Parisuhde, koti ja perhe
Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.
Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit
Parisuhde, koti ja perhe
Parisuhde, koti ja perhe aiheet
Kaikki aihealueet
Nyt olis kyllä hyvät neuvot tarpeen. Mikä helvetti minua vaivaa… Minulla ja miehelläni on vajaan vuoden vanha lapsi. Mies oli pitkään työttömänä ja pääsi nyt kuntouttavaan työtoimintaan. Se tietää sitä, että minä olen päivät yksin lapsen kanssa. Ajatus ahdistaa ihan järkyttävästi! Tuntuu että inhoan lastani, inhoan miestäni, inhoan koko ajatustakin…
Olen hukannut itseni totaalisesti. Olen mennyt piiloon väkivaltaisen avoliiton aikana, ehkä aiemminkin. En oikein tiedä milloin minä menin hukkaan, minne menin. Myrsyisessä avoliitossa menin ainakin yhä enemmän hukaan itseltäni. Enkä totisesti tiedä mistä itseni löydän, miten saan selville mitä haluan ja mitä tarvitsen. Avolitton aikana keskityin siihen, että tein kaikeni,…
Vosin kirjoittaa tähän melkoisen pitkän tarinan elmästäni, mutta kukaan tuskin jaksaisi lukea kaikkea joten keskityn nyt vain tähän tällä hetkellä minulle vaikeimpaan asiaan. Muutin pari vuotta sitten toiselta paikkakunnalta ja aloitin elämän ”puhtaalta pöydältä”. Ystäviä ei ole kertynyt kuin pari sellaista hyvää kaveria joiden kanssa voi viettää vähän aikaa tai…
..niin,en tiedä mistä aloitan.on ollut pitkään jo semmoinen olo että muut ihmiset piilovittuilee/inhoaa minua,myös kaveritkin. sain tietää vähän aikaa sitten että se keneen ihmiseen luotin on valehdellut minulle.olen niin yksin ja haluankin olla yksin,äitin kanssa vain pystyn puhumaan,mutta tuohon epäilyksiin.se tuntuu niin todelliselta vaikka tiedän että kaverit ei tekisi mulle…
tästä voi tulla pitkä tarina,mutta yritän tiivistää ainakin näin aluksi.Olemme mieheni kanssa olleet yhdessä yli kymmenen vuotta ja naimisissa siitä nyt kolme vuotta.olemme molemmat 29 vuotiaita. meillä on kaksi lasta molemmat alle kouluikäisiä.itse työskentelen kotona ja mieheni on palkkatöissä muualla. viime vuosi oli meille tosi raskas.varsinkin minulle.olin (olen) väsynyt kotona…
Miten päästä pois hylätyksi tulemisen tunteesta. Olen eronnut ja toista viikkoa vielä sattuu ja raastaa ja tuntuu iha saamarin pahalta… 😭 tyttöystävä ettii omaa kämppää nyt ja asun täl hetkel vanhempien luona… toivoisin että olis toivoa ja toivoisin samalla että tämä olis ohi ja että kaikki olis ohi….😭 SATTUUUUUU IHA…
Olemme olleet kimpassa kohta 9 vuotta vaikeassa suhteessa mutta aina vain jatkaneet yhteistä eloa. Täällä kirjoittelin talvella kun mies pahoinpiteli minut rankkaa alkoholinkäyttöä jne. Mutta nyt mies istuu kaiket vapaa ajat netissä pari kertaa on jäänyt kiinni mesessä kirjoittelusta naisten kanssa viimeinen viime perjantaina. Ukko kännissä yöllä 3 keskustelua naisen…
Olen jo pidempään miettinyt, onko puolisoni ja lasteni isä narsisti vai mikä oikein mättää. 1. Mieheni antaa häntä huonommin tunteville todella hyvän kuvan itsestään; reilu, positiivinen, ahkera, idearikas ym. Läheiset pitävät häntä arvaamattomana ja usein negatiivisia huomautuksia nakkelevana 2. Mieheni kertoo ulkopuolisille olevansa hyvin perhekeskeinen. Totuus on kuitenkin jotakin muuta:…
Kaikki meni pirstaleiksi, kun minulle selvisi mieheni suhde toiseen naiseen. Oli isänpäivä ja olimme viettäneet sitä kotona perheen kesken. Minulla oli kuitenkin jo pidemmän aikaa ollut outo tunne siitä, ettei kaikki ole kunnossa. Kun mieheni meni illalla suihkuun katsoin hänen kännykkänsä viestit ja karmea totuus selvisi minulle. Sieltä löytyi viestejä:…
voimia
1Rakastatko myös itseäsi? Voisitko rakastaa itseäsi niin paljon että näkisit ex-tyttöystäväsi typeryksenä joka ei tiedä mitä menetti kun jätti sinut? Voitko katsoa peiliin ja sano itsellesi että olet rakastamisen arvoinet? Uskotko että olet rakastamisen arvoinen? Kärsi pitkään läheisriippuvuudesta, hain jotkuvasti muiden hyväksyntää. Sitten tajusin että olen rakastettava ihminen ihan itsenäsi…