ongelma on, että hän yhtäkkiä keksii minun haluavan jotakuta toista, ja näin ollen lähtee lätkimään, ensin ehkä syydeltyään joitain katkeruuksia minulle päin naamaa. Tätä on tapahtunut esim. kun olen moikannut työkaverille (yhteinen kaveri), polttanut jonkun toisen tupakkaa (”toisen kelpaa, hänen ei”) jne jne. Joskus…

Käyttäjä ruuth aloittanut aikaan 05.07.2006 klo 10:57 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Toisille voi kesä olla rentoutumisen aikaa, mutta minulle se on täyttä kärsimystä. Mieheni on alkoholisti, vaikkei sitä itse myönnäkään. Tänäkin kesänä odottelin lomamatkoja ja huvipuistoreissuja jotka oli luvattu lapsille. Tänä kesänä myös petyin niin kuin joka kesä tätä aiemminkin. Mieheni ei todellakaan vietä kesälomaa meidän kanssamme, vaan hän on kaverien…

Käyttäjä why aloittanut aikaan 29.06.2006 klo 15:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Takanani on nyt lähes vuoden kestänyt avoliitto.Muutimme yhteen pikaisesti,parikuukautta seurustelun alkamisesta,kun asiat vain tuntuivat loksahtavan kohdalleen.Tiesin että ex-avoni oli työnarkomaani,samaa vikaa minussakin mutta en antanut asian häiritä.Pommeja alkoi pudota tasaiseen tahtiin piakkoin yhteen muuttamisesta:Työmäärät vaan kasvoivat,yhteistä aikaa tuntui lopulta olevan vain keskellä yötä tunnin verran.Parisen kuukautta sitten hän yks kaks…

Käyttäjä Arome aloittanut aikaan 03.07.2006 klo 10:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet melkein 20 vuotta naimisissa ja nyt epäilen, että miehelläni on alkanut tai alkamassa suhde työkaveriinsa.Syitä epälykseeni on useita. Kun kerroin hänelle epäilyksestäni ja syistä miksi niin ajattelen, hän sanoi, ettei hänellä ole mitään meneillään, mutta ei kuitenkaan kieltänyt kaikkia niitä asioita, joiden perusteella epäilykseni heräsivät. Ei hän myöskään…

Käyttäjä Joneka aloittanut aikaan 15.07.2006 klo 12:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Pitkä tauko on kirjoittelemisissani.. (Olen 33v kolmen lapsen äiti ja avokki) Välillä on mennyt hyvin ja välillä huonommin.. Ja taas menee huonommin. itsestäni olen kuitenkin saanut sen verran irti että käyn psykologilla juttelemassa mieltä painavista asioista. Suurin niistä on edelleen tämä yksinäisyys . Ja nyt uutena on se että miehen…

Käyttäjä TIINAMARI aloittanut aikaan 14.07.2006 klo 17:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen 38-vuotias nainen,joka kuluttaa kovalla työllä ansaisemaansa vuosilomaansa jo kolmatta viikkoa ensi-ja turvakodilla..Tulin juuri poliisiasemalta tekemästä pahoinpitelysyytettä avopuolisostani ja samalla nostamasta uusintakäsittelyyn 2 aikaisempaa, KAIKKI 🤕 tältä kuluvalta kesältä. Olen seurustellut 16 vuotta miehen kanssa, joka on ihanhyvä isä sunnununtai klo 16.00:sta aina perjantai klo 14.00 asti..Sanon miestäni jojoksi 😟…

Käyttäjä Susanne aloittanut aikaan 27.06.2006 klo 13:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Ehdittiin olla yhdessä melkein 8 vuotta. Sitten selvisi että avomies on puoli vuotta jo sanonut kaikille tutuille ettei olla yhdessä, asutaan vain saman katon alla. Ja puoli vuotta sillä on (vähintään) ollut suhde yhteisen ”parhaan kaverin” kanssa. Lisäksi mies on ollut 2,5 vuotta enemmän tai vähemmän väkivaltainen tasaisin väliajoin. Kun…

Käyttäjä Aiti85 aloittanut aikaan 25.06.2006 klo 22:31 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Tunteet solmussa, mieli sekava. Siinä jotain miltä tällä hetkellä tuntuu 😯🗯️ Osa minusta on edes vähän tyytyväinen ja toisinaan taas hyvin surullinen. Omasta erostani on nyt nelisen kuukautta aikaa ja mielestäni olen melkoisen hyvin selvinnyt, kun ajattelee että aikaa on kulunut vasta näinkin vähän (tosin tuntuu niinkuin siitä olisi jo…

Käyttäjä anon45 aloittanut aikaan 27.06.2006 klo 16:50 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut 13 vuotta parisuhteessa ja ukko löysi uuden naisen ja on häätämässä minua ulos nykyisestä talosta. Tuntuu niin väärältä mitähän pitäisi tehdä? 😭

Käyttäjä Malaga aloittanut aikaan 28.06.2006 klo 22:27 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mistä te muut saatte voimia jatkaa eteenpäin? elämäni meni kertaheitolla sekaisin, kun uskaltauduin viimein asiantuntijan juttuihin lisääntyneiden paniikkikohtausteni takia. Kohtaukset ovat olleet osa elämääni niin kauan kuin muistan, mutta tänä talvena tilanne alkoi jo karata käsistä. Paniikkikohtausten lisäännyttyä myös ahdistus ja väsymys ottivat aiempaa suuremman osan elämästäni. Psykologi kertoi mulle…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: