Parisuhde, koti ja perhe

1 päivä sitten

Ryhmässä keskustellaan parisuhteen ja perheen asioista esimerkiksi uskottomuudesta, perheväkivallasta, vanhemmuudesta, lapsettomuudesta, sukulaissuhteista ym.

Sopii Aikuiset, Nuoret, Seniorit

Ryhmäkeskustelut
Pysyvä

Parisuhde, koti ja perhe

Parisuhde, koti ja perhe aiheet

Kaikki aihealueet

Tyhjennä haku
Tulokset: 3776
Käyttäjä inhimillinen ihminen aloittanut aikaan 10.04.2008 klo 12:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten päästä pois hylätyksi tulemisen tunteesta. Olen eronnut ja toista viikkoa vielä sattuu ja raastaa ja tuntuu iha saamarin pahalta… 😭 tyttöystävä ettii omaa kämppää nyt ja asun täl hetkel vanhempien luona… toivoisin että olis toivoa ja toivoisin samalla että tämä olis ohi ja että kaikki olis ohi….😭 SATTUUUUUU IHA…

Käyttäjä Vain elämää aloittanut aikaan 09.04.2008 klo 15:35 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olemme olleet kimpassa kohta 9 vuotta vaikeassa suhteessa mutta aina vain jatkaneet yhteistä eloa. Täällä kirjoittelin talvella kun mies pahoinpiteli minut rankkaa alkoholinkäyttöä jne. Mutta nyt mies istuu kaiket vapaa ajat netissä pari kertaa on jäänyt kiinni mesessä kirjoittelusta naisten kanssa viimeinen viime perjantaina. Ukko kännissä yöllä 3 keskustelua naisen…

Käyttäjä tyhmäminä aloittanut aikaan 23.03.2008 klo 15:47 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen jo pidempään miettinyt, onko puolisoni ja lasteni isä narsisti vai mikä oikein mättää. 1. Mieheni antaa häntä huonommin tunteville todella hyvän kuvan itsestään; reilu, positiivinen, ahkera, idearikas ym. Läheiset pitävät häntä arvaamattomana ja usein negatiivisia huomautuksia nakkelevana 2. Mieheni kertoo ulkopuolisille olevansa hyvin perhekeskeinen. Totuus on kuitenkin jotakin muuta:…

Käyttäjä chilla aloittanut aikaan 18.03.2008 klo 16:06 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Kaikki meni pirstaleiksi, kun minulle selvisi mieheni suhde toiseen naiseen. Oli isänpäivä ja olimme viettäneet sitä kotona perheen kesken. Minulla oli kuitenkin jo pidemmän aikaa ollut outo tunne siitä, ettei kaikki ole kunnossa. Kun mieheni meni illalla suihkuun katsoin hänen kännykkänsä viestit ja karmea totuus selvisi minulle. Sieltä löytyi viestejä:…

voimia

1
Käyttäjä Tiitula aloittanut aikaan 07.04.2008 klo 14:10 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Rakastatko myös itseäsi? Voisitko rakastaa itseäsi niin paljon että näkisit ex-tyttöystäväsi typeryksenä joka ei tiedä mitä menetti kun jätti sinut? Voitko katsoa peiliin ja sano itsellesi että olet rakastamisen arvoinet? Uskotko että olet rakastamisen arvoinen? Kärsi pitkään läheisriippuvuudesta, hain jotkuvasti muiden hyväksyntää. Sitten tajusin että olen rakastettava ihminen ihan itsenäsi…

Käyttäjä Drucilla aloittanut aikaan 01.04.2008 klo 11:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Olen ollut naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa puolitoista vuotta ja meillä on pieni tyttö. Koen että mieheni on pettänyt luottamukseni useaan otteeseen ja nyt tunnen oloni turhautuneeksi ja vihaiseksi. Muutama väärä sana mieheltäni johtaa helposti riitaan ja ahdistuneeseen oloon. Mieheni vähättelee ongelmia, eikä suostu terapiaan, enkä edes tiedä missä terapiassa tulisimme…

Käyttäjä Monica_79 aloittanut aikaan 04.04.2008 klo 09:49 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Hei! Olen todella kokematon rakkausasioissa ja pelkään että sen vuoksi teen asioita väärin ts luovutan liian aikaisin. Olisi kiva kuulla muiden ihmisten rakastumiskokemuksia, mitä tunteita siihen liittyy ja mikä on ns. normaalia. Miltä rakastaminen/rakastuminen tuntuu, missä vaiheessa se on tapahtunut? Mä tunsin tässä nykyisessä ”tapailusuhteessa” ekoilla treffeillä mahtavaa huumantunnetta, joka…

Käyttäjä inhimillinen ihminen aloittanut aikaan 03.04.2008 klo 21:23 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Miten voi päästä eroon hylätyksi tulemisen tunteesta? ja siitä ettei tarvitsisi roikkua toisessa ihmisessä kiinni?

Käyttäjä mamma83 aloittanut aikaan 31.03.2008 klo 12:05 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

Liikun ja nukun tarpeeksi, mutta oloni ei parane, missä vika? Huudan miehelleni joka asiasta, hän ei tee mitään ”oikein” tai tekee liian vähän. Olen alkanut myös olemaan mustasukkainen pienestäkin asiasta, esim. kun hän pelaa netissä ja juttelee samalla pelikaverin kanssa. Meillä on lapsi ja olen hänen kanssaan kotona, mieheni käy…

Käyttäjä miidukka aloittanut aikaan 23.03.2008 klo 03:16 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe

en jaksa enää. eilen tuli lopullinen ero avopuolison kanssa. olemme olleet yhdessä melkein 7 vuotta. aloimme seurustelemaan 13 vuotiaina. yhteen muutettiin kun olimme 16 vuotiaita. minulla meni välit vanhempiini. en ole käynyt kouluja kun peruskoulun koska menin töihin. sairastuin paniikkihäiriöön joka on todella paha meidän suvussa. jäin töistä pois ja…

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat aiheet

Kaikki moderoimattomat aiheet

Tyhjennä haku
Tulokset:

Parisuhde, koti ja perhe moderoimattomat vastaukset

Kaikki moderoimattomat vastaukset

Tyhjennä haku
Tulokset: