moikka raasu ja muut..

moikka raasu ja muut..

Käyttäjä Krisse82 aloittanut aikaan 08.01.2008 klo 21:14 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Krisse82 kirjoittanut 08.01.2008 klo 21:14

Luin ton viestiketjun ja kuullosti ihan omalta elämältä..Olin mieheni kanssa 10 vuotta. Hän jäi 5 vuotta sitten ensi kertaa pettämisestä kiinni. laittoi kännin piikkiin. Lupasi ettei enää ikinä tee vastaavaa. Rakastaa mua,eikä halua ketään muuta!
Viisi vuotta kului luottamusta rakentaessa uudelleen. Epäilin kaikkia hänen reissujaan ja selailin hänen puhelimensa..ym.. miestäni rassasi minun mustasukkaisuuteni. Sanoin hänelle että hän on sen ihan itse aiheuttanut pettämisellään. Ennen sitä en siis ollut mustasukkainen ollenkaan.
No pikkuhiljaa aloin luottamaan häneen kuitenkin. Ajattelin etten voi epäilläkkään,ja että elämää on jatkettava. Päätin jo silloin että jos seuraava kerta tulee,niin eroan hänestä.Ja kuinkas kävikään.. Matto vedettiin uudelleen jalkojeni alta..

Erosin viime huhtikuussa hänestä.kun sain selville,että hän oli pettänyt minua ystäväni kanssa viime huhtikuussa.. ”Ystäväni ” sai lapsen miehelleni.Peli oli siis jatkunut jo pidemmän aikaa. Raivon vallassa haukuin tietenkin molemat.. Halusin myös ”ystäväni” kärsivän .. Suunnittelin juuri hänen rappukäytävään ilmoitusta: munahaukka tarjoaa seksiä!!. Jätin sen sentään suunnittelu asteelle.Suunnittelin myös puhkovani hänen autonsa renkaat.ym..
Nolasin exäni ja ”ystäväni” kertomalla heistä kaikille , jotka tunsin.. Yhteisille ystävilleni,”Ystäväni” lähikauppaan, hänen lapsensa tarhatädeille..Ym. ”Ystäväni” lapsi on samassa tarhassa kuin omani..
Asuimme ennen samassa pihassa , mutta muutin pikani kanssa pois,koska yhteinen pihapiiri kävi liian ahtaaksi..
Tuntui että niin lapsellisilta kuin vihan purkaukseni tuntuivat ja kuullostivatkaan,mutta hittovie ne auttoivat eron ja hylätyksi tulemisen tunteessa!! Minusta minulla oli ja on edelleen olla verisesti loukattu ja tuntea vihaa ja halveksuntaa heitä molempia kohtaan.
Exäni kanssa olen kuitenkin pitänyt asiallisen viileät puhevälit yhteisen poikamme vuoksi ja pojallemme en ole häntä haukkunut ,enkä niin aio tehdäkkään..
Että näin..
Nyt käyn itse terapiassa,olen rikki, ja yksinhuoltaja.. sekä minulla todettiin kaksisuuntainen mielialahäiriö. Liekö tapahtumilla osuutta asiaan.. Pojan takia on pakko yrittää jaksaa, vaikka ei huvittaisi. Exälleni en sitä iloa anna,että minulla menee henkisesti huonosti..
Voimia sinne kaikille saman kokeneille!! Kyllä tästä suosta noustaan ja näytetään pettäjille…Olis kyllä pirun hauskaa kuulla pettäjien siis molempien osapuolien tunnontuskia tällä palstalla, liekö niitä tuskia onkaan?

Käyttäjä mymmeli77 kirjoittanut 09.01.2008 klo 20:36

miten tämä kaikki heillä oli alkanut? kumpi oli tehnyt aloitteen? miten sait tietää? täytyy kyllä myöntää,että on ihmiset nykyään todella törkeitä toisiaan kohtaan,voimia sinulle!!! ansaitset parempaa ja toi nainen ei TODELLAKAAN OLLUT OIKEA YSTÄVÄ!😝

Käyttäjä raasu kirjoittanut 10.01.2008 klo 09:45

Eli näyttää siltä että on ihan turha antaa pettäjälle uusi mahdollisuus. Taisin sen kyllä tietääkin, sillä enpä tiedä ketään jolla se olisi onnistunut. Tosin en kyllä tunne ketään, joka olisi edes yrittänyt.
Voimia sinulle ja näytä ex:älle että pärjäät hyvin ilman häntäkin, jos et jopa paremmin.

Käyttäjä Krisse82 kirjoittanut 14.01.2008 klo 19:04

Mun vaisto sano et niillä on jotain.Exä alko lipeemään perheestä. Ei lähtenyt mihinkään mukaan ja aina kun lähdin esim. pojan kanssa mökille ,Exä soitteli mulle mökille ja pyys just ton mun "ystävän " numeroo, kun muka lainaa siltä saunan avaimia..meidän mukaan exäni ei lähtenyt saunaankaan.. Ei muka jaksanut, ja kun olin poissa niin kylläpä sitten lähti.
Sit yhden viikonlopun jälkeen se kehaisi mulle, että olen muuten alkanut juomaan punaviiniä.. Ennen inhos sitä,.. Tiesin et toi mun ystävä on kova punaviinin juoja..

Muutama vuosi sitten kun tutustustuin ystävääni , niin muistan hänen kehuneen mieheni takapuolta.. pidin sitä ihan harmittomana kommenttina..

Aloin syyttää exääni ystäväni kanssa pelehtimisestä. Exä sanoi että olen hullu ja vainoharhainen. Kertoi myös sukulaisilleen ,kuinka hullu ja mielenvikainen olen kun epäilen moista.Sano mulle , että mee hoitoon.. Yks päivä kun mua alko jurppii,menin ystäväni oven taakse, ja kysyin päin naamaa: Ootko käynyt painamassa mun miestä??
Sen naama valahti ihan kumman näköiseksi,kielsi asian, muttei vakuuttanut mua.. Siinä kohtaa mun naisen vaisto sano että näin on..
Sanoin parin viikon kuluttua ystävälleni, että turha kieltää asia,exä on jo tunnustanut,vaikka ei oikeesti ollutkaan.. Siinä kohtaa ystäväni tunnusti..
Ja sanoin saman exälleni.. Joka myönsi.Että näin..