Parisuhde, koti ja perhe

16 tuntia sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä kissmiss aloittanut aikaan 12.11.2007 klo 08:37 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen pähkäillyt tämän ongelman parissa pian puolitoista vuotta. Käyn myös terapiassa. Mieheni ei ole tunnustanut mitään vaikka onkin aivan selvät merkit olemassa, puolittaisia vihjailujakin on ollut. Kun toisen naisen olemassaolo tuli selväksi, mietin mitä minä haluan. Vastaus oli, että halusin jatkaa mieheni kanssa koska en voisi elää ilman häntä. Tai…

Käyttäjä Perunateatterin Dooris aloittanut aikaan 13.11.2007 klo 15:09 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Joskus särjetty löytää asioiden ytimen paremmin kuin yksikään nk.ammatti auttaja.Ja minusta jokujossain, olet jo useasti niin tehnyt ,että minun on tehnyt mieli kiittää sanoistasi. Kopsu tekstistäsi. ”Olen miettinyt, miksi monet jotka kirjoittavat vihasta itseään kohtaan ja elämästään narsistin kanssa ovat uskovia ihmisiä… ” ” Luulen, että ”huumeiden” orjat paranevat myös…

Käyttäjä Ilosilmä surullisena aloittanut aikaan 13.11.2007 klo 09:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Minulla olisi pienoinen ongelma.. seurustelen ja olen onnellinenkin.. Joskus mieleeni vain hiipuu miete, onko tämä se oikea ihminen minulle. Järki sanoo kaikin puolin että on. Sydän ajoittain riutuu edellisessä (vaikka eroamisesta on pari vuotta, seurustelin tuolloin noin vuoden) mutta onneksi hyvin harvoin. Sydän kuitenkaan ei tunne ikävää uutta kohtaan..…

Käyttäjä rimpiläinen aloittanut aikaan 04.11.2007 klo 19:13 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

mieheni petti minua pahimman kerra,, löysi naisystävän heinäkuussa ja nyt on ollut hirveää😭Mies asuu viikot minun ja lasten kanssa ja viikonloput naisystävänsä kanssa. En tiedä miten jaksan, avieropaperit tuli mutta mieheni ei taida tietää itsekkään mitä haluaa. Hän huutaa ja riitelee minulle ja kaikki tuntuu olevan minun syytä😭Rakastan miestäni ja…

Käyttäjä easyliving aloittanut aikaan 09.10.2007 klo 19:20 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Jaaha mistähän alottas… en ole aikasemmin mihinkään tälläsiin kirje jutskiinkirjotellu tänään ekaa kertaa näitä luin ja vastasinkin jolleki ku miehensä löi… Niin elämäni tuntuu päällisin puolin olevan aika hyvin, taloudellisesti menee kivasti kaksi tervettä lasta ja naimisissa 11 vuotta..hyvä työ,iso talo, parit autot jne… MUTTA oikeesti täällä ns. kulissien takana…

Käyttäjä leenuli aloittanut aikaan 31.10.2007 klo 15:51 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

vaikka erosta on jo 1,5 vuotta…. Yhä ailahtelee mielialat kovin, välillä tuntui että olen päässyt eron yli ja tasapainossa..nyt olen pari viimesitä päivää itkenyt pari kertaa sielun pohjasta. Miettinyt miksi kävi kuten kävi.Olimme yhdessä 5,5v, josta asuimme yhdessä 4v. HÄn oli ensimmäinen jonka kanssa asuin yhdessä vaikka olen jo yli…

Käyttäjä samooja aloittanut aikaan 30.10.2007 klo 11:25 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei, Olen ollut yhdessä tyttöystäväni kanssa yli neljä vuotta. Suhteseen on mahtunut tulta ja tappuraa. Itse olen rauhallinen joskus jopa flegmaattinen 🙂 ja tyttöystäväni taas tempperamenttinen ja ailahtelevainen. Rakastan häntä, mutta tunnen kokoajan vain kasvavaa pahaaoloa tässä parisuhteessa. Välillä kaikki on ok, mutta sitten taas sattuu ja tapahtuu. Olen saanut…

Käyttäjä Nimetön_ aloittanut aikaan 11.08.2007 klo 08:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Erosin eilen avomiehestäni, jonka kanssa seurustelimme 3vuotta. Hän oli minulle kaikin puolin hyvä ja ihana ja rakastan häntä yhä niin mielettömästi. Meillä oli paljon haaveita ja unelmia joita halusimme yhdessä toteuttaa. Pääsimme läpi vaikeistakin ajoista, hän auttoi minua masennuksen ja syömishäiriön kanssa. Tuntuu ettei mitään jää jäljelle. Mies petti ja…

Käyttäjä kahvipuu aloittanut aikaan 26.10.2007 klo 13:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Minua on lapsena ja teininä seksuaalisesti ahdisteltu ja hyväksikäytetty isäni ja yhden perheen ulkopuolisen miehen taholta, koulussa minua aikoinaan kiusattiin ja nimiteltiin mm. sukunimen takia ja kaiken lisäksi isälläni on mitä ilmeisimmin narsistinen luonnehäiriö, joka on kohdistunut minuun niin julmana etten enää luota omaan arvostelukykyyni enkä edes tiedä millainen…

Käyttäjä aloittanut aikaan 19.10.2007 klo 13:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Minun ukilla on se ja nyt tämän viikon meitä muita on ikäänkuin koulutettu miten siihen pitää suhtautua. etten esmes minä saa keittää sille kahvia koko ajan kun se ei muista, että sitä juuri äsken juotiin. Minä taas haluaisin keittää, mitä sitten vaikka joisi vaikka koko päivän, jos sillä tekee kahvia…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: